Opinie klientów o Asia Beach Resort Hotel

5.2 /6
284 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.8
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Elżbieta, Toruń 22.11.2022
Termin pobytu: listopad 2022

Jest dobrze.

Wyjazd uważam za udany. Hotel czysty , obsługa miła. Jedzenie dosyć monotonne. W hotelu bardzo dużo osób narodowości rosyjskiej.

4.0/6

Joanna, --- 05.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Dobry

Hotel ładny , jednak widać że mocno wyeksploatowany jeżeli chodzi o pokoje . ( w łazience nieprzyjemny zapach kanalizacji ), pomimo pięciu gwiazdek według mnie zasługuje na max.4 zdecydowanie lepiej wyglada na zewnątrz i wizualne może robi wrażenie , ale pokoje i łazienki swoje już przeżyły . windy to jakaś masakra , ciagle awarie . obsługa hotelu na najwyższym standarcie , pomocna i życzliwa i widać że robią wszystko aby obsługa była pomocna i życzliwa . plaża nie robi wrażenia trochę brudno i kamieniste zejście do wody . Leżaki i parasole przy basenie trochę zniszczone , pomimo staran obsługi i ciągłej ich naprawie , jest ich bardzo mało trzeba o 6 rano zarezerwować sobie miejsce przy basenie bo o 8 już nie na szans aby znaleść wolny leżał . Jedzenie smaczne aczkolwiek nie robi wrażenia . Najbardziej chyba irytujący byli goście z Rosji , awanturujący się , roszczeniowi , bardzo nie mili i patrzący na wszystkich gości z góry. Ogólnie wrażenia pobytu oceniam na 4 .

4.0/6

ALEKSANDRA, JASTRZEBIE-ZDROJ 18.05.2021

Maj 2021

A więc czasy covid'owe.. PLUSY: czysto, uprzejmą obsługa, smaczne jedzenie, a zwłaszcza desery, bardzo fajna sprawa to molo. MINUSY: brak animacji ( usrawiedliwiają się Covidem), słaby wybór owoców do wyboru tylko jabko, gruszka, pomarańcza. W barze przy plaży tylko piwo i woda, brak snkow gdyż... Wszytsko jest w hotelu przy basenie, a tak być nie powinno. A jedzenie przy basenie zrobione o 12.00 i świeżego później nie zastałeś. No i kelnerzy podczas nakładania jedzenia mieli cie w głębokim poważaniu... ile byś chciał mieć nałożone i co. Trochu nagonka, decyduj się chłopie co chcesz bo nie mam czasu czekać. Więcej niż 2 tysie bym nie dała za ten hotel. Aaaa i jeszcze jedno muzyka na plaży grała aż 1 dzień, później się zepsuła i miała być dnia następnego ( naprawiona) . Tak to trwało aż do wyjazdu i muzyki brak. Widoczne szufladkowanie narodowości jeśli chodzi o usługiwanie. Polak gorszy sort.

4.0/6

DOROTA, WARSZAWA 06.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Jak na 5* to sporo uchybień

Hotel ma plusy i minusy. zacznę od minusów: 1. Przez cały tydzień pobytu ani razu nie sprzątnięto łazienki. 2. Kosze na śmieci z pokoju i z łazienki opróżniano dopiero gdy wysypywały się na podłogę. 3. Było nas trzy osoby, ale ręczniki dostawaliśmy tylko dwa. 4. O wodę do pokoju trzeba było prosić (wręcz błagać) obsługę hotelową. 5. Papieru toaletowego nie uzupełniano. Musiałem biegać do recepcji. 6. Bar przy plaży czynny tylko do 17:00. Gdy ktoś chciał zostać na plaży do 19:00, to po picie musiał biegać do hotelu tunelem pod ulicą. 7. Lody byli limitowane - 2 sztuki na osobę. Czyli jak na ultra exclusive to trochę słabo. Teraz pozytywy: 1. Bardzo ładny duży pomost ułatwiający wejście do wody po drabince. 2. Na tym pomoście wygodne leżaki i parasole. 3. Duże baseny. 4. Wiele barów na terenie hotelu. 5. Pokoje przestronne. Łazienki także duże. 6. Dobra lokalizacja, do centrum autobus nr 1 prawie spod hotelu.
159606171
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem