Opinie o Kaya Maris

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(85 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
3.2
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
2.8
Wyżywienie
4.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Moja ocena hotelu

    Bozena 22.08.2024

    Hotel jest stary. Pokój dwuosobowe sa zbyt małe by mogly funkconowac dwie osoby. Wyżywienie standardowe , monotone - Jedno i to samo. Obsluga tez wymaga dużo do życzenia. Pomimo zgloszenia calodniowej wyjazdowej wycieczki nie zostalo to uwzgłednione i nie zostalo przygotowane. Plaza malenka bez zadnych standartow, parasole male nie chroniące od słońca. Lezaki z nagrzewajacymi sie materacami

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Jestem rozczarowana

    Agata 06.06.2025

    W sumie nie wiem nawet od czego zacząć tak wiele było minusów więc zacznę od jedynej rzeczy która była pozytywna w tym hotelu - Turkish Bath i Pan ISA oraz jego załoga w SPA. Były to jedyne miłe i uprzejme osoby w tym hotelu, które super wykonywały swoją pracę i nie były zmanierowane jak reszta obsługi. I na tym byłoby tyle z pozytywów. Pokoje i łazienki na pierwszy rzut oka w porządku, jednak już po pierwszym prysznicu okazało się że przecieka. Jedzenie słabe, najczęściej przyjście w środkowej godzinie trwania posiłku oznaczała brak wyboru jedzenia, nie uzupełniano zbyt często bemarów, owoców praktycznie brak, dwa dni przed wylotem pojawiły się arbuzy i melony. Plaża hotelowa dramat. Przy sadzawce ścieków? Bo nie wiem jak inaczej to określić z maksymalnie 20 leżakami. Przy basenie nieprzyjemny zapach kanalizacji. Brak jakichkolwiek animacja jak wpisane w ofercie. Obsługa na każdym kroku wymagała tipa. W hotelu przebywaliśmy w trakcie trzęsienia ziemi a obsługa nawet nie zareagowała. Rozumiem że dla nich jest to pewnie normalne bo trEsienia ziemi występują tam ok 500 razy w roku ale gdyby nie alerty w telefonach komórkowych goście nie wiedzieliby co ze sobą zrobic. Sanki wyszliśmy przed Hotel czekając na jakąś informację od obsługi która po podejściu do niej odpowiedziała tylko że to nasza sprawa czy zostajemy przed hotelem czy wracamy. No słabo... Hotel pełny Rosjanow i Anglików którzy byli strasznie hałaśliwi. Chyba klu całości to drinki i napoje po za restauracją podawane w najcieńszym możliwym plastiku oraz leżaki zajmowane ręcznikami jak za komuny od 4/5 rano... A! I zapomniała bym jeszcze o zbiórce w dniu wylotu. Zbiórka ogłoszona na godz 4:20 przy postoju taksówek bo pod hotel byś nie dojedzie (jakieś 2min piechotą więc ok) ale autobus przyjechał po nas o godz 5:20! Godzinę czekaliśmy na transport na lotnisko. Jesteśmy z mężem ogromnie rozczarowani i tak jak zeszłoroczne wakacje w Bodrum były super tak wyjazd do Marmaris będziemy niestety ale wspominać źle. Szkoda.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    ROZCZAROWANIE

    Agata 10.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Nie wiem od czego zacząć bo tak wiele było negatywów, więc może zacznę od jedynego pozytywu jakim była obecność Hammamu w hotelu i jego obsługa. Panowie i Pai byli jedynymi osobami z obsługi, którzy nie byli zmanierowani. mili, uprzejmi i pomocni więc to z całego serca polecam. Pokoje też były ok, czyste, świeże, aczkolwiek w łazience wanna przeciekała A teraz do całości, która skłoniła mnie do wystawienia opinii. Obsługa w hotelu w większości zmanierowana, na każdym kroku wręcz wymagali Tipa, mało kto z nich mówił po angielsku. Drinki i napoje podawane w najbardziej chamskim, cienkim plastiku - prosiliśmy o szkło jednak barman odpowiadał, że nie ma. Jedzenie monotonna - codziennie to samo i nie dokładane, np śniadanie rozpoczynało sie od godz. 7:30 i trwało do godz. 10:00 to godz 8:30/9:00 nie było już połowy dań i to samo powtarzało się przy każdym posiłku. Owoce po za pomarańczami pojawiły się dopiero 4 dnia pobytu więc też słabo. Obsługa też w żadne sposób nie reagowała na zajmowanie od 4/5 rano leżaków przy basenie i bardzo malutkiej plaży. Przychodząc na śniadanie nie było już leżaka bez położonych ręczników. Plaża hotelowa? Za dużo powiedziane... Max 20 leżaków na skrawku plaży przy niecce z brudami... W trakcie pobytu miało miejsce też trzęsienie ziemi, na które obsługa w żadne sposób nie zareagowała. Po włączeniu się alertów w telefonach opuściliśmy budynek i czekając przed zapytaliśmy obsługi co robić dalej, czy czekać czy wracać do pokoi, bo było to w okolicach 2 w nocy czasu lokalnego na co odpowiedzieli, że to nasza sprawa i jak uważamy -,- Na domiar wszystkiego zbiórka na samolot powrotny zapowiedziana na godz 4:20 przy postoju taksówek do którego trzeba było podejść ok 500m a bus przyjechał po godzinie! No bardzo słabo. Tak jak poprzednim wyjazdem w okolice Bodrum byliśmy zachwyceni tak do Marmaris już na pewno nigdy nie wrócimy. Reasumując NIE POLECAM!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Nie polecam tego hotelu.

    MAŁGORZATA, KOTOWICE 04.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Nie polecam tego hotelu,plaża beznadziejna, na stołówce brudno, w pokoju karaluchy po zgłoszeniu w recepcji tylko zdziwienie pomimo pokozania zdjęcia nic z tym nie zrobiono. Nie polecam zmarnowane pieniądze.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem