Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sam w sobie zasługuje na max 4 gwiazdki za widoki a te zapierają dech w piersiach! Wieczny brak lodu do drinków, brak karty drinków i słaby angielski obsługi. Brudne szklanki i sztućce- Kelnerzy tylko opłukują i nic więcej. Rano na śniadanie brak normalnej kawy. Sok pomarańczowy- jeden wielki ulep. Restauracja a'la carte- rezerwacja 2 dni wcześniej. Przychodzimy i nie ma nas na liście- Dostałem puste menu. Godzina oczekiwania na jedzenie i kurczak surowy...Generalnie jedzenie dla mało wymagających. Dojazd do hotelu z lotniska- 2.5h z 15 minutową przerwą na jedzenie kierowcy- lot 2.5h i dojazd 2.5h...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalnie było poprawnie :))) aczkolwiek hotel swoje lata świetności ma już za sobą, wymaga generalnego remontu, klimatyzacja i sprzęt w pokojach bardzo awaryjna, jedzenie mega monotonne, cały czas to samo. Basen bardzo fajny, plaża mega, drinki fatalne, wódka lokalna tragedia :)) dobrze ze mieliśmy swoje trunki ze strefy bezcłowej ;)) Widoki piękne, dojazd może przyprawić o zawał serca ;) ale o tym przecież wiedziałam - za długo jak dla mnie i mega niebezpieczne drogi. Rainbow 6 gwiazdek na 6 - obsługa dziewczyn na lotnisku - bo animatorki masakra 1 na 6 w ogóle ich nie było widać :)) Aktualnie hotel skupia 3/4 klientów tureckich a reszta to Polacy i inne mniejszości. Reasumując ogólna ocena to mocne 3 na 6.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szczerze mówiąc to nie wiem skąd tyle pozytywnych opinii (chyba tylko od osób, które albo nie mają żadnych wymagań, albo pierwszy raz były na wakacjach za granicą i nie mają wiedzy, że tak nie wygląda 5 gwiazdek). O ile samo otoczenie, widoki i ogólne pierwsze wrażenie jest super to po przyjeździe można się mocno rozczarować. Dostaliśmy pokój na 4 piętrze w środkowym budynku i nie miał on nic wspólnego z pokojami widocznymi na stronie oferty. Cały środkowy budynek, w którym znajduje się również recepcja, nie był chyba nigdy remontowany, jest zaniedbany, obskurny. Pokój tak samo, grzyb w łazience, brudna kabina, brudne lustro, o oknach nie wspominając. Mimo pozostawienia napiwku na łóżku nie mieliśmy nawet odkurzonej podłogi. Dostawiono tylko 2 buteleczki z wodą, uzupełniono kawę, wymieniono filiżanki, odwieszono ręczniki. Jedzenie jałowe, słaby wybór w porównaniu do innych hoteli, codziennie to samo(mam porównanie choćby z zeszłego roku z hotelu Emre w Marmaris, który ma 4 gwiazdki, a nieporównywalnie wyższy poziom czystości, jedzenia itp.). Jak dla mnie plusem było jedynie otoczenie, przepiękne widoki i bardzo miła obsługa (choć w przypadku np. panów barmanów nie zawsze dostało się to, co się zamówiło i duży wpływ na jakość obsługi miało zostawianie napiwków). Animacje dla dorosłych polegało na tym, że 2 razy była gra w bingo - wyciąganie kasy od chętnych (10 euro za kilka kuponów, w zamian za ewentualne wygranie jakichś maseczek, breloczków, ściereczek itp), oprócz tego głupkowate konkursy, no ale kto co lubi. Cena jest mocno wygórowana jak za takie warunki a hotel w mojej opinii nie zasługuje na więcej niż 3 gwiazdki.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
O ile miejsce jest piękne hotel bardzo zaniedbany Pokoje są brudne na korytarzach stoi sterta talerzy , kubków i nikt tego nie sprząta byliśmy już kilka razy w Turcji ale ten hotel wypadł słabo . Lokalizacja ładna daleki transfer ale widoki wynagradzają spacerkiem można przejść się do lokalnych restauracji i bazaru składaliśmy reklamacje ale kontakt z biurem słaby