Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękny Hotel !zasługuje na 5 gwiazdek.Pięknie położony i urządzony! -natomiast to tyle jeśli chodzi o 5 gwiazdek!Obsługa dosłownie beznadziejna szczególnie Azjatka jest jedna tam!Jeśli nie dasz w łapę to udają,że nie znają angielskiego czy rosyjskiego.Nie pomocni wogóle.Jedzenie na 1 gwiazdkę może zasługuje .Ochyda codziennie to samo w tych samych naczyniach w tych samych miejscach.Czasami zrobią jakieś atrakcje jedzeniowe np pasztet z węża czy przebranie kelnerki w strój turecki i nic po za tym.Kelnerzy podlizują się tylko po to ,by dostać 2 euro czekają na nie codziennie nie 1 euro na dolary nosem kręcą.Gdy ktoregoś dnia nie dasz -są oschli.Czekają na prezenty w postaci orginalnej Whysky i rakiety papierosów są natrętni.Mogę wyróznić tylko jednego uczciwego kelnera- Hakana i fajnego animatora Czakę.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przyjemny, położony w pieknej okolicy z doskonałym widokiem. Nie jest to jednak hotel 5gwiazdkowy. Przy duzej dozie dobrej woli to max 4*. Zdecydowanie poniżej standardu wyposażenie i stan łazienki - brak kosmetyków poza żelelem pod prysznic i kiepskim mydłem w obrzydliwym (w dodatku w naszym pokoju zepsutym, wymienionym po długich dyskusjach) dystrybutorze mydła, brak uzupełniania papieru toaletowego i tłumaczenia obsługi że na pokój przysługuje 1 rolka na dzień!!!! (dla 3 osób) - to są standardy hostelu a nie 5 gwiazdkowego hotelu. Dodatkowo łazienka jest otwarta na pokój, brak drzwi - po wyjsciu spod prysznica zero prywatności - dość kontrowersyjne rozwiązanie jeśli podróżuje się z nastolatkiem. Wyżywienie zdecydowanie poniżej standardów Turcji- bardzo monotonne, niezbyt smaczne, podane w mało atrakcyjny sposób, z reguły zimne, co dzień to samo, w trakcie tygodniowego pobytu jeden raz pojawiły się inne dania w dniu kuchni tureckiej. Brak lunchu - dostęne jedynie przekąski. Teoretycznie było to ultra all inclusive - w praktyce po kolacji żadne jedzenie nie było w hotelu dostępne Obsługa - w bardziej skomplikowanej sprawie można było porozumieć się tylko z managere recepcji - zapłaciliśmy za late check out a po godzinie od standardowego czasu wymeldowania dezektywowano nam karty. Kolejną godzinę spędziliśmy bez klimatyzacji bo obsługa nie mogła zrozumieć, że pokój jest opłacony na kolejne 6 godzin. Serwis sprzatający pojawiał się o godz 17:00 zamiast w ciągu dnia kiedy pokój był pusty. Pokoje są bardzo kiepsko wyciszone - codzienne koncerty czy muzykę z basenu słychać na tyle dobrze, że nie można ich pominąć ;-) Podsumowując: czerwona kartka dla Rainbow za nieadekwatną ocene standardu i nierzetelną weryfikację obiektu!!! Wybierając 5 gwiazdkowy hotel liczę na określony standard i komfort a nie podkręcone 3 gwiazdki oferowane jako 5. Plusy: widoki, plaża, wielkość i czystość pokoju, brak tłumów na kolacji i sniadaniu Minusy: stadard obsługi, jakość i różnorodność jedzenia i alkoholi, łazienki, bardzo żle wyciszone pokoje Jeżeli szukacie ładnych widoków i srednich 4 gwiazdek - warto rozważyć, jeżeli zalezy wam na faktycznym 5 gwiazdkowym standardzie - nie polecam.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, zadbany jednakże nie 5*. Jedzenie średnie ( jak na Turcję) - brak owoców morza, alkohole wysokoprocentowe rozcieńczane z wodą - przynoszone z zaplecza już bez plomb - kelner zdradził nam, że Szef karze robić 50/50, piwo i wino smaczne. Moim zdaniem nakładanie lodu i cytryny do drinka gołą ręką nie przystoi na hotel 5*. W hotelu i na basenach cisza i spokój - zgodnie z opisem.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przy rannym wyjeździe na lotnisko nie było przygotowanych lancz pakietów co wszystkich nas zaskoczyło w recepcji udawali ze nic otym niewiedzom jechaliśmy głodni
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
wakacje w tym hotelu to spore rozczarowanie sam hotel jest w miarę ok plaża dość mała a jedzenie to dziadostwo jakiego jeszcze na żadnych wakacjach nie doświadczyliśmy dramat wszystko nie dość że zimne to głównie serwują kebab
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na wstępie powstał problem. Przy zameldowaniu do hotelu Pani z recepcji poprosiła Nas o umowę, której nie mieliśmy. W biurze podróży powiedziano, że wszystko jest załatwiane drogą elektroniczną.Dodam, iż prosiłam o kopie umowy. Druga nie miła sytuacja, Pan z obsługi odprowadzając Nas do pokoju dostał napiwek, po czym stwierdził, ze jest to za mała kwota i jeśli mamy za duże nominały to Nam rozmieni. NIE CHCIAŁ WYJŚĆ Z POKOJU! Pierwszy raz odkąd jeździmy na wakacje zostaliśmy w tak chamski sposób powitani! Jeśli chodzi o jedzenie, napoje i czystość sztućców i szklanek zostawia wiele to życzenia, w tym przypadku hotel zasługuje na 3*, nic nie było dokładane mało owoców. Niedopuszczalne było to, kiedy poprosiłam o wino i dostałam je w brudnej lampce ( ślad po szmince), następnego dnia sytuacja się powtórzyła, brudna szklanka (ślad po szmince). Narzeczony nabawił się problemów żołądkowych. Pokoje czyste sprzątane codziennie. Dopłacaliśmy za pokój z widokiem na morze, był nad jadalnią. Nie było możliwości otwarcia balkonu z powodu smrodu tłuszczu. Jeśli chodzi o widoki i okolice super.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Największą zaletą tego hotelu jest położenie i na pewno warto dopłacić za pokój z widokiem na morze. Widok jest naprawdę przepiękny. jednak sam hotel zdecydowanie nie zasługuje na 5 gwiazdek, a 3. Kiedyś miał lepsze opinie, teraz być może jest to efekt pandemii, jedzenie jest bardzo przeciętne i mało zróżnicowane. Właściwie na każdym kroku można odczuć oszczędności. Obsługa, chociaż bardzo miła i pomocna, to jednak składa się z bardzo młodych osób, które trudno nazwać profesjonalistami. Np gdy zameldowaliśmy się w hotelu, pani w recepcji zapomniała dać nam opaski na ręce. Jest też trudno dogadać się po angielsku. Nie jest to miejsce dla bardzo wymagających klientów, jednak można docenić spokój i ciszę. Jeśli ktoś chce odpocząć od codziennego zgiełku, to na pewno będzie zadowolony.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W pięciogwiazdkowym hotelu Turunc Premium stwierdzam wiele niedogodności, które dyskwalifikują go do najwyżej 3,5 gwiazdki. Hotel nie posiada własnej kuchni, korzysta z cateringu, jedzenie codziennie takie samo, często za ostro przyprawione co było niestety problemem dla dzieci. Czystość na stołówce pozostawia też dużo do życzenia, talerze , kubki często brudne . Na wystawionym jedzeniu za każdym razem było dużo MUCH . Niestety w hotelu można spotkać też karaluchy. Hotel położony jest w pięknym miejscu, piękne widoki z pokoju . Pokoje ładne , duże, jednak brakuje podstawowych kosmetyków , która są w standardzie 5 gwiazdkowych hoteli . Jedynym kosmetykiem było uniwersalne mydło w płynie . Personel sprzątający jest ok . Największym atutem hotelu jest czyste morze. Plaża jest żwirkowo - kamienista , dobrze by było gdyby była sprzątana z niedopałków papierosów, gdyż jest tego bardzo dużo. Polecam korzystanie ze spa.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
+ hotel super położony co gwarantuje przepiękne widoki + kameralne, małe miasteczko, urokliwe knajpki i bazar w okolicy +taxi wodne do Marmaris + pokoje przestronne, codziennie sprzątane lepiej lub gorzej - jedzenie, po hotelu 5* spodziewaliśmy się więcej, okropne napoje, tanie sery, obrzydliwe wędliny, desery sam cukier bez smaku, na owoce morza nie ma co liczyć...drinki też bez szału, kelnerzy nie wiedzą jak się robi mohito -obsługa na recepcji, przy zakupie wycieczki dopłacaliśmy za pokój z widokiem na morze, dostaliśmy celowo pokój na parterze - w dodatku przy samej scenie, ponieważ obsługa liczyła na dopłatę w paszporcie - nie kryli się z tym wcale..