Opinie o Dizalya Palm Garden

Kategoria lokalna 5

5.2/6
(184 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.6
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wszystko ok ale…

    Marek, Mysłowice 05.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    wyjazd ogólnie uważam za udany jednak jest też na co ponarzekać. zacznę od tego że bardzo dużo ludzi miało dolegliwości żołądkowe, nie wiem czy to wina hotelu, z ludźmi z którymi rozmawialiśmy potwierdzało się że problemy mieli po wizycie na plaży - kąpieli w morzu. U nas też tylko syn miał problemy a jedliśmy praktycznie to samo tylko on najwięcej czasu w morzu spędził akurat w ten dzień plusy to na pewno: -leżaki na plaży i basenie, nie trzeba specjalnie z rana rezerwować, w ciągu dnia zawsze coś się znajdzie (pobyt w sierpniu) -jedzenie - nie było jakoś zabójczo dużego wyboru i trochę monotonne ale większość bardzo dobra i jest co jeść, wszystko sprawnie uzupełniane i stoliki szybko sprzątane. -pokoje są ok, przynajmniej nasz taki był, nic nie jest urwane, zniszczone. -sprawna obsługa w barach. - kontakt z recepcja też ok, byli dość pomocni to jeszcze nie minus ale taka mała uwaga, pokoje są sprzątane ale tak z grubsza, śmieci wyrzucone podłoga mopem na sucho przetarta, często brakowało jakiegoś ręcznika itp. nie było to jakoś bardzo uciążliwe ale jestem przyzwyczajony do czegoś innego. minusy to na pewno: -plaża, wchodząc na plażę czuć smród -drinki w ofercie all in to totalna porażka mieszane z sokami z takiego automatu, tragedia. są też dodatkowo płatne ale 8€ za aperol spritz albo Mohito to trochę przesada. -windy, są dwie i jeżdżą jak chcą, jak ktoś ma wózek albo jest na wyższym piętrze to trochę czasu straci na windy. Jest tylko jeden przycisk żeby windę przywołać a nie jak zawsze dwa (góra i dół) dlatego potem jak z 4go piętra chcemy zjechać w dół to często przyjeżdża winda z osobami jadącymi na 5te i tak sobie jeździmy. -bardzo mało miejsc w środku w restauracji, większość stolików jest na zewnątrz i na zewnątrz jakieś tylko dwa małe wentylatory, nawet wieczory w sierpniu były upalne to jedzenie trochę gorzej smakuje kiedy się “rozpływamy”

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Fajne wakacje, ale...

    Marcin, Ożarów Mazowiecki 06.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Wakacje raczej udane. Hotel z wyglądu ładny, obsługa miła w większości mówiąca w sposób komunikatywny po angielsku. Pokoje sprzątane codziennie. Jedzenie smaczne i w miarę urozmaicone. Ten idylliczny obraz zakłóciła tylko jedna dość zasadnicza uwaga. Naczynia , szczególnie w barze z przekąskami były brudne- niedomyte. Efektem takiego stanu rzeczy były zatrucia wśród gości hotelowych. Z mojej czteroosobowej rodziny wszyscy chorowaliśmy. Podobne kłopoty zgłaszali również inni goście,.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wszystko

    Monia z rodziną 02.09.2022

    Super hotel, rewelacyjna obsługa w restauracji i barach. Przyjaźnie zawiązane, oby na resztę życia... Przepyszne jedzenie. Każdy znajdzie coś dla siebie...

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje 2024

    Monika, Wodzisław Śląski 01.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel dobry.Obsługa ,plaża,basen ok.Jedzenie smaczne ale zimne co mnie najbardziej zaskoczyło to płatne drinki w wersji ultra inclusive to takie standardowe jak mohito,pina colada,aperol.Ogólnie pobyt udany☺️

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem