Opinie klientów o Asia Beach Resort Hotel

5.2 /6
284 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.8
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Michał, Siadło Górne 25.11.2022
Termin pobytu: listopad 2022

Asia beach

Organizacja zadowalająca, wyjazd przyjemny, chociaż wyjazd o 1:30 z hotelu żeby o 7 wylecieć to lekkie przegięcie:)

4.0/6

BOŻENA, Bielsko-Biała 26.06.2022

PRZEREKLAMOWANY HOTEL

Właśnie wróciłam wraz z rodziną i przyjaciółmi (łącznie 9osób) z hotelu ASIA BEACH RES & SPA i jestem trochę rozczarowana. Jeżdżę sporo za granicę więc mam porównanie. Hotel w moim odczuciu nie zasługuje na 5* a najwyżej na 4 i to naciągane. Ogólne wrażenie hotelu bardzo pozytywne - lobby. barki, restauracja ,układ pokoi - jednak w trakcie pobytu wyszło sporo braków o których poniżej: 1. Czystość pokoi -sprzątane bardzo niedokładnie i dopiero interwencje w recepcji na dzień czy dwa pomogły a dalej to już norma -nie domyte od samego początku umywalki z pleśnią wokół krawędzi . Mimo iż hotel jest stosunkowo nowy widać duże ślady zużycia 2.Brak wind dla sprzątaczek , które wożą swoje wózki windami dla gości hotelowych przez co je blokują . 3.plaża w zasadzie kamienisto żwirowa więc potrzebne obuwie do wody a także niezbyt bezpieczne zejście do wody ograniczone skalnymi "jęzorami". 4. Smród w toaletach obok barku w lobby i snack baru. 5 Brak ciekawych animacji wieczornych, słaba informacja co i gdzie się odbywa. 6 rezydentka. Jest też kilka pozytywów: 1. obsługa w recepcji, barmańska i kelnerska na bardzo dobrym poziomie. Stale uśmiechnięta Fatma i "nucący" Jusuf na 5. 2. rozstawione w kilku punktach szafy chłodnicze z woda mineralną to doskonały pomysł jak i mini barek z nimi w pokojach- jednak nie zawsze sprzątaczki pamiętają o jego uzupełnieniu.3 zjeżdżalnie w jednym z basenów hotelowych. 4.Duży wybór potraw w restauracji ,nocny bufet . 5 Bliskość miasta i duża możliwość wieczornych spacerów.

4.0/6

Radosław 10.10.2020

Powrót po sezonie.

Dodałem swą opinie po pobycie w sierpniu 2020r. Ta we wrześniu 2020r jest juz lekko inna. Hotel sprawiał wrażenie lekko zamortyzowanego po sezonie. Klimatyzacja w pokojach dzialala tak głośno ze nie dało sie spać. (Moim zdaniem oblodzona) WiFi nie działało w pokojach ani na plaży. Podkreślam ze w sierpniu nie bylo tego problemu. Ku mojemu zdziwieniu po sezonie ludzi dużo wiecej. Szczególnie tych mowiacych po rosyjsku, którzy opanowali cały hotel, zachowywali sie jak bydło i nawet kazali puszczac rosyjskie piosenki w lobby i przy basenie. Co nie bylo mile widziane przez gości z innych krajów. Obsluga hotelu super miła, starała się jak tylko mogła. Choć ręce mi opadly gdy usłyszałem "czy brak wifi i głośna klimatyzacja to twój jedyny problem?"... no cóż 😁 Turcja. Mimo wszystko pobyt uważam za udany i na 100% tam wrócę.

4.0/6

Łukasz 10.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Priorytet to poprawić jedzenie

Sam w sobie hotel jest naprawdę OK. Spoko pokoje, duży, plaża połączona z hotelem podziemnym przejściem. Miła obsługa, jakieś rozrywki się znajdą, jednak bez szału. Jeśli planujesz wakacje po to, aby odpocząć i DOBRZE zjeść - to odpoczniesz. Mega fajne molo, prywatne jak i plaża. Snack bar na plaży. Leżaki są (wrzesień) - brak walk. Pogoda mega. Jednak te jedzenie (i oczywiście alkohol). Zacznę do gastro. Jest wiele opinii osób, które zwiedziły więcej niż jeden hotel i można przeczytać ich opinie na Google Maps - z tym się zgadzam. 95% jedzenia to ten sam jałowy smak, zero klasy. Oczywiście trafią się smaczniejsze dania, jednak to trzeba upolować. Jak? No właśnie ciężko, skoro musisz spróbować wielu potraw z owszem, bogatego menu - aby dowiedzieć się co było w miarę ok. Śniadania - kiepskie, bardzo. Nie pasuje do 5*. Przekąski - jeśli ktoś lubi ligę biedronki - spoko. A tak - pozostają owoce i warzywa :) Alkohol - płyn do naczyń ze spirytusem - oczywiście to ich lokalny trunek, moje subiektywne zdanie. Jest bells do whiskey. Jednak bells - kto "degustuje" alkohol to ma świadomość klasy. Drinki - paskudne, barwniki itp. ogólnie zero klasy w tym temacie. Obsługa bądź co bądź miła. Hotel fajny, jednak warty tylko ofert last minute za naprawdę niskie ceny. W cenie 4 - 5k - jest dostępna inna liga. Ps. Warto wiedzieć, że autobus jedzie.. 3h.
162636471
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem