Opinie o Kleopatra Micador

Kategoria lokalna 4

4.7/6
(135 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Do dupy :(

    Marek, Ostrołęka 17.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Rainbow oceniam na zero, nie jasny przekaz, wymeldowanie z hotelu o 12:00, a wlot do kraju o 4:00 następnego dnia to bardzo słabe, dno 😞

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mój trzeci pobyt w Alanya

    Agata, Będzin 07.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel mały, czysty ale wymaga renowacji. Jedzenie dobre. Napoje i woda z dystrybutorów to filtrowana woda z kranu, dlatego flora bakteryjna spowodowała że większość Polaków w tym hotelu była chora. Okolica ładna. Obsługa miła. Pokoje małe, każdy z mini balkonem. Łazienka duża ale zalatywało z kanalizacji. Dwie windy. Płatny internet. Jeżeli wrócę do Alanyi to na pewno do innego hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Polecam jedynie osobom niewymagającym

    Tatiana, Słupsk 05.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Plusy: - dobra lokalizacja blisko centrum i plaży Kleopatry - badzo miły i pomocny personel Minusy: - monotonne, słabej jakości jedzenie i napoje - bardzo uboga karta drinków w opcji "all inclusive" (whiskey, kawa po turecku i wszystkie drinki kolorowe dodatkowo płatne 7-8 euro/szt) - na ok. 150 gości hotelowych w jednym czasie przypada jedynie 20 leżaków na terenie obiektu, więc każdy dzień zaczyna się walką o miejsce do opalania - brak jakichkolwiek animacji - niski standard jak na hotel czterogwiazdkowy (w pokojach liczne usterki)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Micador

    Anita, Bodzanów 04.08.2021

    Holel mieści się w dobrej lokalizacji i to jest oczywiście mega plus. Natomiast jeśli chodzi o wyżywienie to już gorzej, codziennie jest to samo, byliśmy 8 dni i codziennie niestety te same potrawy...W pokojach lodówki niestety nie działały-gdy poinformowałam o tym, Pani poinformowała mnie, że na terenie całego hotelu nie działaja- co jest minusem. Jeśli chodzi o klime to u nas bez zarzutów, ale u znajomych obok już byl problem, bo też nie była sprawna.Obsługa jak najbardziej miła i przyjazna dla gości hotelowych. Podróż z lotniska trwała 5 godzin co jest jakimś koszmarem dla mnie-rezydent wchodził z ludźmi do każdego hotelu i czekał az sie zameldują mimo kolejek... a my siedzieliśmy po 30/40 minut w autokarze czekając aż wroci i ruszymy do kolejnego hotelu zostawić kolejnych ludzi.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem