Opinie o Andriake Beach Club Hotel

Kategoria lokalna: 4+

4.9/6
(377 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.4
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    turcja hotel adriake beach

    Tomasz, Przezchlebie 25.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel bardzo dobry, jedzenie dobre, basen duzy, blisko do morza. minus to wszędzie psy. pieniądze widok z baru przy plaży. dług droga z lotniska do hotelu

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wrzesień 2+1

    Lukasz, Kraków 25.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    7x w Turcji i byłem w lepszych hotelach ale też w gorszych. Największym minusem brak wieczornych animacji poza karaoke i muzyką na żywo 2h. Jedzenie dość monotonne kurczak I Kofta codziennie brak wieczorów tematycznych, ale zawsze coś się zndzie smacznego. Drinki Ok. Obsługa Super. Na recepji ciężko się dogadzać po ang. Plaża Super.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie tego się spodziewalam

    Dorota, Opole 20.03.2025 | Termin pobytu: październik 2024

    1. Brzydka okolica . 2. Brudna, zaniedbana plaża. 3. Skromne, łagodnie mówiąc, animacje. 4. Aroganccy tzw. animatorzy. 5. Mało informacji, co można zwiedzić w okolicy na własną rękę. Po wykupieniu wycieczki, która i tak się nie odbyła, brak jakiejkolwiek informacji że strony rezydentki, co możemy sami sobie zorganizować. 6. Ładny basen, dużo leżaków.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Mam bardzo mieszane uczucia

    Beti 01.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Od strony organizacyjnej nie mogę złego słowa powiedziec. Wszystko czytelnie, transfer do i z hotelu bez problemu. Co do hotelu: Hotel piękny, przestronny, pokoje duże, urządzone z gustem, codziennie sprzątane. Jednak jeśli komuś zależy na wyjściu poza hotel to naprawdę w okolicy nie ma NIC. Blisko hotelu jest tylko kamienista plaża miejska, trafiliśmy na niej na przemiłych ludzi którzy jednak ni w ząb nie mówią po angielsku. Odpadają praktycznie wszystkie wycieczki bo wszędzie jest daleko zostaje właściwie tylko rejs statkiem. Obsługa hotelu: w recepcji bardzo sympatyczni ludzie, w barze bardzo różnie generalnie mam wrażenie że jak akurat managera nie ma w pobliżu to obsługa bardzo leci w kulki np. przez cały weekend nie było do drinków lodu, mięty, a picnacolade i inne tego typu drinki nawet nie wrzucali do shakera. Choć zależy na kogo się trafiło bo jednym chciało się bardziej niż innym. Woda w basenie czysta, fajna strefa basenowa dla maluchów, leżaki raczej zawsze jakiś wolny się znalazł choć byliśmy na koniec sezonu 1-sza połowa września, nie wiem jak jest w środku sezonu. Jedzenia dużo ale mało urozmaicone. Wiele potraw bazowało na tych samych składnikach, dzień w dzień te same owoce, ciasta itd. Sok że świeżych pomarańczy podawany do śniadania kończył się z reguły przed 8 a później do wyboru któryś z ich sztucznych napojów, woda, kawa, herbata. Przez tydzień można się tak stołować ale dłużej na pewno mielibyśmy problem co jeść. Na miejscu dostępne spa z hammamem, my trafiliśmy na cudowne masażystki. Poza tym otwarty jest sklepik z upominkami, biżuterią jakimiś tureckimi "oryginalnymi, markowymi" torebkami. Teraz te strony hotelu które są bardzo na minus. Przylecieliśmy z 3 małych dzieci. Przy klubiku na tarasie roztarte zwierzęce odchody były kiedy tam przyjechaliśmy i nie zniknęły aż do naszego wyjazdu - wiem że było to niejednokrotnie zgłaszane obsłudze hotelu - nie zrobili z tym nic. Ubikacja w klubiku - drugiego dnia skończył się papier toaletowy, do końca pobytu nie został on doniesiony bo nikt tam nie sprzątał (można sobie wyobrazić jak wygląda nie sprzątana toaleta z której korzystają głównie dzieci a żeby spłukać wodę trzeba mieć dużo siły bo nie ma tam standardowej spłuczki). Cały klubik generalnie był miejscem brudu i strach było tam z dzieckiem wejść. Zużyte butelki po wodzie, porozrzucane zabawki jedynie podłoga była przynajmniej raz podczas naszego pobytu wyczyszczona. Figloklub działał choć została już tylko jedna animatorka która robiła co mogła żeby zorganizować dzieciom fajnie czas w tych niełatwych warunkach. Kolejną kwestią której nie mogę pominąć były wszechobecne bezpańskie psy i koty. I to nie małe jamniki tylko niektóre wielkości mastifów. Z reguły leżały gdzieś z boku co nie zmienia faktu że potrafiły spać na hotelowej klatce schodowej, a w dzień wyjazdu na korytarzu w hotelu pożegnała nas świeżo zrobiona, śmierdząca psia kupa. Podsumowując hotel wygląda tak jakby ktoś zainwestował w niego kiedyś dużo pieniędzy i później już nic nie doinwestowywał. Miejsce tworzą ludzie a tutaj naprawdę niektórzy mają mocno wylane na swoją pracę. Dużo jest takich nieużytków: zarośnięty kort tenisowy, boiska, stół do pingponga, odłączony cymbergay... to wszystko już tam jest ale nie da się z tego korzystać. Daleko od cywilizacji, dojazd z lotniska trwa 3 godziny. Na stronie rainbow ten hotel ma niby 4* (plus). Na stronie hotelu jest napisane że ma 4* a odczuwalnie nie wiem czy są 3. Ten hotel był polecany dla rodzin z dziećmi ale na taki wg mnie w ogóle się nie kwalifikuje z w.w. powodów. Ja osobiście nie polecam

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje na uboczu

    Krzysztof, Kargoszyn 18.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel idealny dla osób które chcą odpocząc z daleka od cywilizacji :), hatel na uboczu z basenem i dostępem do morza. Niestety nie do końca czysty, warto byłoby trochę wyremontować. Największy plus to animacje - i starania polskich animatorek - naprawde świetna robota, gorzej z rezydentem, który swym podejściem na pierwszym spotkaniu od razu dał do zrozumienia że jest od sprzedaży wycieczek i koniec, na spotkaniu przy basenie we wtorek nawet się nie pojawił. Nie można mówić że rezydent jest na miejscu, a już o pomocy nie ma co mówić. Wszelkie problemy w hotelu np. z pokojem trzeba załatwiać samemu nie ma co liczyć na rezydenta M. Mozna odpocząc w hotelu od codzienności, jeżeli któs lubi duży ruch i możliwość zwiedzania okolicy to nie koniecznie ten hotel. Hotel położony w pobliżu zatoki żółłwi - koniecznie trzeba wybrać przejażdzkę z plaży - świetne miejsce dla dzieci jak i dla dorosłych.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    słabe 4 gwiazdki

    Marcin, BYDGOSZCZ 16.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    hotel lata swojej świetności ma za sobą. pokoje duże ale czystością nie grzeszą. omijać pokój nr 100!!!! dzięki zaangażowaniu rezydenta udało sie w miarę szybko zmienić (niesprawna klima, niesprawny wentylator, widok na śmieci, wejście do pokoju od strony parkingu...)

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wczasy 02.06 2024

    Monika 13.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Na plus basen i plaża oraz widoki, na minus obsługa hotelu . Jak przyjechaliśmy o 23 nie dostaliśmy swojego pokoju wylądowaliśmy na jedną noc w innym hotelu dostaliśmy dopiero o 11 następnego dnia , problem z dostępem do wody (przy temperaturze powietrza powyżej 40 stopni) tylko jak otwarta stołówka lub przy barze stojąc w kolejce, brak talerzy przy głównych posiłkach, brudne sztuczce i nie za ciekawe plastikowe kubki i kielchy do drinków . Nie jestem wymagająca ale nie tak wyobrażałam sobie urlop Ultra All inclusive.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Rodzina z dziećmi

    JOANNA, ALEKSANDRÓW KUJAWSKI 04.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Pokojowe super, kuchnia , stołówka super , ale …. W dniu przyjęcia około 23 dostaliśmy pokoje z zepsutym system drzwi balkonowych na paterze. Przy reklamacji usłyszeliśmy że mogą tylko zamknąć drzwi na stałe o co poprosiliśmy (choć gdzie suszyć stroje kąpielowe ???) po czym dowiedzieliśmy się że przyjechali goście o 17 i oni zauważyli tę wadę i im odrazu zmienili pokoje. A przedstawiciel rainbow u którego złożyliśmy reklamacje (czekamy za odpowiedzią ) powiedział że to nie pierwszy raz. Więc świadomie dają takie pokoje licząc na naiwność turystów. Poza tym jedzie ok, w basenie ciepła woda , Klima u nas działająca, plaża piaszczysta blisko i czyściutka, plaża kamienista blisko ale jak na patelni :) w hotelu czysto

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    😌

    Dariusz 28.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Sam hotel całkiem w porządku, jedzenie też ok lecz bez rewelacji, częste braki w sokach oraz napojach, jak czegoś brakło to nie spieszyli się z uzupelnieniem nawet kilka dni.... bardzo dużo ruskich którzy kradną ręczniki oraz zarezerwowane lerzaki, jednym słowem chamstwo, myślą że wszystko mogą. Dużo dzieci.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    nie warto

    Kasia 16.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel nie zasługuje na 5 * najwyżej na 3,5 lub słabe 4. Transfer z lotniska to ok 3 godzin jazdy bardzo krętą drogą z pięknymi widokami. Pobyt 6.08 -13.08 rodzina z dzieckiem, pokój na pierwszym piętrze z częściowym widokiem na basen. Pobliskie miasteczko Demre nie jest warte odwiedzin ponieważ nie ma tam nic wartego uwagi, dużo pustostanów i to tyle. Muzeum st. Nicholas drogie i w zasadzie bez większego wow, natomiast Myra z grobowcami taki trochę powiew Grecji. WADY: - w hotelu jest brudno, nie dbają o porządek. Pokój, który otrzymaliśmy był kiepsko posprzątany, kurz i włosy na podłodze oraz stojąca brudna woda pod prysznicem i zapach kanalizy - jedzenie średnie i bardzo monotonne, codziennie to samo , mały wybór - bar przy plaży gdzie można było zjeść był zamykany przed czasem, Panowie tłumaczyli, że koniec i nie obchodziło ich, ze ludzie nadal stoją w kolejce. W rozpisce była informacja, że jest czynny od 12.30 do 16.00 a bardzo często już koło 15.00 nie było jedzenia, - przekąski dostępne tylko dla "wybranych", kto pierwszy ten lepszy , - hotel głównie dla Rosjan, którzy są tam faworyzowani na każdym kroku, - długi transfer z lotniska ale byliśmy tego świadomi, - kiepskie animacje a raczej ich brak, mimo, że były animatorki z Rainbow, nie działo się praktycznie nic oprócz 10 minut aerobiku w basenie, może 2 razy rzutki przy barze i 3 razy siatkówka. Animacje dla dzieci i dorosłych bez szału, - bardzo głośno puszczana muzyka przy basenie oraz wieczorami podczas mini disco, nie szło wytrzymać nawet w pokoju człowiek nie mógł odpocząć w ciszy. Mimo próśb z naszej i nie tylko naszej strony muzyka była ściszana na 10 minut i ponownie rozpuszczana na maksa, - teren wokół hotelu zaniedbany, - notoryczne rezerwowanie leżaków ręcznikami zarówno na plaży jak i na basenie, jeśli nie wstało się wcześnie rano to można było pomarzyć o leżaku, - brak możliwości zorganizowania kolacji tematycznej, mimo uzbierania 10 chętnych osób zostaliśmy odsyłani od menagera do innych ludzi, którzy nie potrafili tego zorganizować, - cena nieadekwatna do jakości, - wybrane drinki dostępne tylko w godzinach porannych , wieczorem brak, - brak drzwi w łazience ZALETY: - duży basen i zjeżdżalnie, - plaża hotelowa, - dobra kawa Jesteśmy bardzo rozczarowani hotelem tym bardziej, że miał dość pozytywne opinie w sieci.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem