Opinie o Dizalya Palm Garden

5.1/6 (155 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.1/6
155 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Jako tako

    Dzień dobry! Skorzystaliśmy z oferty Państwa firmy, ponieważ wydawała się on najciekawsza w stosunku do panującej wtedy sytuacji na rynku. Moim zdaniem oferta hotelowa jak i podróże skierowane są do osób, którym zależy głównie na ładnych zdjęciach lub spędzeniu czasu w hotelu, na plaży i na basenie. Niestety nie jesteśmy audytorium, do którego taka oferta jest skierowana. Braliśmy udział w 4 wycieczkach oferowanych na miejscu przez Państwa firmę, ale na żadnej nie została wystarczająco zaspokojona nasza ciekawość związana ze zwiedzaniem i poznaniem historycznie Turcji. Największym kuriozum podczas całego wyjazdu była wycieczka do Pammukale, podczas której mieliśmy czasu na zwiedzanie i oglądanie wszystkich atrakcji w sumie 6h, gdzie 50% poświęcone było na pokaz i zachęcanie do zakupów w sklepie ze skórami.

    Maciej, Łódź - 29.05.2022

    4/6 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Za dużo gwiazdek.

    Hotel ma fatalne położenie - idąc na plażę wieczorem co chwilę słychać głośną muzykę z wielu hoteli. Często jedna muzyka nakłada się na drugą. Powstaje jeden wielki chaos. Wieczorem na pomoście nad morzem nie słychać szumu fal tylko nakładającą się na siebie muzykę. Plaża przyjemna Pan od leżaków wygląda nowych plażowiczów chwilę po przyjściu już na leżaku mamy położony materac ,plaża jest na bieżąco sprzątana. Hotel czysty Panie sprzątające usłużne. Ale w pokoju brak działającej TV, klimatyzacja głośna, suszarka w łazience nie działa. Jedzenie średnie widać, że coraz bardziej zaczynają oszczędzać, alkohole mocno rozcieńczone. Ale jeśli chodzi o sztućce to coś co przechodzi wyobrażenie o 5 gwiazdkowym hotelu brak widelczyków do ciast, widelce i noże układane są na stoliku, później trzeba ich pilnować do końca posiłku bo jeśli kelner sprzątnie nam talerz razem za sztućcami to nie mamy skąd wziąć następnych. Nożami i widelcami zarządza tylko kelner. Ludzie radzą sobie kładąc sztućce na papierowe serwetki, na szczęście są na stoliku. W pobliżu hotelu mnóstwo sklepików i to pozytyw. Gdybym to wszystko wiedział wybrał bym inny hotel.

    Jerzy, Warszawa - 25.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Rozczarowanie

    Hotel i pokoje takie jak na zdjęciach ,obsługa dobra ,bardzo dużo Rosjan ,jedzenie okropne codziennie to samo . Było nas 6 osób i wszyscy mieliśmy bardzo duże problemy żołądkowe . Byliśmy już 8 raz w Turcji ale nigdzie nie było tak fatalnego jedzenia.Nie polecam tego hotelu

    Wiesława, Żywiec - 06.06.2023

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Nie polecam

    5*??? Ojjj napewno nie ,3 to może maks ,hotel już dawno miał swoją świetność…dziury w ręcznikach ,narzutach,wytarta podłoga ,meble…Brak miejsc nad basenem jeśli nie wstaniesz o 7mej, kolacja - kolejki ,brak stolików…Nachalni pracownicy SPA..Kelnerzy ok,recepcja raz miła raz nic nie wiedząca.Angielski???zapomnijcie…Pokój od strony parkingu innego hotelu,głośnego toru gokartowego (czynny do 2ej w nocy),muzyka tak głośna ,ze zero spania!!!Wrocilismy wykończeni…Nie polecam

    Róża, Kraków - 04.08.2022

    12/18 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem