4.7/6 (66 opinii)
Kategoria lokalna 4
3.5/6
Pobyt 3 dorosłych osób. W miarę udany , temperatura dopisała , okolica ogólnie fajna, obsługa Ok , jedzenie dobre - chociaż trochę monotonne. Czystość Ok. Leżaki podniszczone i zbyt mała ilość . Mankament to brak załatwienia przez biuro kolacji po przylocie ( samolot miał opóźnienie ) - ani rezydent , ani biuro nie zagwarantowało posiłku. Identyczna sytuacja w dniu wylotu- wyjazd 6:40 - brak lunchboxu:-(
3.5/6
Hotel 4-gwiazdkowy, a byliśmy zakwaterowani na poddaszu ze skosami, że w łazience aby się przejrzeć w lustrze trzeba było klęknąć. W ofercie Rainbow, którą wykupiliśmy cztery miesiące wcześniej były tylko duże przestronne pokoje. Na naszą reklamację biuro odpowiedziało, że to tylko zdjęcia poglądowe. Czyli widzisz piękny pokój a dostajesz kórnik na poddaszu. To totalne lekceważenie i ignorowanie nas. Nie polecam tego biura i raczej z niego nie skorzystam.
3.5/6
Marmaris piękne miasto z dużą ilością hoteli oraz barów. Hotel Kaya Maris znajduję się trochę dalej od centrum ale to w niczym nie przeszkadza. Hotel nie jest pierwszej jakości, dużo rzeczy działa tam słabo jak na przykład klimatyzacja. Widok z okiem tylko na 5 piętrze jest ładny. Tak ma się widok na hotel, blok pracowniczy albo basen hotelowy. Dużym mankamentem jest to, że część obsługi nie zna języka angielskiego. Najgorzej,że są to osoby z lobby. Na szczęście wykwalifikowana część obsługi jest zawsze chętna do pomocy. CO do jedzenia - jest ono dość tematyczne. Co kolacje było dokładnie to samo tylko rodzaj kotleta się zmieniał, zawsze była ryba. Tzatziki, które się kończyły po 30 minutach od rozpoczęcia posiłku ( posiłek w zależności trwał albo 2 albo 3 godziny ) nie był uzupełnianie. Na plus trzeba przyznać że wszelkie napoje można dostać w szkle. Trzeba zwrócić też uwagę na plażę. Jest bardzo mała. o 8 już nie było wolnego leżaka. Wszystko pozajmowane. Na szczęście publiczna piaszczysta plaża jest 500 metrów dalej. Rezydent Rafał bardzo dba o gości i chętnie pomaga się zaklimatyzować :) Obsługa ratuje ten hotel i bardzo miło ich wspominam, jednak inne plusy ciężko znaleźć
3.0/6
Tak na prawdę hotel zasługuje na niecałe 3 gwiazdki a nie 4. Pokój słaby, klimatyzacja chodziła bardzo głośno, popękane ściany, cieknący prysznic. Jedzenie monotonne, ale na upartego kazdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa na recepcji słabo mówi po angielsku. Barmani sympatyczni. Rezydent Pan Rafał bardzo pomocny uratował nasze wakacje.