Opinie o Grand Kolibri Prestige and Spa

Kategoria lokalna 5

5.1/6
(290 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.4
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wrazenia z pobytu

    ANDRZEJ, WROCLAW 12.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel w bloku A super,obsługa tez fajna. Na baseny bardzo blisko. Atrakcje na basenie bardzo fajne, zumba,rzutki ,pływanie w basenie z "makaronami" super zabawa. Bary z napojami i jedzeniem na miejscu,super. Jedzenie ok,szwecki stoł ale ogromny. Moze niekiedy az za duzo ale moze byc. Nawet można było coś przekąsić po 22.00 na stołowce ,ok.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Dobra oferta

    Wojciech, Stalowa Wola 07.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Fajne wakacje. Jeden z minusów to baseny zamykane o 18. Obsługa bardzo dobra. Najlepszy barman w hotelu to Umar :)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    przyjemne miejsce dla rodzin z dziecmi

    Dominika, LEGNICA 14.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Byliśmy z mężem na wyjedzie samotnym bez dzieci, pomimo że jest to hotel w którym jest dużo atrakcji dla dzieci to uważam że bardzo fajnie odpoczęliśmy. Obsluga bardzo miła i pomocna, jedzenie bardzo smaczne a sam hotel w bardzo fajnym standardzie i przede wszystkim bardzo czysty. Jedyna rzecz, która nas ale jak i osoby, które poznaliśmy na miejscu denerwowała to fakt, że mimo iż ponad połowa gości to byli Polacy (informacja potwierdzona przez pracowników hotelu) to obsługa mówiła do nas po rosyjsku, tak samo jak wszelkie animacje były prowadzone po rosyjsku. Nie oczekiwałam, że będą mówili po polsku ale czuliśmy duży niesmak kiedy nawet nie był używany język angielski - który przecież jednak jest komunikatywnie rozumiany przez większość ludzi. Jednak mimo to planujemy wrócić tam już z dziećmi bo hotel na prawdę jest bardzo dobrze przygotowany na takie rodzinne pobyty.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Zadowolona

    Agnieszka, Radom 10.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Jak na 5* to słabo, ze w pokoju kubki na kawę i herbatę papierowe. 1,5 l wody tylko na powitanie i internet tylko w lobby. Sprzątanie tez wiele do życzenia. Plaża chyba najgorsza na riwierze kamienie a w morzu skały. Poza tymi mankamentami jeśli dla kogoś to ważne wszystko inne super: jedzenie, drinki, kawa po turecku i herbata w szklance typu tulipan, zjeżdżalnie , animacje, pani w recepcji gdzie można zapisać na kolacje alakarte, w spa sauna i basen kryty do dyspozycji gości bez dodatkowych opłat, sklepy w pobliżu. Polecam również dla rodzin z dziećmi.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem