Kategoria lokalna 5
3.0/6
Szczerze mówiąc to nie wiem skąd tyle pozytywnych opinii (chyba tylko od osób, które albo nie mają żadnych wymagań, albo pierwszy raz były na wakacjach za granicą i nie mają wiedzy, że tak nie wygląda 5 gwiazdek). O ile samo otoczenie, widoki i ogólne pierwsze wrażenie jest super to po przyjeździe można się mocno rozczarować. Dostaliśmy pokój na 4 piętrze w środkowym budynku i nie miał on nic wspólnego z pokojami widocznymi na stronie oferty. Cały środkowy budynek, w którym znajduje się również recepcja, nie był chyba nigdy remontowany, jest zaniedbany, obskurny. Pokój tak samo, grzyb w łazience, brudna kabina, brudne lustro, o oknach nie wspominając. Mimo pozostawienia napiwku na łóżku nie mieliśmy nawet odkurzonej podłogi. Dostawiono tylko 2 buteleczki z wodą, uzupełniono kawę, wymieniono filiżanki, odwieszono ręczniki. Jedzenie jałowe, słaby wybór w porównaniu do innych hoteli, codziennie to samo(mam porównanie choćby z zeszłego roku z hotelu Emre w Marmaris, który ma 4 gwiazdki, a nieporównywalnie wyższy poziom czystości, jedzenia itp.). Jak dla mnie plusem było jedynie otoczenie, przepiękne widoki i bardzo miła obsługa (choć w przypadku np. panów barmanów nie zawsze dostało się to, co się zamówiło i duży wpływ na jakość obsługi miało zostawianie napiwków). Animacje dla dorosłych polegało na tym, że 2 razy była gra w bingo - wyciąganie kasy od chętnych (10 euro za kilka kuponów, w zamian za ewentualne wygranie jakichś maseczek, breloczków, ściereczek itp), oprócz tego głupkowate konkursy, no ale kto co lubi. Cena jest mocno wygórowana jak za takie warunki a hotel w mojej opinii nie zasługuje na więcej niż 3 gwiazdki.
KATARZYNA, Warszawa - 20.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
4/5 uznało opinię za pomocną
3.0/6
O ile miejsce jest piękne hotel bardzo zaniedbany Pokoje są brudne na korytarzach stoi sterta talerzy , kubków i nikt tego nie sprząta byliśmy już kilka razy w Turcji ale ten hotel wypadł słabo . Lokalizacja ładna daleki transfer ale widoki wynagradzają spacerkiem można przejść się do lokalnych restauracji i bazaru składaliśmy reklamacje ale kontakt z biurem słaby
Katarzyna, płock - 28.10.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
7/10 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Nasz wyjazd z biurem podróży był ogólnie udany, choć pojawiło się kilka niedogodności, które wpłynęły na komfort całej naszej czteroosobowej rodziny. Zacznę od pozytywów: hotel, zgodnie z wcześniejszymi opiniami, jest położony w malowniczej okolicy, w pobliżu urokliwego miasteczka Turunc. Krystalicznie czysta woda, bliskość przyrody oraz fantastyczne widoki rzeczywiście robią wrażenie. Jeśli szukacie spokojnego miejsca do odpoczynku, to lokalizacja jest bez zarzutu. Niestety, Turunc trudno nazwać dobrą bazą wypadową, zwłaszcza gdy planuje się zwiedzanie większych atrakcji – do Marmaris trzeba płynąć około 40 minut taksówką wodną. Sama infrastruktura hotelu pozostawia jednak sporo do życzenia. Obiekt, mimo swojego potencjału, wydaje się zaniedbany, a czystość jest, delikatnie mówiąc, na niskim poziomie, szczególnie w okolicach toalet. Fikcyjne sprzątanie i podpisywane kartki o czystości to norma, co mocno rzucało się w oczy. Kolejną niedogodnością były niejasne godziny otwarcia miejsc oferujących jedzenie i napoje – np. kawiarnia, która zamykała się regularnie pół godziny przed wyznaczonym czasem, a codzienna awaria ekspresu do kawy stała się niemal standardem. Co jednak najbardziej nas rozczarowało, to brak realizacji FigloClubu, który zgodnie z obietnicą biura podróży miał działać do 15 września. Niestety, polscy animatorzy zakończyli swoją pracę już 10 września, a w efekcie na terenie hotelu praktycznie nie było żadnych atrakcji dla dzieci. Byliśmy zmuszeni sami organizować czas naszym dzieciom, co było szczególnie kłopotliwe, biorąc pod uwagę brak rozrywek i zajęć dla najmłodszych. Aqua park był ciekawą atrakcją, ale wystarczał jedynie na około 30 minut zabawy. Największym minusem tego miejsca było jednak monotonne jedzenie. O ile na kolacji zdarzały się czasami bardziej wyszukane dania, to ogólnie menu było nudne, a codzienne braki w napojach były dość frustrujące – odpowiedź „nie ma to nie ma” stała się tam codziennym refrenem. Podsumowując, wyjazd oceniamy dobrze, ale rekomendujemy ten hotel tylko w przypadku atrakcyjnej ceny. W tej lokalizacji są lepsze opcje na spokojny wypoczynek, szczególnie dla rodzin z dziećmi.
Krzysztof, Zabrze - 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Niestety nie jest tak pięknie jak wygląda na zdjęciach. Pokoje minimalistyczne,obdrapane meble i tynk lecący ze ścian. Niemal zerowy zasięg wifi. Bardzo mało owoców(jabłka,gruszki i pomarańcze to raczej owoce całoroczne).Długa przerwa pomiędzy obiadem a kolacją,słabe zaopatrzenie tzw. snack bar w tych godzinach. Przyjechaliśy na miejsce było już po obiedzie,do kolacji opiekane ziemniaczki,nagetsy to troszke za mało. Tylko jedna winda na budynek. W biurze pordoży informowano nas że hotel mieści sie w Marmaris,na miejscu okazało sie że hotel oddalony jest o jakies 20 km od tej miejscowości. Obsługa miła i sprawna,pokoje czyste.Niestety w ubieglym roku na wakacjach w Bulgarii z biura podroży TUI za połowę ceny ,było dużo bogatsze jedzenie(owoce). Bardzo duży plus dla kierownika placówki,dzieki tej Pani wogule udało sie poleciec na wakacje,miło słabej oceny hotelu,dla Pani z biura podróży duzy plus.
Karolina, Czeladź - 03.06.2019
18/28 uznało opinię za pomocną