Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy niezapomniany tydzień w hotelu Turunc Premium i z czystym sumieniem możemy polecić to miejsce każdemu, kto szuka relaksu w pięknym otoczeniu. Hotel położony jest w malowniczej zatoce, otoczonej górami, z bezpośrednim dostępem do morza – widoki zapierają dech w piersiach! 🛏️ Pokoje są nowoczesne, czyste i codziennie sprzątane. Obsługa hotelowa bardzo uprzejma i pomocna – zawsze uśmiechnięci, gotowi do pomocy. 🍽️ Jedzenie zadowalające – każdy znajdzie coś dla siebie, zarówno na słodko, jak i na wytrawnie. 🏖️ Plaża czysta. Dodatkowo hotel oferuje ciekawe animacje, zarówno dla dorosłych, jak i dla najmłodszych – od aerobiku w basenie po wieczorne show z muzyką na żywo. Turunc Premium to miejsce, do którego chce się wracać. Idealne połączenie komfortu, piękna natury i świetnej atmosfery. Polecam z całego serca!
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo zadbany, niestety dostaliśmy pokój z widokiem na szambo. Po dopłacie zmieniono nam pokój na boczny z widokiem na morze. Obsługa z reguły mila, hotel po 22 wymieral. Jedzenie monotonne bardzo ale smaczne. Plusem lokalizacja przy promenadzie. Jeśli szukasz spokoju to miejsce idealne.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd bardzo udany. Największym minusem były godziny wylotów do i z Turcji. W teorii mieliśmy byc 9 dni a w praktyce wyszło 7. Hotel bardzo przyjemny, obsługa hotelowa na najwyższym poziomie. Na bieżąco sprzątane. Podczas posiłków pusty talerz nie stal na stoliku dłużej niz minute. Atrakcje zapewniane przez praktycznie cały dzień. Na plaży i przy basenie zbyt mała ilość leżaków. Żeby mieć gdzie sie położyć trzeba bylo rezerwować sobie leżaki, co jest dla mnie słabe. Plaża sklada sie z drobnych kamyczków, zejście łagodne. Widok z hotelu przepiękny, który wymagradzal może nienajnowsze wykończenie hotelu. Największym minusem hotelu bylo jedzenie. Niby bylo co zjeść ale potrawy pozostawiały trochę do życzenia. Osoby które były również w hotelu turunc resort, podkreślały przepaść w jakości jedzenia pomiędzy hotelami. Sami doświadczyliśmy różnice w ilości jedzenia jak poszliśmy na wycieczkę do turunc resort. Ale pomimo nie najlepszego jedzenia można bylo sobie coś wybrać. Napewno nie jest to poziom jedzenia z Egiptu, gdzie tam jedzie sie cały wyjazd na przysłowiowych frytkach.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Okolica przepiękna, miasteczko małe z kilkoma uliczkami i sklepami. Hotel nowy, szczycący się 5 gwiazdkami ale na wyrost. W łazienkach brak kosmetyków tylko żel do kąpieli. Troche słabe. Czytając opinie hotelu od razu odrzucałam te mówiące o monotonnym jedzeniu myśląc, że to takie nasze narzekanie ale niestety były one prawdziwe. Głodni nie chodziliśmy ale codziennie było to samo po kilku dniach nawet nie trzeba bylo otwierać podgrzewaczy, żeby wiedzieć co w nich jest. Duże rozczarowanie w porównaniu do poprzednich hotelii w których byliśmy w Turcji a na dobrym jedzeniu przy wyborze oferty najbardziej nam zależało. Jesli chodzi o alkohol to tylko lokalny brak importowanych , półki w barach świecące pustkami. W miesiącu wrześniu nie było problemów z leżakami zarówno na basenie jak i na plaży. Obsługa hotelowa bardzo miła i w każdej sytuacji służąca pomocą. Wybierając się w tą cześć Turcji radzę wziąć liry tureckie w odróżnieniu od Riwiery Tureckiej tu można wszędzie zapłacić i są chętnie przyjmowane a wypłata z bankomaty wiąże się z prowizją. Reasumując wszystko super oprócz jedzenia.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel piękny i godny polecenia. Niestety, po przylocie okazało się, że Biuro Rainbow Tours w hotelu zarezerwowało 1 pokój mimo zawartej umowy na dwa pokoje, zresztą dla małżeństwa i dalszego krewnego, jadących na jednej umowie. Pierwszy dzień wymagał długich dyskusji z obsługą hotelu, która w końcu uznała, że należą się nam dwa pokoje. Rezydenci w Marmaris zepsuli powitanie w hotelu, spowodowali duży stres na początku wypoczynku. Podziękowania należą się recepcji hotelowej, która po dwugodzinnych negocjacjach przydzieliła dwa pokoje. Poinformowałem o zdarzeniu rezydentkę na spotkaniu - reakcji ani przeprosin nie było. Brak profesjonalizmu lub niechlujstwo rezydentki. Szkoda. Tak można popsuć każdemu wakacje.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dla mnie wszystko bardzo poprawne. Do niczego nie można się przyczepić. Niestety niczym, poza widokami, hotel nie urzeka w sposób nadzwyczajny. Oczywiście nie można tego uznać jako minus. Pokoje sprzątane. Obsługa bardzo miła. Kolacje bardzo dobre. Śniadania i obiady poprawne. W czerwcu sporo leżaków wolnych. Transfer z lotniska lekko ponad 2h z jedną przerwą w sklepie. Mało animacji dla dzieci, tylko dyskoteka wieczorem. Polecam buty na plażę. Małe miasteczko z klimatycznymi knajpkami.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek co najwyżej na 4. Piękny widok rekompensuje braki. Co do czystości nie mam żadnych uwag. Personel w recepcji ok , niektórzy mało sympatyczni . Wifi wieczny problem z połączeniem . W barach i w restauracji personel bardzo miły. Wyżywienie Ultra All inclusive bardzo ubogie , monotonne, owoce - porażka (jabłka, twarde okropne gruszki i to by było na tyle. ) Może w innym terminie za większe pieniądze jest lepiej - nie wiem. Porównując jedną kolację w hotelu Turunc Resort ( bo można tam też korzystać) o wiele większy wybór dań i sałatek oraz owoców i ciast, z tym że więcej ludzi. Pokoje bardzo ładne i przestronne, czyściutko, sprzątanie codzienne, na zdjęciach pięknie poukładane w łazience przybory toaletowe , natomiast w rzeczywistości jest tylko mydło w pojemniku obok umywalki i pod prysznicem . Daleko od lotniska 2,5 godz. dojazd.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu bardzo ładne. Wykończenie pokoju na wysokim poziomie. Jedzenie monotonne. Gdyby nie pan animator który powiedzial nam w ostatniej godzinie pobytu w hotelu "F**k.you" ocena byłaby wyższa. Hotel nie reaguje na moje złożone zapalenie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na wstępie bardzo polecam samą miejscowość Turunc, połączenie widoku gór i morza robi wrażenie a bliskość miasteczka też jest niewątpliwym atutem. Nadmorski deptak a raczej deptaczek z mnóstwem urokliwych restauracji. Minusy niestety godziny przelotu wylot z kraju 22.30 wylot z Turcji 4.50 a przedłużenie doby w hotelu od 11.00 do 22.00 Uwaga 300 EUR!!! Przy dokonywaniu rez. na 8 miesięcy wcześniej oczywiście godziny nie były znane. Pokoje z widokiem na morze bez zastrzeżeń, czysto, schludnie. Natomaist mieszkając na 3 piętrze słychać na tarasie 4 piętra jacuzzi, wlewanie wody i różne bąbelki;) i w ciągu dnia luz, ale jak komuś na górze zachciało sie pluskac o 24.00 to o spaniu bez zatyczek zapomnijcie. Największym minusem jest jedzenie, szczególnie podczas obiadów to jest pasza... To samo bez żadnego pomysłu, jak na 5 * i Turcję to poniżej krytyki. Jeśli wybierasz sie na wycieczkę przed godziną 7.00 to nie licz na lunchboxa bo hotel tego nie uskutecznia i już, masz zrobić sobie sam na kolacji. Jeżeli Twoja dieta jest wege to nie poszalejesz... Obsługa poza kilkoma kelnerami czy barmanami, to czuć ze albo sa zmęczeni albo nie lubią turystów, zagranicznych, bo jest odczuwalny poziom zaangażowania w obsługiwaniu miejscowych turystów. Plaża ciemnym piaskiem i kamieniami, koniecznie buty do wody. W morzu rybki, które potrafią gryźć, odczucie jak przeczycie prądem, recepta na to byc cały czas w ruchu i nie stać w morzu jak kółek;). Codziennie animacje ale nie byliśmy, także bez opinii. Transfer z Dalamanu długiiiii, jezeli ktos ma chorobę lokomocyjną to warto sie zabezpieczyć wcześniej. Widoki piękne ale i serpentyn dużo. Koniecznie skorzystać z wycieczki na Rodos i dla aktywnych rafting (to nie jest mała rzeczka). Reasumując wakacje udane, ale to nie zasługa hotelu tylko miejsca, pogody. Nikt wspomnień nam nie zabierze! Udanych wakacji dla czytających!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To był mój drugi pobyt w Turunc Premium i, niestety, muszę stwierdzić, że hotel obniżył znacznie loty. Opcji "ultra all inclusive" nie ma, brak alkoholi importowanych (poprzednio hotel serwował czerwonego Smirnoffa i likier Bailey's). Restauracja a la carte nieczynna. Jedzenia niby dużo, ale mało rozmaite. Dania z grilla serwowane nie wiedzieć czemu na zimno. W związku z koronawirusem nie ma typowego szwedzkiego stołu, obsługa podaje wybrane dania, ale robi to powoli i bez przekonania - trzeba się przygotować na kolejki. Plaża hotelowa niemiłosiernie zaśmiecona - petów więcej niż kamieni. Pokoje sprzątane w zasadzie codziennie, ake pokojówka potrafi się pojawić o 18tej, właśnie wtedy kiedy człowiek schodzi z plaży, więc zamiast sprzątania wymienia tylko ręczniki.