Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasze wakacje w Turcji były bardzo udane i od samego początku czuliśmy się naprawdę zaopiekowani. Już na lotnisku w Katowicach otrzymaliśmy wszystkie podstawowe informacje – zarówno dotyczące lotu, jak i kontaktu z rezydentem. Po przylocie do Turcji, tuż po wyjściu z terminala, czekała osoba z obsługi, która wskazała nam drogę do odpowiedniego stanowiska. Tam czekał na nas pakiet powitalny z praktycznymi informacjami na temat transferu, ubezpieczenia i dodatkowych wycieczek. Wszystko odbyło się sprawnie i w przyjaznej atmosferze. Transfer z lotniska trwał około dwóch godzin, z zaplanowanym przystankiem po drodze – można było rozprostować nogi, napić się czegoś lub zjeść. W hotelu byliśmy około godziny 7 rano, mimo że doba hotelowa zaczynała się dopiero od 14:00, zostaliśmy przyjęci z uśmiechem. Bonapart Sealine Hotel okazał się bardzo przyjemnym miejscem – nie luksusowym, ale rozsądnym i komfortowym. Od razu założono nam opaski all inclusive, mogliśmy napić się kawy lub soku, a już od godziny 8 zjeść śniadanie. Pokój był gotowy już po godzinie 9 – bardzo miłe zaskoczenie! Zakwaterowanie było wygodne – dwa pomieszczenia (salon z TV i dużą szafą, osobna sypialnia), balkon oraz łazienka. Wszystko regularnie sprzątane. Jedyny minus – kosmetyki (na start 6 buteleczek: 4 żele i 2 szampony) nie były później uzupełniane. Po zgłoszeniu w recepcji obsługa szybko przyniosła nowe. Ludzie pracujący w hotelu byli życzliwi i pomocni. Na terenie hotelu były dwa baseny – jeden głębszy, drugi płytszy ze zjeżdżalnią. Leżaków i parasoli nie brakowało – zarówno w słońcu, jak i w cieniu. Wszystko utrzymane w czystości. Przy posiłkach, barze i basenach regularnie sprzątano, widać było troskę o porządek. Jedzenie było smaczne, choć dość powtarzalne. Śniadania (8–10), obiady (12:30–14), kolacje (19–21) i nocna zupa (od północy przez pół godziny). Do każdego posiłku było gotowanie na żywo – na śniadanie np. omlety, jajka sadzone, pancakes, a na obiad czy kolację mięsa, frytki, warzywa, a raz nawet kebab. Warto nie przychodzić na ostatnią chwilę, bo już pół godziny przed zakończeniem obsługa zaczyna sprzątanie, a o czasie gaszone są światła. Bar all inclusive działał od 10 do 23. Duży wybór napojów, możliwość mieszania, próbowania. Barmani bardzo mili, często próbowali zagadać po polsku – zawsze z uśmiechem. Dodatkowo przez całą dobę dostępna była kawa, herbata i napoje nieopodal recepcji. Hotel codziennie oferował darmowy transport na plażę Kleopatry – wyjazd o 10:00, powrót o 16:00. Pieszo około 3km. Plaża piękna, okolica zjawiskowa, ale zamiast piasku był drobny żwirek - warto zabrać buty do wody. Obok plaży kolejka liniowa z pięknym widokiem na okolice. Alternatywnie można było wybrać się pieszo na pobliską, piaszczystą plażę (wejście nr 12) – zaledwie 5 minut spaceru. W obu lokalizacjach hotel zapewniał bezpłatne leżaki i parasole. Napoje i przekąski były już dodatkowo płatne. Okolica hotelu bardzo przyjemna i dobrze skomunikowana. Wszędzie blisko – sklepy, dobrze zaopatrzony Migros, mnóstwo stoisk z pamiątkami i tureckimi produktami. Nie było potrzeby korzystania z transportu czy dalekich spacerów, by coś załatwić czy kupić. Rezydentka była obecna w hotelu praktycznie codziennie. Chętnie odpowiadała na pytania, doradzała, można było u niej wykupić wycieczki. Byliśmy na dwóch – były w porządku, choć miały niewykorzystany potencjał. Niewiele atrakcji, a za to obowiązkowy, godzinny przystanek u lokalnego jubilera. Trochę strata czasu. Najgorszym elementem całego pobytu był transfer powrotny na lotnisko. Kierowca pojawił się znacznie wcześniej niż zapowiedziana godzina – przez co wszystko odbywało się w pośpiechu. Sama podróż trwała ponad 4 godziny. Zatrzymaliśmy się na bardzo długi postój, podczas którego kierowca zniknął, a turyści bezradnie czekali w autobusie. Na szczęście zareagowała obsługa pawilonu i parkingu, przy którym się zatrzymaliśmy – dzięki nim udało się ruszyć dalej. Potem jeszcze dwa postoje na tankowanie (!) oraz przerwa na papierosa. Gdy zwróciłem uwagę, że możemy się spóźnić, kierowca jedynie się uśmiechnął i powiedział: “spokojnie, samolot nie odleci bez was”. Niestety, na lotnisku byliśmy dopiero na nieco ponad godzinę przed odlotem. A tam – długie kolejki do nadania bagażu, a potem do kontroli bezpieczeństwa. Wszyscy byliśmy zestresowani i po prostu zmęczeni tą nieprzemyślaną organizacją. Tego stresu naprawdę dało się uniknąć. Na zakończenie pobytu hotel zaskoczył nas bardzo miłym gestem – otrzymaliśmy magnes z fotografią budynku. Niby drobiazg, ale zostawił świetne wrażenie i fajną pamiątkę. Podsumowując – wyjazd był bardzo udany. Świetna organizacja ze strony Rainbow (poza powrotem), przyjemny hotel z dobrą obsługą i czystym terenem, smaczne jedzenie i wygodne pokoje. Blisko wszędzie, dobre plaże, dwie opcje kąpielisk, przyjazna atmosfera. Zdecydowanie polecam – to był naprawdę dobry czas.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jesteśmy zadowoleni z pobytu w tym hotelu. Hotel jest hotelem miejskim, ale ma to dobre strony , bo można samemu zwiedzać Alanye. Pokój nam się podobał bo składa się z dwóch pomieszczeń, co jest bardzo wygodne, gdy jedna osoba chce jeszcze pospać. Klimatyzacja dobrze działała. Do plaży Maren Beach trzeba dojść , ale jest blisko. Hotel ma tam wydzielona strefę gdzie leżaki są bezpłatne. Jest też bus hotelowy, który dowozi do plaży Kleopatry o 10.30 i 11.30. Tam też jest strefa bezpłatnych leżaków. Powrót o 17.00 ( więc się traci lunch, ale może ktoś woli coś zjeść przy plaży). Dwa fajne baseny hotelowe (można było znaleźć leżak, a jak nie to szliśmy na plażę). Super jedzenie!! Mała powtarzalność, a spory wybór. Świetne desery!
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przyjemny hotel z miłą obsługą, bardzo blisko do plaży miejskiej i centrum miasta ze sklepami. Przestronny apartament, choć klimatyzacja tylko w jednym pomieszczeniu zamiast w dwóch, bardzo mały prysznic i totalnie małe 2 baseny ( byłby zdecydowanie lepszy jeden duży). Wrażenia ogólnie pozytywne.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne wrażenia bardzo dobre - obsługa przemiła, bardzo dbająca o czystość, jedzenie smaczne, różnorodne. Lokalizacja również na plus. Z minusów, to bardzo twarde poduszki, co uniemożliwiało wysypianie się i wszystkie napoje podawane w malutkich szklankach.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w centrum ale basen jest dość osłonięty co pozwala miło spędzić czas na miejscu. Miło i spokojnie, wszędzie blisko. Dość zadbany, obsługa miła, pomocna. Brak wieczorków i atrakcji dla dzieci, hotel raczej dla dorosłych którzy chcą odpocząć lub wyjść gdzieś na miasto. Gorsze wrażenie sprawiają zbyt małe prysznice w pokojach i średnie jedzenie. Bardzo mały wybór. Cena wycieczki była na tyle atrakcyjna, że nie mogę narzekać na pobyt w tym miejscu.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
dobra baza wypadowa. jedzenie całkiem ok. obsługa hotelu super. ciekawe wycieczki fakultatywne. pokój trochę słaby ale czysto.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fajny, zadbany i czysty hotel w centrum Alanya. Ładne pokoje i mikroskopijne łazienki.Jedzenie dobre nawet malkonteci nie powinni narzekać. Daleko do ładnej plaży...ale nam i tak się podobało za niewielkie pieniądze 11 dni fajnego wypoczynku. Polecam
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biorąc last minute nie spodziewaliśmy się nie wiadomo czego w końcu jedziesz po słońce i cel został osiągnięty. Lokalizacja jak najbardziej dobra wszędzie w miarę blisko a codzienny darmowy bus na plaże kleopatry to duży plus. Jedzenie bardzo dobre ale niestety dopadły nas dolegliwości żołądkowe pod koniec pobytu. Hotel niby czysty a w restauracji i części basenowej sporo natrętnych much, dlatego warto cały czas plażować. Co do pokoi to R ma chyba wykupione te najgorsze my trafiliśmy na 315 pietro III wewnętrzny widok na ścianę drugiego budynku-brak słońca i hałas z jakiejś klimy albo generatora, Ci co trafili od ulicy mieli wyciąg z kuchni za oknem, generalnie ze spaniem ciężko było i nie powiem, że całą noc udało się przespać, ale ja akurat jestem wrażliwy na każdy jednostajny szum. Najlepsze pokoje od strony basenu i na wyższych piętrach tak mi się przynajmniej wydaje. Rezydent nie był nam potrzebny ale transfer przebiegł w miarę poprawnie tylko powrót starym gruchotem na lotnisko popsuł ostatnie wrażenie. Podsumowując 3+ na pewno nie jest to hotel dla wymagających klientów.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel czysty obsługa super jedzenie monotonne i cza było się prosić o papier toaletowy jak euro nie zostawisz panią sprzątającym to sprzątają na odpieprz. drinki słabej jakości cza wiadro wypić żeby coś poczuć brak animacji a są na stronie hotelu że robią 2 razy w tygodniu nie było ani razu. na pewno już tam nie wruce.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel daleko od plaży bus tylko 1 raz dziennie brak bufetu hotelowego na plazy. Bufet na plaży płatny