Opinie o Turunc Premium

Kategoria lokalna: 5

5.4/6
(272 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Poniżej oczekiwań

    Władysław 06.05.2022

    W Turcji byliśmy 5 raz,zawsze wybieramy hotele 5 gwiazdkowe.Niestety wrześniowy pobyt w Turunc Premium uwidocznił oszczędzanie na całej linii wykorzystując sytuację po covidową. Z zamkniętymi oczami można było trafić na te same w każdym dniu potrawy,a już podawanie wina do obiadu w kubkach , bo brakowało kieliszków pozostawię bez komentarza. Hotel podobno 5 gwiazdkowy -wybraliśmy ze względu na dobre opinie. Cieszę się,że innym się podobało, bo położenie naprawdę bajeczne choć z perspektywy Turunc Resort widok jeszcze ładniejszy.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel na max 3 gwiazdki | Nie polecam!

    ROBERT, KRAKOW 13.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    NIE POLECAM - Hotel na max 3 gwiazdki! Do Turcji jeżdżę często - to mój 12 pobyt i niestety muszę przyznać, że Hotel Turunc „Premium” daleko odbiega standardem od Hotelu 5 gwiazdkowych w których miałem okazję być do tej pory…. Wszystko opiszę poniżej - i warto przeczytać do końca zanim zdecydujecie się na wybór tego hotelu na swoje wakacje. * opis oferty, który prezentuje biuro podróży Rainbow znacząco odbiega od tego co zastaniecie na miejscu. * Przy meldowaniu nie otrzymacie nawet karty na ręczniki oraz ŻADNEJ informacji dotyczącej tego co i gdzie znajduje się w hotelu. * W opisie można przeczytać że jest to hotel dla osób „wymagających” i lubiących „luksus” / w tym miejscu należy się znaczna podwyżka dla działu marketingu Rainbow za stworzenie tak wspaniałego opisu hotelu. * CZYSTOŚĆ i POKOJE : Na terenie hotelu jest naprawdę czysto i obsługa dba szczegółowo by nawet przez chwilę pusta szklanka czy talerz nie stały na stole to warto docenić! Natomiast jeżeli już chodzi o sprzątanie w pokoju to tutaj zaczyna się prawdziwy dramat. Przez dwa dni nie reagowaliśmy na fakt że poza wymianą ręczników i dołożeniem wody w pokoju nie było NIC sprzątane, jednak dzień trzeci już sprawił że musieliśmy interweniować u rezydenta - brak wody, brak papieru toaletowego, brak ręczników i totalny syf! Po zgłoszeniu sprawy do rezydenta Rainbow ekspresowo ( to warto docenić ) pojawił się serwis sprzątający o godzinie 18:00 / tyle że wtedy to my chcieliśmy się szykować na kolacje. Następnego dnia okazało się że pokojówka ominęła kompletnie nasz pokój i nawet do niego nie weszła ponieważ o 9:00 rano mieliśmy włączoną opcję „nie przeszkadzać” bo wyłączamy ją zawsze kiedy wychodzimy z pokoju na cały dzień czyli ok 10-30-11:00 i tak jest w każdym hotelu i nigdy nie było problemu z tym aby pokój był posprzątany - tutaj obsługa ewidentnie chce szybciej wyjść do domu….. znowu musiala interweniować Rezydentka i serwis ponownie pojawił się w godzinach wieczornych - doceniamy sprawność działań ale chyba nikt nie chce mieć sprzątanego pokoju w momencie kiedy przygotowuje się do kolacji….następnego dnia pokój pachniał i błyszczał, ale…. Nie otrzymaliśmy wody która powinna być uzupełniana codziennie - zadzwoniłem na recepcję zgłosiłem fakt i poprosiłem o dostarczenie wody - po ponad godzinie czekania nie wytrzymałem i ponownie zgłosiłem sprawę do rezydenta i dopiero wtedy woda pojawiła się w 5 minut w pokoju. Ostatniego dnia widać że hotel chciał pokazać na co go stać bo otrzymaliśmy całą zgrzewkę wody ( szkoda że przez cały pobyt musieliśmy zmagać się z niedogonosciami, aby dobę przed wylotem nagle o nas zadbano ) * JEDZENIE : Śniadania są normalne jak w każdym hotelu aczkolwiek dziwi totalnie brak chałwy - to raczej standard w każdym tureckim hotelu. OBIADY - nazwijmy to odrazu „przekąskami” w tym hotelu zjesz jedynie przekąski na obiad - frytki, burgery i odmrażane nuggetsy….do tego sałata i kebab plus zupa którą została z kolacji / niestety wszystkie dania są ZIMNE. Chyba że trafisz na noment że właśnie dokładają. Możesz też zjeść lody włoskie. Każdy hotel w Turcji w którym byłem serwował obiad w głównej restauracji - natomiast bar przekaskowy był dodatkiem po godzinach otwarcia restauracji głównej. Kolację są co drugi dzień tematyczne - jednak nie spodziewajcie się efektu wow - jedzenie pomimo że jest w podgrzewaczach niestety jest zimne ( więc coś musi być źle ustawione ) ludzie rozmawiali między sobą że nawet nie świeże….ja nie zwróciłem na to uwagi - natomiast fakt że zupa pomidorowa była serwowana przez 3 dni z rzędu daje do myślenia. Desery z których słynie Turcja i zawsze były dla mnie nr 1 ze wszystkich krajów które odwiedziłem - tutaj niestety wyglądają świetnie i to tyle - smak wszystkich identyczny i dość sztuczny. BAKLAVA którą szczęści się Turcja na całym świecie podczas naszego pobytu była zaserwowana cały JEDEN RAZ - to jest szok ! * ALKOHOLE: Polecam pić Brandy stocka bo to jedyny prawdziwy alkohol w tym hotelu - cała reszta jest czymś dziwnym co ma przypominać alkohol - woda! * OBSŁUGA : tutaj wielkie brawa dla całej załogi ponieważ Ci ludzie bardzo się starają i dbają o każdego klienta by był w pełni obsłużony i zadowolony - DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM WSPANIAŁYM BARMANOM I KELNEROM! * KONTROLĄ JAKOŚCI | W hotelu jest Pani która zajmuje się kontaktem z gośćmi i za to wielki plus dla hotelu - chodzi i rozmawia z gośćmi pytając co jest ok - a co Ci nie pasuje - warto zgłaszać jej wszystkie swoje uwagi - być może wprowadzą w przyszłości udoskonalenia, które sprawią że hotel w tak pięknym rejonie będzie zasługiwał na prawdziwe 5 gwiazdek. Wiadomo na wszystkie udoskonalenia potrzeba czasu - więc być może w wysokim sezonie lub po sezonie będzie już wszystko elegancko. * ZGODNOŚĆ Z OPISEM OFERTY : Hotel nie posiada opcji „ULTRA ALL” / Bar w lobby który w opisie powinien sterować alkohole do godziny 2:00 a napoje bezalkoholowe 24h serwuje je do godziny 00:00. Bezpośrednio od rezydenta otrzymałem informację iż mamy w hotelu kuchnię 24h z której można korzystać - do ostatniego dnia jej nie znalazłem - oczywiście udokumentowałem wszystko zdjęciami i przesłałem rezydentce ponieważ manager hotelu twierdził że jest inaczej. PODSUMOWANIE: Jeżeli oczekujesz hotelu, który będzie prawdziwie PREMIUM to zdecydowanie nie wybieraj hotelu Turunc „Premium” / szkoda Twojego czasu, urlopu i finalnie będziesz czuć się rozczarowany! Lepiej wybrać hotel sieciowy lub taki który w Google ma przynajmniej 4.7 ocenę na podstawie opinii. Przez to że sam dużo latam po świecie doskonale wiem co ludzie potrafią wypisywać i co potrafi im nie pasować - natomiast ten hotel przeszedł sam siebie…. Gdybym zapłacił za niego 1000 zł i byłby mi oferowany jako hotel 3 gwiazdkowy - nienapisalbym ani jednego złego słowa bo wiedziałbym czego się spodziewać. Skoro jednak jest mi oferowany hotel 5 gwiazdkowy PREMIUM I na miejscu zastaje to co opisałem powyżej to należy nazwazwac to po imieniu - NIEPOROZUMIENIE! Mam głęboką nadzieję że każdy kto rozważa wybranie się na urlop do tego hotelu przeczyta moją opinię i zastanowi się kilka razy. Głęboko także wierzę że rezydentka Rainbow zgłosi do centrali to wszystko co dzieje się w hotelu i albo hotel na przyszłość udoskonali swoje funkcjonowanie albo Rainbow przestanie mieć w ofercie ten hotel ( lub przynajmniej oznaczy go jako 3 gwiazdkowy i zmieni opis oferty ) Czytajcie opinie zanim wybierzecie swój kolejny hotel na wakacje :) życzę Wam trafnych wyborów!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    TURUNC PREMIUM

    Bećka 24.09.2019

    Piękny Hotel !zasługuje na 5 gwiazdek.Pięknie położony i urządzony! -natomiast to tyle jeśli chodzi o 5 gwiazdek!Obsługa dosłownie beznadziejna szczególnie Azjatka jest jedna tam!Jeśli nie dasz w łapę to udają,że nie znają angielskiego czy rosyjskiego.Nie pomocni wogóle.Jedzenie na 1 gwiazdkę może zasługuje .Ochyda codziennie to samo w tych samych naczyniach w tych samych miejscach.Czasami zrobią jakieś atrakcje jedzeniowe np pasztet z węża czy przebranie kelnerki w strój turecki i nic po za tym.Kelnerzy podlizują się tylko po to ,by dostać 2 euro czekają na nie codziennie nie 1 euro na dolary nosem kręcą.Gdy ktoregoś dnia nie dasz -są oschli.Czekają na prezenty w postaci orginalnej Whysky i rakiety papierosów są natrętni.Mogę wyróznić tylko jednego uczciwego kelnera- Hakana i fajnego animatora Czakę.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Turunc Premium 02-09.09.2019r

    Sławek 17.09.2019

    Hotel czysty, zadbany jednakże nie 5*. Jedzenie średnie ( jak na Turcję) - brak owoców morza, alkohole wysokoprocentowe rozcieńczane z wodą - przynoszone z zaplecza już bez plomb - kelner zdradził nam, że Szef karze robić 50/50, piwo i wino smaczne. Moim zdaniem nakładanie lodu i cytryny do drinka gołą ręką nie przystoi na hotel 5*. W hotelu i na basenach cisza i spokój - zgodnie z opisem.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Brak śniadania

    Andrzej, Jastrzębie Zdrój 02.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Przy rannym wyjeździe na lotnisko nie było przygotowanych lancz pakietów co wszystkich nas zaskoczyło w recepcji udawali ze nic otym niewiedzom jechaliśmy głodni

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    wakacje

    rozczarowani 27.09.2022

    wakacje w tym hotelu to spore rozczarowanie sam hotel jest w miarę ok plaża dość mała a jedzenie to dziadostwo jakiego jeszcze na żadnych wakacjach nie doświadczyliśmy dramat wszystko nie dość że zimne to głównie serwują kebab

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Jeżeli spodziewasz się luksusu to z innym turoperatorem

    PRZEMYSŁAW, JASTKÓW 19.08.2019

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje wrzesień 2023

    Wiktoria 03.10.2023

    Na wstępie powstał problem. Przy zameldowaniu do hotelu Pani z recepcji poprosiła Nas o umowę, której nie mieliśmy. W biurze podróży powiedziano, że wszystko jest załatwiane drogą elektroniczną.Dodam, iż prosiłam o kopie umowy. Druga nie miła sytuacja, Pan z obsługi odprowadzając Nas do pokoju dostał napiwek, po czym stwierdził, ze jest to za mała kwota i jeśli mamy za duże nominały to Nam rozmieni. NIE CHCIAŁ WYJŚĆ Z POKOJU! Pierwszy raz odkąd jeździmy na wakacje zostaliśmy w tak chamski sposób powitani! Jeśli chodzi o jedzenie, napoje i czystość sztućców i szklanek zostawia wiele to życzenia, w tym przypadku hotel zasługuje na 3*, nic nie było dokładane mało owoców. Niedopuszczalne było to, kiedy poprosiłam o wino i dostałam je w brudnej lampce ( ślad po szmince), następnego dnia sytuacja się powtórzyła, brudna szklanka (ślad po szmince). Narzeczony nabawił się problemów żołądkowych. Pokoje czyste sprzątane codziennie. Dopłacaliśmy za pokój z widokiem na morze, był nad jadalnią. Nie było możliwości otwarcia balkonu z powodu smrodu tłuszczu. Jeśli chodzi o widoki i okolice super.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel 3 gwaiazdkowy

    Aneta 20.08.2021

    Największą zaletą tego hotelu jest położenie i na pewno warto dopłacić za pokój z widokiem na morze. Widok jest naprawdę przepiękny. jednak sam hotel zdecydowanie nie zasługuje na 5 gwiazdek, a 3. Kiedyś miał lepsze opinie, teraz być może jest to efekt pandemii, jedzenie jest bardzo przeciętne i mało zróżnicowane. Właściwie na każdym kroku można odczuć oszczędności. Obsługa, chociaż bardzo miła i pomocna, to jednak składa się z bardzo młodych osób, które trudno nazwać profesjonalistami. Np gdy zameldowaliśmy się w hotelu, pani w recepcji zapomniała dać nam opaski na ręce. Jest też trudno dogadać się po angielsku. Nie jest to miejsce dla bardzo wymagających klientów, jednak można docenić spokój i ciszę. Jeśli ktoś chce odpocząć od codziennego zgiełku, to na pewno będzie zadowolony.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt wypoczynkowy

    Barbara, Katowice 07.09.2024

    W pięciogwiazdkowym hotelu Turunc Premium stwierdzam wiele niedogodności, które dyskwalifikują go do najwyżej 3,5 gwiazdki. Hotel nie posiada własnej kuchni, korzysta z cateringu, jedzenie codziennie takie samo, często za ostro przyprawione co było niestety problemem dla dzieci. Czystość na stołówce pozostawia też dużo do życzenia, talerze , kubki często brudne . Na wystawionym jedzeniu za każdym razem było dużo MUCH . Niestety w hotelu można spotkać też karaluchy. Hotel położony jest w pięknym miejscu, piękne widoki z pokoju . Pokoje ładne , duże, jednak brakuje podstawowych kosmetyków , która są w standardzie 5 gwiazdkowych hoteli . Jedynym kosmetykiem było uniwersalne mydło w płynie . Personel sprzątający jest ok . Największym atutem hotelu jest czyste morze. Plaża jest żwirkowo - kamienista , dobrze by było gdyby była sprzątana z niedopałków papierosów, gdyż jest tego bardzo dużo. Polecam korzystanie ze spa.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem