Kategoria lokalna 5
5.0/6
Ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu w hotelu Asia Beach Resort Hotel.
Piotr, Łazy-Grojec - 23.09.2020
1/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel zasługuje na 5 gwiazdek. Miła obsługa, smaczne i urozmaicone posiłki, czysty basen. Pokój przestronny, chociaż widać pewne niedociągnięcia. Łazienka - nasza wymagała niewielkiego "retuszu".Doskonały pomysł z tunelem pod jezdnią prowadzącymna plażę. Podsumowując - w skali szkolnej :5.
Dorota , RZESZÓW - 17.08.2021
2/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Bardzo fajny miejski hotel z prywatną plaża. Do centrum urokliwej Alanya autobusem około 10 minut za jedyne 4 lira w jedną stronę. Przy hotelu promenada a z drugiej strony uliczka z licznymi sklepami i restauracjami tetniaca po zmroku. Jedzenie ok, obsługa też, bardzo zadbany obiekt. Śmiało polecam turystą nastawionym na zwiedzanie i na uroki nocnego życia. Hotel lubiany przez zagranicznych turystów co, świadczy ich liczba w obiekcie, myślę że niskie oceny niektórych klientów na stronie są bardzo przesadzone. Pokoje sprzątane sa codziennie jedynie trzeba pamiętać o naciśnięciu odpowiedniego przycisku pozwalającym Panią na sprzątanie pokoju w danym momencie,mini barek z napojami bezalkoholowymi uzupełniany codziennie. Faktycznie trzeba przyznać ,że basen nie duży zewnętrzny, ale kto przyjeżdża siedzieć w tak pięknej lokalizacji nad basenem, w sumie sa i tacy klienci :) to może faktycznie nie hotel dla miłośników basenowania :) ogólnie hotel w porządku.
Mariusz Andrzej , Kolbuszowa Dolna - 17.09.2019
2/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel bardzo zadbany ,pięknie urządzony. Pokoje oraz ich wyposażenie zgodne z opisem. Niestety pokoje na pierwszym piętrze ,szczególnie te od numeru 1022 do 1016 są położone nad pomieszczeniem z agregatami prądotwórczymi oraz klimatyzacją hotelową i uciążliwy hałas jest słyszany całą dobę w tych pokojach. W nocy jest jeszcze głośniej. Ręczniki codziennie zmieniane, woda w barku uzupełniana .Minus to bardzo mała plaża, leżaki są często niedostępne, bo jest ich zbyt mało w stosunku do ilości gości hotelowych. Obsługa hotelu bardzo miła, pomocna. Mówią w j.angielskim i rosyjskim. Niestey praca rezydentów Rainbow pozostawia bardzo wiele do życzenia .Pani Kamila pojawiła się tylko raz, potem przekazała informację ,że od jutra kończy dyżur. Miał się nami zajmować p.Wojtek,ale przysłał na dyżur p.Mateusza- nikogo o tym nie informując.Kiedy dzwoniliśmy do p.Wojtka dopiero nas o tym powiadomił. Żaden z rezydentów nie informował nas o zmianie godzin posiłków, już podczas naszego pobytu w hotelu.Kierownictwo Rainbow oraz jego rezydenci powinni brać przykład z rosyjskich biur podróży w tym hotelu, praca ich rezydentów trwa od 7-19 kazdego dnia i jest wręcz wzorowa.
BOZENA - 11.10.2021
1/1 uznało opinię za pomocną