Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwsze co mi nasuwa mi się na usta to hotel nie szanuje ludzi niepalących. Wszędzie można palić na posiłkach na zewnątrz ,przy basenie w kawiarni na zewnątrz .MASAKRA. Jedynie co przy basenie w strefie dla dzieci jest zakaz palenia -ale jest dużo dzieci .Dostałam pokój dwu piętrowy .Niby fajnie ale za każdym razem jak coś się zapomniało trzeba było latać po schodach. Pokój na poziomie recepcji. Większość polaków dostała 4 i 6 piętro.Pokoje nawet dwu izbowe ,sypialnia i salon.Jedzenia dużo ale większość dań to codziennie to samo. Są kolacje tematyczne .Nam udało się załapać na Japońską i Turecką pobyt na 10 dni. Poza tym są restaurację ala kartę .Byłam w Tureckiej jedzenie dobre .Z tego co opowiadali inni rybna i włoska też dobre.pokoje co dziennie mają wymieniane ręczniki i słane łóżko ale nie są sprzątane.Pierwszego dnia w dolnej łazience na podłodze miałam awarię trochę uprzątnęłam i do końca była plama.hotel nie za dużą ma powierzchnię .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel o bardzo średniej czystości i głośny nocami szczególnie jak trafo się pokój nad all 24 i pijących gości do rana. jedzenie dobre
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel niestety nie zasługuje na miano 5* Resort and SPA.Położony na uboczu posiadający niby własną plażę, która jest malutka i otwarta( śpią i załatwiają się na niej w ciągu dnia bezdomne pieski). Materace na leżakach okropnie brudne. Mało leżaków na basenie, ale to też dlatego że teren mały i oczywiście o 7 rano już nie było miejsca na basenie, bo wszystko zarezerwowane ręcznikami ( co za drobną opłatą robiła też obsługa). Cały teren hotelu bardzo malutki, w zasadzie oprócz pomostu to nie ma gdzie pospacerować. Wokół hotelu też nie ma miejsca na spacery, pustkowie.Jedyną atrakcją na spacer jest plaża publiczna łącząca się z plażą hotelową ( ale bardzo brudna i zatłoczona). Skromny wybór posiłków jak na 5* hotel, ubogo bardzo w owoce. Ogólnie nie wiem skąd tyle zachwytów nad tym hotelem. Bez nadęcia dałabym 4*, ale. Obsługa jak to w Turcji część się stara, a część nie ;). Ogólnie nie jestem zachwycona i na pewno nie za taką cenę.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie miałem zarzutów wobec hotelu. Pokój bez problemów, hotel sam w sobie dobrze wyglądający. Na zewnątrz jeden duży basen, z leżakami gdzie część była pod zadaszeniem jak ktoś chciał. Transfer też nie straszny, godzina i 20 minut.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt tygodniowy z dzieckiem 1.5 roku - organizatorem biuro Rainbow. Kompletnie niezrozumiałe są dla nas oceny, w tym 4.5 na Tripadvisor i 5 gwiazdek. Jakość, jedzenie, serwis to co najwyżej 3 gwiazdki. Mamy porównanie do innego 5-gwiazdkowego hotelu w Turcji sprzed 2 miesięcy. Zacznę po kolei: - zajęcia w miniclubie dla dzieci od 4 roku życia, to jasne, weszliśmy z córką na chwilę, żeby się pobawiła pod naszą opieką, zabawki nieliczne, a i te zniszczone, mata na podłodze poplamiona, owady wszędzie, obrzydlistwo po prostu, więcej tam nie weszliśmy; - plac zabaw przez większość dnia w pełnym słońcu; - menu dla dzieci to farsa: mrożone nuggetsy, mrożone frytki i burgery, rozgotowany makaron, zupa taka sama jak dla dorosłych, bułki hamburgerowe z paczki; - menu dietetyczne to rozgotowany ryż i twarde jak podeszwa gotowane mięso; - jednego dnia serwowano sushi z twardym, niedogotowanym ryżem; - w snack barze codziennie już około 15 brak placków gozleme, mimo reklamy, że są, podobnie kończyło się mięso z kebaba, głównie dostępne mrożone nuggetsy, mrożone krążki cebulowe i mrożone hamburgery; - restauracja włoska a la carte to farsa: żylaste mięso podawane jako carpaccio z kawałkami surimi, salatka cezar to trzy grzanki i łyżeczka majonezu z anchois, wino lokalne, nie włoskie; - lokalne wino w cenie tak kwaśne, że nie do picia; - animacje na basenie tak głośne, że właściwie nie ma miejsca nawet na plaży, w którym można byłoby sie schronić, aby ich nie słyszeć; - pokoje tylko z prysznicem, powiedziano nam, że innych nie ma, wanienki dziecięcej także hotel nie posiada; - minibar w pokoju pusty, jedynie butelka wody; - leżaki rezerwowane o 7 rano, przy czym stoisko do pobrania ręczników czynne od 9, czyli trzeba zabrać ręczniki z dnia poprzedniego do pokoju, aby móc zarezerwować leżak o 7 rano; - gdy chcieliśmy pobrać nowe ręczniki w porze poobiedniej, odmówiono nam, bo ręczników już nie było; - brak parasoli, w związku z tym tylko niewielka część leżaków w cieniu pod daszkiem, bardzo duża ilość w pełnym słońcu; - jakość sprzątania dyskusyjna, jak przyjechaliśmy koło łóżka leżał papierek po saszetce z cukrem, sprawdziliśmy, nie zniknął ani następnego dnia, ani kolejnego; - sprzątanie pokoju z dnia na dzień bardziej powierzchowne, ostatnie dni to właściwie wymiana ręczników, - kubek do mycia zębów w śmierdzącej folii, nie do użytku; - animacje do 23-24 codziennie, nie da się otworzyć okna, bo jest tak głośno; - wifi na plaży właściwie nie działa; - windy wolne i przepełnione, zdarza się, że nie zatrzymują się na wezwanie; - stoły w restauracji wycierane brudną ścierką, - rozklekotane łóżeczko dziecięce z połamanymi elementami plastikowymi, po prośbie o wymianę, wymienione na dokładnie tak samo rozklekotane z połamanymi elementami. Wśród plusów zacieniony brodzik, płytkie morze, zadbana plaża, cztery hamaki ustawione na terenie hotelu, ładnie urządzona czytelnia i kawiarnia i segregacja śmieci. Ale plusy nie rekompensują w żaden sposób wszystkich braków. Byliśmy wcześniej w Xanadu i to gigantyczna przepaść jakości i serwisu. Chociaż wg Tripadvisora pod względem hoteli przyjaznych dzieciom w Turcji, Xanadu zajmuje miejsce 9, a Venosa 18, to jednak okazuje się, że są to hotele nie do porówania. Absolutnie to nie są standardy 5-gwiazdkowego hotelu. Absolutnie nie polecamy, zwłaszcza rodzinom z małymi dziećmi. Zresztą poziom jedzenia z kids menu i snack baru nie posłuży dziecku w żadnym wieku. Daję dwie gwiazdki, ponieważ obsługa była w większości uprzejma i miła, osoby pracujące w ogrodzie wykonują ciężķą pracę, więc nie chcę być niesprawiedliwa. W obsłudze większość to właściwie dzieciaki, bardzo młodzi ludzie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo fajny choć starszy. Bardzo dobre jedzenie i miła obsługa Natomiast biuro Rainbow nie spisało się. Mieliśmy opóźnienie 13 godzin samolotu. Zepsuł się i ten cały czas obserwowaliśmy jak samolot nie naprawiany. To akurat może się zdarzyć każdemu, ale najgorszy jest brak jakiegokolwiek zainteresowania ze strony biura. Nie mieliśmy żadnej informacji przez ten czas, nikt nie wiedział kiedy i czy wylecimy. Dzwoniliśmy do centrali Rainbow i nikt nic nie wiedział i zganiał na przewoźnika a przewoźnik na biuro. Ten incydent popsuł bardzo cały wyjazd
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Venosa naszym zdaniem nie zasługuje na 5 gwiazdek , ponieważ w pokojach brak jednorazowych szamponów,odżywek(żel pod prysznicem w pokoju był zepsuty i przez cały pobyt nikt tego nie naprawił). Jak na taki duży hotel brak barów samoobsługi .Jedzenie nie było za ciekawe. Brak animacji dla dzieci. Codzienna walka o leżaki. Jak chce się mieć fajne miejsce to już w nocy trzeba zając leżak. A teraz plusy - Cudowne widoki z 7 piętra (pokój 1701).,ciepła woda w basenie, piękna roślinność, blisko do plaży. Na 5 gwiazdek zasługuje jedynie OBSŁUGA,KELNERZY I BARMANI, którzy do czlowieka podchodzą z uśmiechem i szacunkiem.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasłabszy hotel w którym byłem w terminie 4-11 lipiec , jedzenie mega monotonne, codziennie to samo , za mała obsługa w restauracji głównej do ilości gości hotelowych , leżaki ciągle zajęte pomimo iż na nich nikt nie leżał, w drinkach było czuć chlor , w pokojach smród z kanalizy. AQUA PARK OK, TO CHYBA JEDYNY PLUS
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zdecydowanie na 4* - do pięciu ma jeszcze sporo do zrobienia. Pokoje przestronne z balkonami bocznym widokiem na morze , jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone bardzo duży wybór..Do poprawy czystość na basenach i plaży - sporo latających śmieci - mała ilość śmietników . Obsługa miła pomocna . Hotel godny polecenia .
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zapłaciliśmy za 7 dniowy pobyt 5100 zl/os. Obiekt absolutnie nie wart tych pieniędzy. Hotel wymaga gruntownego odnowienia. Obsługa nieczuła na uwagi. Plaza bardzo przeciętna. Zaluje ze nie mogę tu dodać zdjęć w jakim stanie dostaliśmy pokój bo wszystkie opisy byłby zbędne.