Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rainbow oceniam na zero, nie jasny przekaz, wymeldowanie z hotelu o 12:00, a wlot do kraju o 4:00 następnego dnia to bardzo słabe, dno 😞
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel mały, czysty ale wymaga renowacji. Jedzenie dobre. Napoje i woda z dystrybutorów to filtrowana woda z kranu, dlatego flora bakteryjna spowodowała że większość Polaków w tym hotelu była chora. Okolica ładna. Obsługa miła. Pokoje małe, każdy z mini balkonem. Łazienka duża ale zalatywało z kanalizacji. Dwie windy. Płatny internet. Jeżeli wrócę do Alanyi to na pewno do innego hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy: - dobra lokalizacja blisko centrum i plaży Kleopatry - badzo miły i pomocny personel Minusy: - monotonne, słabej jakości jedzenie i napoje - bardzo uboga karta drinków w opcji "all inclusive" (whiskey, kawa po turecku i wszystkie drinki kolorowe dodatkowo płatne 7-8 euro/szt) - na ok. 150 gości hotelowych w jednym czasie przypada jedynie 20 leżaków na terenie obiektu, więc każdy dzień zaczyna się walką o miejsce do opalania - brak jakichkolwiek animacji - niski standard jak na hotel czterogwiazdkowy (w pokojach liczne usterki)
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Holel mieści się w dobrej lokalizacji i to jest oczywiście mega plus. Natomiast jeśli chodzi o wyżywienie to już gorzej, codziennie jest to samo, byliśmy 8 dni i codziennie niestety te same potrawy...W pokojach lodówki niestety nie działały-gdy poinformowałam o tym, Pani poinformowała mnie, że na terenie całego hotelu nie działaja- co jest minusem. Jeśli chodzi o klime to u nas bez zarzutów, ale u znajomych obok już byl problem, bo też nie była sprawna.Obsługa jak najbardziej miła i przyjazna dla gości hotelowych. Podróż z lotniska trwała 5 godzin co jest jakimś koszmarem dla mnie-rezydent wchodził z ludźmi do każdego hotelu i czekał az sie zameldują mimo kolejek... a my siedzieliśmy po 30/40 minut w autokarze czekając aż wroci i ruszymy do kolejnego hotelu zostawić kolejnych ludzi.