Opinie klientów o Turunc Resort

5.3 /6
500 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.6
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Maciej Mateusz, Rychtal 15.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Pomyśl dwa razy zanim wybierzesz

Hotel Turunc Resort jest pięknie położony i to jest niepodważalny argument za wyborem. Niestety dojazd do miejscowości odbywa się po bardzo krętej drodze dlatego odradzam ludziom o słabych nerwach. Co do samego Hotelu to lata świetności ma już dawno za sobą. Lobby czy stołówka jeszcze jakoś wyglądają jednak toalety, korytarze i pokoje pozostawiają wiele do życzenia. Wszędzie pełno niedoróbek i argumentów za podjęciem remontu. Uwaga odnośnie budynków. Kompleks składa się z 3 budynków ustawionych w kształcie U przy basenie (wg nas najlepsza lokalizacja) i 2 budynków odchodzących. My trafiliśmy do budynku nr 5 czyli najdalszego, czas dojścia od basenów i stołówki to nawet 10min., po drodze musicie przejść cały budynek 4 (przechodni) oraz korzystacie z 2 wind (w budynkach 4 i 5 gdyż położone są na sporym wzniesieniu). Za budynkiem nr 5 znajduje się mały aquapark (dalekie dojście). Windy też się zacinają! Sporo miejsc na leżakach. Fajne baseny, animacje, lokalizacja. Minusy: obsługa zachowuje się jakby dopiero się uczyła. Bardzo często kończyły się soki lub napoje, nawet herbata. Woda dostępna tylko w małych plastikowych kubeczkach. Jedzenie mi smakowało ale przez cały tydzień serwowane są te same dania. Na stołówce lepiej być na początku bo po godzinie zaczyna brakować jedzenia. Jedzenie przy basenie często w towarzystwie pszczół i os. Ocena: W tej cenie w zeszłym roku czuliśmy się dużo bardziej ugoszczeni i zrelaksowani. Tym razem po wyjeździe pozostał niedosyt, w autokarze okazało się, że nie tylko u nas. Hotel ledwo na 3 gwiazdki, a obsługa do przeszkolenia. W oferowanej cenie zdecydowanie lepiej wybrać coś innego a do miejscowości Turunc przypłynąć BOAT TAXI na godzinę (jest to naprawdę malutka mieścinka).

3.0/6

Szymon, Warszawa 09.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

lipiec 2023

Na początku chciałem przestrzec przed ekipą sprzątającą. Dzień przed powrotem do Polski okradła nas sprzątaczka. Rzeczy schowane były w walizce zamkniętej na kłódkę z szyfrem, ale to nie powstrzymało pani. Pani przywłaszczyła sobie kilka ubrań mojej córki i żony oraz wyczyściła nas z euro, chociaż codziennie dostawała spore napiwki właściwie za nic, bo wody nie uzupełniała w lodówce, nie zmieniała ręczników, a czystość pokoju pozostawiała wiele do życzenia. Najlepsze jest to, że po zgłoszeniu incydentu hotel przejrzał monitoring, a po ustaleniu, że wchodziła tam tylko sprzątaczka właściwie nic więcej nie zrobiono. Menagerowi hotelu wystarczyło tylko jej stwierdzenie, że ona tylko sprzątała i było "no problem". Nie podjęli żadnych więcej kroków. Straciliśmy rzeczy i euro. Ona doskonale wiedziała co kraść, aby nie ponieść konsekwencji. Dla mnie jest to dno, jeżeli pracownik hotelu 5* okrada gości. Nie ważne co kradnie, ale kradzież jest kradzieżą. Uważajcie. Poza tym hotel fajnie położony, widoki przepiękne, jedzenie ok, wypocząć można, ale to zdarzenie na koniec zepsuło cały pobyt tam. Mieszkaliśmy w pokoju duplex, który faktycznie wymaga już odświeżenia, ale to nie było problemem. Trochę męczący transfer z lotniska.

3.0/6

Aneta, Łódź 02.09.2022

Hotel nie zasługuje na 5*

Hotel pięknie położony, ale ze względu na obsługę nie polecam i na pewno tam nie wrócę. Takie opinie słyszałam również od innych Polaków przebywających w hotelu w tym samym czasie. Hotel nie zasługuje na 5*, max naciągane 3*, a już na pewno nie można powiedzieć, że ma opcję ultra all inclusive. Moje uwagi umieszczam w opisach poniżej.

3.0/6

ANDRZEJ, --- 10.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Mieszane uczucia

Hotel sam w sobie zasługuje na max 4 gwiazdki za widoki a te zapierają dech w piersiach! Wieczny brak lodu do drinków, brak karty drinków i słaby angielski obsługi. Brudne szklanki i sztućce- Kelnerzy tylko opłukują i nic więcej. Rano na śniadanie brak normalnej kawy. Sok pomarańczowy- jeden wielki ulep. Restauracja a'la carte- rezerwacja 2 dni wcześniej. Przychodzimy i nie ma nas na liście- Dostałem puste menu. Godzina oczekiwania na jedzenie i kurczak surowy...Generalnie jedzenie dla mało wymagających. Dojazd do hotelu z lotniska- 2.5h z 15 minutową przerwą na jedzenie kierowcy- lot 2.5h i dojazd 2.5h...
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem