Opinie klientów o Turunc Resort

5.3 /6
500 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.6
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Monika, Lublin 29.07.2019

Wakacje super, ale ........

W hotelu gościliśmy od 8 do 23 lipca br. i na bieżąco chciałam podzielić się opinią. Sam hotel z pewnością nie zasługuje na 5* raczej na 3,5 *do 4*. Widać jego zużycie szczególnie w pokojach. Jednak jak na tureckie warunki było czysto, codziennie wymieniane ręczniki, jednak przez dwa tygodnie nie była zmieniana pościel. Zdecydowanie hotel nadrabia infrastrukturą, basenami i położeniem. Widoki są przepiękne. Obsługa również na wysokim poziomie. Wszyscy uwijali się jak mróweczki. Każda prośba ze strony gości była szybko realizowana. Jedzenie bardzo pyszne i świeżutkie. Trzeba było się pilnować żeby nie przywieść "nadbagażu". Natomiast wielką porażką jest biuro podróży Rainbow. Pracownikom zależy tylko na sprzedaży wycieczki i na tym koniec. Ponieważ doba hotelowa kończyła się o 12.00 a transfer na lotnisko odbywał się o godz. 00.30 ( dla osób lecących do Warszawy) jeszcze przed kupnem wycieczki pytałam się czy będzie możliwość przedłużenia o kolejną dobę oraz pytałam się o cenę. Otrzymałam odpowiedź na maila, że jeżeli będzie miejsce w hotelu to oczywiście będzie można w cenie 40-50 dolarów. Jest to oszustwo, gdyż zgodnie z cennikiem znajdującym się w hotelu, przedłużyć dobę można maksymalnie do godz. 22.00 ( o czym nie zostałam poinformowana) za 140 euro. Z tego jasno wynika, że pracownik niczego z hotelem nie ustalał, tylko udzielił mi nieprawdziwej informacji. Przy wyjeździe panował ogromny chaos i bałagan, a panie z Rainbow nie mogły go opanować jak również spóźniły się na czas odjazdu, przez co na lotnisko wpadliśmy w ostatniej chwili. Na spotkaniu organizacyjnym podają nieprawdziwe informacje o tym, że w przypadku konieczności opieki lekarskiej, lekarz do nas przyjedzie. BZDURA. Trzeba było samemu pojechać do Marmaris do szpitala i tam już problemu nie było. Miłe wspomnienia z pobytu w hotelu popsuły niekompetentne panie z biura podróży Rainbow. Jechałam po raz pierwszy z tym biurem i naprawdę w przyszłości długo będę się zastanawiać czy korzystać z ich oferty.

3.0/6

Natalia, --- 05.02.2024
Termin pobytu: lipiec 2023

Wyjazd 2023 lipiec.

Bardzo mieszane uczucia. Gdybym wiedziała to bym nie dała tyle kasy. Mając opis oferty i widząc widoki bardzo chciałam pojechać. Niestety standard hotelu bardzo bardzo mnie rozczarowal. Wiadomo nie chciałam psuć sobie urlopu ale rok czasu człowiek czeka na rodzinne wakacje, płaci za standard 5* a dostaje na poziomie 3-. Jedynym plusem tego hotelu jest otoczenie i piękne widoki wokoło. Nie polecam za tę cenę!

3.0/6

Wojciech, Lublin 23.01.2024
Termin pobytu: wrzesień 2023

Cudowne miejsce, hotel taki sobie

Kupując wczasy w pięciogwiazkowym hotelu, wiele sobie z żoną obiecywaliśmy. Z uwagi na opóźniony lot, na miejsce przyjechaliśmy późno w nocy. Całe szczęście, że w hotelu obowiązywała formuła ultra all inclusiv. W przeciwnym musielibyśmy położyć spać głodni. Przydzielono nom pokój w bloku C z balkonem wychodzącym na wprost skarpy, po której przebiegała droga z Turunc do Amos. Po otwarciu drzwi balkonowych do pokoju wlał się fetor. Jego źródłem była woda spływająca po skałach. Byliśmy zmuszeni zamknąć balkon. Postanowiłem, że nazajutrz będę walczyć o zmianę pokoju. Rano okazało się, że po zboczu nie spływa już żadna woda i nie ma fetoru. Okazało się, że sprawcą zamieszania był kierowca szambobusa, który zatrzymał się vis a vis hotelu i dokonał zrzutu zawartości. Więcej taka sytuacja nie powtórzyła się. Dziwi mnie jednak, że obsługa hotelu nie zareagowała i na miejsce nie wezwała policji. Kolejna sprawa to sprzątanie pokoi. Nasz był sprzątnięty tylko raz i to po mojej interwencji. Pościel nie była zmieniona ani razu. Woda w lodówce nie była uzupełniana, chociaż obsługa woziła ją codziennie. Następna ciekawostka w tym pięciogwiazdkowym hotelu, to były kosmetyki. Nie było szamponu i żelu pod prysznic. Ich funkcję spełniała ciecz o dziwnej konsystencji i posiadająca nieokreślony zapach, zbliżony do zapachu mydła rodem z PRL-u. Raz byłem świadkiem jak pewna kobieta zrobiła w recepcji sporą awanturę z wyżej opisanego powodu. Co ciekawe, bazując na naszych dotychczasowych doświadczeniach, śmiałem się z żony, jak w domu pakowała do walizki szampon i żele pod prysznic. Zwróciłem jej uwagę, że jedziemy przecież do pięciogwiazkowego hotelu i niepotrzebnie zabieramy te kosmetyki. Do tej pory byliśmy w hotelach niższych kategorii i zawsze żele i szampony były i to nawet niezłej jakości. Inną ciekawostką na którą zwróciliśmy uwagę , to wyposażenie pokoju. Meble już nieźle podniszczone, raczej wymagające wymiany. Niektóre gniazdka elektryczne wyrwane ze ściany. Sprzęt noszący ślady naprawy taśmą klejącą, np. wąż suszarki (kiedyś koloru białego, a obecnie żółty i niezachęcający do od korzystania - dobrze, że żona zabrała własną suszarkę), czy kratka klimatyzacji. Kolejne zderzenie z "pięcioma gwiazdkami mieliśmy w restauracji. Pojemniki podtrzymujące temperaturę serwowanych dań przyklejone do blatów starymi niechlujnymi "glutami" silikonu. Podczas mojego pobytu starałem się jak mogłem, aby nie zwracać na nie uwagi. Ciekawym doświadczeniem dla mnie było otrzymanie czerwonego wina w plastikowym kubku, który był niedomyty. Nosił ślady ajranu. W sumie miałem namiastkę barw narodowych w Turcji. Zwróciłem uwagę barmanowi. Ten podszedł do zagadnienia profesjonalnie. Na moich oczach przelał wino z brudnego do czystego kubka. Rewelacja. Popatrzyłem na gościa i zostawiłem napitek na ladzie i odszedłem bez słowa. Ręce mi opadły. Kolejną sprawą potwierdzającą "wysoką kategorię hotelu" były stoliki przy parasolach na plaży. Nikt z obsługi nie czyścił ich po zakończonym dniu. Obsługa ze zdziwieniem patrzyła na mnie, kiedy z baru brałem płyn do dezynfekcji oraz ręczniki papierowe by wyczyścić stolik. Oceniając nasz pobyt należy wspomnieć, że znaleźliśmy też wiele plusów. Pierwszym z nich to jedzenie. Bardzo smaczne i urozmaicone. Duży wybór warzyw i owoców z czego byliśmy zadowoleni. O słodyczach nie będę pisać, gdyż tych praktycznie nie jedliśmy. Czyste alkohole nie były takie złe, ale rewelacji nie było. Drinków nie piliśmy, więc nie mam podstawy aby je oceniać. Poza nielicznymi wyjątkami obsługa w restauracji i w barach bardzo sympatyczna i uprzejma. Kończąc naszą ocenę wspomnę, że położenie hotelu jest rewelacyjne. Miejsce jest piękne i warte odwiedzenia mimo wyżej wspomnianych niedogodności i uchybień. Rozpatrując wypoczynek w Turunc Resort Hotel wziąłbym pod uwagę cenę. Uważam, że za tygodniowy pobyt można zapłacić do 3000 zł za osobę, mając przy tym świadomość, iż na miejscu trzeba przymknąć oko na pewne sprawy. Gdybym zapłacił w okolicach 4000 i wyżej wróciłbym, najdelikatniej rzecz ujmując mocno, mocno niepocieszony. Zapomniałbym dodać, że pokoje z oknami wychodzącymi na baseny, są wieczorami narażone na zadymienie z grilli na których przygotowywane są dania na kolację.

3.0/6

Jakub, Zator 13.10.2022
Termin pobytu: październik 2022

Turcja super, Rainbow nie

Hotel ok pod względem lokalizacji, części wspólnych. Pokoje pozostawiają dość dużo do życzenia i powiedzieć że lata świetności mają za sobą, to może być mało Obsługa bardzo miła, pomocna, uśmiechnięta. Baseny i zatoka - super, dla rodziny z dziećmi idealne, do tego jeden basen, nazwijmy cichy, bez dzieci i muzyki. Jedzenie - bardzo dobre, lokalne smaki. Brak typowej kuchni kontynentalnej jak parówki czy jajecznica z kiełbaską :) Biuro Rainbow, no tu jest słabo. Zdjęcia pokoi na stronie Rainbow vs rzeczywistość to niezłe rybie oko, pokój duplex jest mały, 4 osoby to ciasnota. Wychodzi turysta z lotniska, widzi TUI i inne biura, a osoba z Rainbow zaspała i po jakimś czasie biegnie zziajana. Dojazd do hotelu, ciężka sprawa ponieważ jechaliśmy małymi autobusami, co wytłumaczyć można ilością zakrętów na ostatnim etapie trasy. Powrót - pozmieniane miejsca w samolocie (wcześniej zarezerwowane) bo ktoś nie umie czy mu się nie chciało przeliczyć miejsc po zmianie samolotu. Dla mnie to akurat istotne jak lecimy w 4 osoby aby siedzieć razem. Próby wyjaśnień z BOK można skazać na porażkę, nie da się i koniec. Info o odlocie i zbiórce - szukanie karteczek na tablicy. Rok 2022, inne biura potrafią to przesłać mailem, SMSem, może warto pomyśleć o zainwestowaniu w technologie. Ogólnie hotel polecam, Rainbow nie!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem