Opinie o Turunc Premium

Kategoria lokalna: 5

5.3/6
(306 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.0
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Niewielkie rozczarowanie

    Maria, Pęczniew 21.10.2019 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Hotel elegancki i nowoczesny z kilkoma barami i ładnym tarasem. Wieczorem można pospacerować po Turuncu. Za 20 lira można popłynąć taksówką wodną do Marmaris (powrót drugie 20) lub do Icmeler. Polecamy. Można też zobaczyć drugi hotel z tej grupy, który leżu po przeciwnej stronie zatoki. Mimo 4 * wydaje nam się, że infrastruktura jest lepsza przy czy nie widzieliśmy pokoi. Ogólnie mimo zapowiadanych 5* hotel wraz z przynależną infrastrukturą zasługuje na max. 4*.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    opinia z pobytu w hotelu Turunc w Turcji

    Dariusz Wiesław, --- 10.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022 | Tagi: 46-55 lat, samemu

    piękne położenie , smaczne posiłki , obsługa miła i pomocna . rezydent kompetentny. wycieczki fakultatywne dobrze zorganizowane .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Udany pobyt

    Henryk, Szczecin 20.08.2021 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel położony bardzo ładnie, pokoje czyste, regularnie sprzątane i ogólnie bez zastrzeżeń. Basen i plaża czyste i bez tłoku .Obsługa w części hotelowej bardzo miła i pomocna. Gastronomia: jedzenie smaczne, mało urozmaicone jednak można było zawsze coś dla siebie znaleźć lecz potrawy bardzo często były zimne albo letnie . napoje w barach bardzo przeciętne, barmani z łapanki nie doszkoleni. Hotel nie proponuje żadnych atrakcji, czyli brak animacji i animatorów , żadnych tańców ani zabaw dla dzieci brak restauracji tematycznych przy zakazie wstępu do siostrzanego hotelu z animacjami.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Turunc październik

    Barbara 16.10.2021 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel bardzo w porządku, mieliśmy duży czysty klimatyzowany pokój z widokiem na morze, sejfem i lodówką, w pokoju jedynym minusem był brak drzwi do łazienki - umywalka była w otwartej wnęce i drzwi były jedynie po prawej stronie do samej toalety. Pokój codziennie sprzątany, wymieniana była pościel i ręczniki oraz uzupełniane były butelki z wodą. W tv można było znaleźć polskie kanały. Ręczniki na plażę za zwrotną kaucją 20 lira od osoby. Duży basen z dużą liczbą leżaków, szkoda że cały dzień bardzo głośno grała na nim muzyka. Plaża natomiast ciasna i zatłoczona, do tego bardzo wąska i ogólnie niewielka. Piękny widok na zatokę i góry, rejs do Marmaris ok 50 min w jedną stronę. Duży wybór jedzenia, szczególnie jarskiego, bo mięsa było niewiele, ale jedzenie mało różnorodne, praktycznie codziennie to samo. Do kolacji co drugi dzień muzyka na żywo. Obsługa bardzo sympatyczna i pomocna, kelnerzy sami pytali, czy nie przynieść np. czegoś do picia. Niezbyt dobre, kwaśne wino, piwo i drinki ok. Wifi działało tylko w lobby i nawet tam bardzo słabo. W miejscowości meczet, z którego 5 razy dziennie słychać śpiewy - pierwsze budziły nas codziennie o 6 rano :). Wszechobecne kotki, które mieszkały na terenie hotelu i chętnie wchodziły w interakcje z gośćmi, szczególnie podczas posiłków. Hotel usytuowany tak, że można było podziwiać tylko wschody słońca od strony morza.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Majówka BT

    Bogusława, Kraków 12.05.2019 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Byliśmy w tym hotelu w 2015 roku. Wówczas hotel ten w pełni zasługiwał na 5 gwiazdek. Był pełny zestaw kosmetyków które można było tylko zobaczyć na prezentacji na kanale hotelu w TV. Barek był wypełniony napojami w puszkach w tym również piwo i uzupełniany co dziennie.Goście hotelu Turunc Premium mieli prawo do korzystania ze wszystkiego w hotelu Turunc (natomiast goście z Turunc nie mogli korzystać z hotelu Turunc Premium). Podczas tegorocznego pobytu (Maj 2019) otrzymaliśmy pokój w którym nie działała klimatyzacja ,natomiast nie można było wyłączyć telewizora w którym non stop pokazywano prezentację hotelu(z 2015 roku). Po kilkukrotnych interwencjach naprawiona klimatyzację i wymieniono baterie w pilocie TV. W czasie naszego pobytu oceniliśmy że standard się pogorszył i zasługuje co najwyżej na 4 gwiazdki.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje z rodziną

    Albert, Warszawa 15.08.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Basen, plaża super. Większość obsługi nie zna niestety żadnego innego języka oprócz tureckiego. Hotel przede wszystkim nastawiony na klientów z Turcji. Program rozrywkowy nie funkcjonowal. Przez 2 tygodnie kilka razy odbyło sie Waterpolo. Animacje wieczorne to codziennie 15 min tańców dla dzieci a poza tym kilka razy animacje dla dorosłych. Jedzenie dobre ale dość monotonne. Wódka mieszana przez większość pobytu z wodą. Jednego dnia była normalna, kolejnego rozmieszana na oko w proporcjach 50/50.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Potyt tygodniowy sierpień 2020

    Paweł, Maków Podhalański 25.08.2020 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Okolica przepiękna, woda czysta, duży ładny basen, budynek nowy i elegancki. Jedzenie dobre ale bez frykasów głównie wołowina i kurczak na obiad mały wybór na kolacje większy, na pewno nie jest to all inclusive ultra, nie było ani soków z kartonu lub wyciskanych tylko z proszku z automatu, brak zagranicznych alkoholi tak jak to było w ofercie napisane. Restauracja ala carte nie czynna. Denerwujące były bardzo małe parasole bo dawały cień ledwo na jeden leżak. Personel nie zna przeważnie angielskiego. Animatorzy nie robią nic oprócz siedzenia i palenia papierosów. Ogólnie polecam bo miejsce piękne ale hotel oceniam oceniam na 4 gwiazdki maksymalnie. Pozdrawiam

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wypoczynek w Turcji

    Zbigniew, Makowice 09.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Bardzo dobra lokalizacja blisko miasteczka Turuncz ale moim zdaniem hotel troszeczkę nastawiony chyba na gości już na emeryturze bo didżej nawet nie mógł w dzień puścić troszkę głośniej muzyki bo zaraz były skargi do obsługi hotelowej że jest zbyt głośno a stołówka nie napawała jedzeniem brak lokalnych owoców tak ogólnie to sam hotel ładny pokoje z pięknymi widokami zarówno na morze jak i góry piękna lokalizacja i nic więcej

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Poniżej oczekiwań

    Władysław 06.05.2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    W Turcji byliśmy 5 raz,zawsze wybieramy hotele 5 gwiazdkowe.Niestety wrześniowy pobyt w Turunc Premium uwidocznił oszczędzanie na całej linii wykorzystując sytuację po covidową. Z zamkniętymi oczami można było trafić na te same w każdym dniu potrawy,a już podawanie wina do obiadu w kubkach , bo brakowało kieliszków pozostawię bez komentarza. Hotel podobno 5 gwiazdkowy -wybraliśmy ze względu na dobre opinie. Cieszę się,że innym się podobało, bo położenie naprawdę bajeczne choć z perspektywy Turunc Resort widok jeszcze ładniejszy.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Hotel na max 3 gwiazdki | Nie polecam!

    ROBERT, KRAKOW 13.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    NIE POLECAM - Hotel na max 3 gwiazdki! Do Turcji jeżdżę często - to mój 12 pobyt i niestety muszę przyznać, że Hotel Turunc „Premium” daleko odbiega standardem od Hotelu 5 gwiazdkowych w których miałem okazję być do tej pory…. Wszystko opiszę poniżej - i warto przeczytać do końca zanim zdecydujecie się na wybór tego hotelu na swoje wakacje. * opis oferty, który prezentuje biuro podróży Rainbow znacząco odbiega od tego co zastaniecie na miejscu. * Przy meldowaniu nie otrzymacie nawet karty na ręczniki oraz ŻADNEJ informacji dotyczącej tego co i gdzie znajduje się w hotelu. * W opisie można przeczytać że jest to hotel dla osób „wymagających” i lubiących „luksus” / w tym miejscu należy się znaczna podwyżka dla działu marketingu Rainbow za stworzenie tak wspaniałego opisu hotelu. * CZYSTOŚĆ i POKOJE : Na terenie hotelu jest naprawdę czysto i obsługa dba szczegółowo by nawet przez chwilę pusta szklanka czy talerz nie stały na stole to warto docenić! Natomiast jeżeli już chodzi o sprzątanie w pokoju to tutaj zaczyna się prawdziwy dramat. Przez dwa dni nie reagowaliśmy na fakt że poza wymianą ręczników i dołożeniem wody w pokoju nie było NIC sprzątane, jednak dzień trzeci już sprawił że musieliśmy interweniować u rezydenta - brak wody, brak papieru toaletowego, brak ręczników i totalny syf! Po zgłoszeniu sprawy do rezydenta Rainbow ekspresowo ( to warto docenić ) pojawił się serwis sprzątający o godzinie 18:00 / tyle że wtedy to my chcieliśmy się szykować na kolacje. Następnego dnia okazało się że pokojówka ominęła kompletnie nasz pokój i nawet do niego nie weszła ponieważ o 9:00 rano mieliśmy włączoną opcję „nie przeszkadzać” bo wyłączamy ją zawsze kiedy wychodzimy z pokoju na cały dzień czyli ok 10-30-11:00 i tak jest w każdym hotelu i nigdy nie było problemu z tym aby pokój był posprzątany - tutaj obsługa ewidentnie chce szybciej wyjść do domu….. znowu musiala interweniować Rezydentka i serwis ponownie pojawił się w godzinach wieczornych - doceniamy sprawność działań ale chyba nikt nie chce mieć sprzątanego pokoju w momencie kiedy przygotowuje się do kolacji….następnego dnia pokój pachniał i błyszczał, ale…. Nie otrzymaliśmy wody która powinna być uzupełniana codziennie - zadzwoniłem na recepcję zgłosiłem fakt i poprosiłem o dostarczenie wody - po ponad godzinie czekania nie wytrzymałem i ponownie zgłosiłem sprawę do rezydenta i dopiero wtedy woda pojawiła się w 5 minut w pokoju. Ostatniego dnia widać że hotel chciał pokazać na co go stać bo otrzymaliśmy całą zgrzewkę wody ( szkoda że przez cały pobyt musieliśmy zmagać się z niedogonosciami, aby dobę przed wylotem nagle o nas zadbano ) * JEDZENIE : Śniadania są normalne jak w każdym hotelu aczkolwiek dziwi totalnie brak chałwy - to raczej standard w każdym tureckim hotelu. OBIADY - nazwijmy to odrazu „przekąskami” w tym hotelu zjesz jedynie przekąski na obiad - frytki, burgery i odmrażane nuggetsy….do tego sałata i kebab plus zupa którą została z kolacji / niestety wszystkie dania są ZIMNE. Chyba że trafisz na noment że właśnie dokładają. Możesz też zjeść lody włoskie. Każdy hotel w Turcji w którym byłem serwował obiad w głównej restauracji - natomiast bar przekaskowy był dodatkiem po godzinach otwarcia restauracji głównej. Kolację są co drugi dzień tematyczne - jednak nie spodziewajcie się efektu wow - jedzenie pomimo że jest w podgrzewaczach niestety jest zimne ( więc coś musi być źle ustawione ) ludzie rozmawiali między sobą że nawet nie świeże….ja nie zwróciłem na to uwagi - natomiast fakt że zupa pomidorowa była serwowana przez 3 dni z rzędu daje do myślenia. Desery z których słynie Turcja i zawsze były dla mnie nr 1 ze wszystkich krajów które odwiedziłem - tutaj niestety wyglądają świetnie i to tyle - smak wszystkich identyczny i dość sztuczny. BAKLAVA którą szczęści się Turcja na całym świecie podczas naszego pobytu była zaserwowana cały JEDEN RAZ - to jest szok ! * ALKOHOLE: Polecam pić Brandy stocka bo to jedyny prawdziwy alkohol w tym hotelu - cała reszta jest czymś dziwnym co ma przypominać alkohol - woda! * OBSŁUGA : tutaj wielkie brawa dla całej załogi ponieważ Ci ludzie bardzo się starają i dbają o każdego klienta by był w pełni obsłużony i zadowolony - DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM WSPANIAŁYM BARMANOM I KELNEROM! * KONTROLĄ JAKOŚCI | W hotelu jest Pani która zajmuje się kontaktem z gośćmi i za to wielki plus dla hotelu - chodzi i rozmawia z gośćmi pytając co jest ok - a co Ci nie pasuje - warto zgłaszać jej wszystkie swoje uwagi - być może wprowadzą w przyszłości udoskonalenia, które sprawią że hotel w tak pięknym rejonie będzie zasługiwał na prawdziwe 5 gwiazdek. Wiadomo na wszystkie udoskonalenia potrzeba czasu - więc być może w wysokim sezonie lub po sezonie będzie już wszystko elegancko. * ZGODNOŚĆ Z OPISEM OFERTY : Hotel nie posiada opcji „ULTRA ALL” / Bar w lobby który w opisie powinien sterować alkohole do godziny 2:00 a napoje bezalkoholowe 24h serwuje je do godziny 00:00. Bezpośrednio od rezydenta otrzymałem informację iż mamy w hotelu kuchnię 24h z której można korzystać - do ostatniego dnia jej nie znalazłem - oczywiście udokumentowałem wszystko zdjęciami i przesłałem rezydentce ponieważ manager hotelu twierdził że jest inaczej. PODSUMOWANIE: Jeżeli oczekujesz hotelu, który będzie prawdziwie PREMIUM to zdecydowanie nie wybieraj hotelu Turunc „Premium” / szkoda Twojego czasu, urlopu i finalnie będziesz czuć się rozczarowany! Lepiej wybrać hotel sieciowy lub taki który w Google ma przynajmniej 4.7 ocenę na podstawie opinii. Przez to że sam dużo latam po świecie doskonale wiem co ludzie potrafią wypisywać i co potrafi im nie pasować - natomiast ten hotel przeszedł sam siebie…. Gdybym zapłacił za niego 1000 zł i byłby mi oferowany jako hotel 3 gwiazdkowy - nienapisalbym ani jednego złego słowa bo wiedziałbym czego się spodziewać. Skoro jednak jest mi oferowany hotel 5 gwiazdkowy PREMIUM I na miejscu zastaje to co opisałem powyżej to należy nazwazwac to po imieniu - NIEPOROZUMIENIE! Mam głęboką nadzieję że każdy kto rozważa wybranie się na urlop do tego hotelu przeczyta moją opinię i zastanowi się kilka razy. Głęboko także wierzę że rezydentka Rainbow zgłosi do centrali to wszystko co dzieje się w hotelu i albo hotel na przyszłość udoskonali swoje funkcjonowanie albo Rainbow przestanie mieć w ofercie ten hotel ( lub przynajmniej oznaczy go jako 3 gwiazdkowy i zmieni opis oferty ) Czytajcie opinie zanim wybierzecie swój kolejny hotel na wakacje :) życzę Wam trafnych wyborów!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem