Opinie o Grand Kolibri Prestige and Spa

5.1/6 (267 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.1/6
267 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.4
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Niestety przepłaciliśmy

    Były to nasze pierwsze wakacje i za tę cenę, którą zapłaciliśmy spodziewałam się czegoś zupełnie innego. Zdecydowanie przepłaciliśmy. Standard hotelu na warunki polskie to jakieś 2,5 max 3 gwiazdki. Personel pomocny i uprzejmy, łatwe i wygodne przejście z hotelu nad morze. Niestety nie trafiliśmy też z kuchnią ponieważ ryby były najprawdopodobniej źle oczyszczane i śmierdziały. Znając godzinę przyjazdu gości zabrakło mi ze strony organizatora informacji o tym gdzie i co możemy zjeść po podróży bo już było po obiedzie a kolacja za kilka godzin. Na szczęście informacja w hotelu jest super i Pani się nami zainteresowała i skierowała w odpowiednie miejsce. Dodatkowo mówiła bardzo dobrze po polsku. Do Turcji chętnie wrócę do tego hotelu raczej nie.

    Ewa, Warszawa - 22.10.2024  | Termin pobytu: październik 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Mieszane odczucia

    Pojechaliśmy namówieni przez znajomych, którzy byli w tym hotelu we wrześniu ubiegłego roku. Hotel nowy, pokoje duże, luksusowe, nowocześnie urządzone. Niestety nie zagrało coś innego… Był to pobyt ultra all inclusive- czyli z założenia całą dobę. Przyjechaliśmy do hotelu o 3 w nocy, przez opóźniony lot byliśmy bardzo głodni. W restauracji Pan powiedział, że praktycznie nic z tego co jest nie możemy zjeść bo jest przygotowane do śniadania…. Pierwsza śniadanie przespaliśmy gdyż kończyło się o 10, więc poszliśmy do baru z przekąskami- był zamknięty do 11.. Zjedliśmy tradycyjne placki u Pani, która za ich zrobienie na plaży hotelowej zażyczyła sobie pieniędzy do kubka z napiwkami. poszliśmy o 15 na obiad a tam zamknięte bo był do 14. Bar z przekąskami zamykali o 16. A kolacja od 19… i tak zanim nauczyliśmy się rozkładu stołówki dwa dni chodziliśmy po obiekcie i szukaliśmy jedzenia… Bary z drinkami i napojami czynne tylko do 23, potem ciemno i głucho. To nie jest ultra all inclusive proszę Państwa. Pokój mojego taty nie był sprzątany przez 4 dni bo nie zostawił napiwku. Papier toaletowy był wysoce reglamentowany- po sprzątaniu nie byl dokładany. Jak poszłam do pokoju sprzątaczek to otrzymałam pół rolki na trzy osoby w pokoju… Na koniec chcieliśmy zrobić sobie kanapki do samolotu, to nam nie pozwolili… Dodam na koniec, że nikt tam nie mówi po angielsku. obsługa mówi po rosyjsku. I wszyscy chcą tylko napiwki i napiwki oczywiście przyjmują dolary i Euro ich waluty nie. Jedzenie okropne!!!! Plastikowe filiżanki i talerze. Totalna masówka pod ogromne obłożenie turystów. Nie polecam w sezonie… i na co marmury skoro jedzenie okropne. Plaża brudna i infrastruktura taka sobie.

    MILENA, BYDGOSZCZ - 26.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Wypoczynek

    Jeżeli wybór hotelu to budynek A ponieważ w nim jest restauracja i wszystko ma się na miejscu. Nie brać pokoju z widokiem na bar ponieważ wszystkie wieczorne imprezy organizowane przy barze będą przeszkadzać w wypoczynku w pokoju. Pokoje czyste, jedzenie dobre, restauracja a'la carte nie do przejedzenia.

    Artur, - 08.12.2023  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    7/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Nie jestem zadowolona

    Nie zasługuje na 5 gwiazdek. Budynek C - pokoje nie były sprzątane (2 razy na tydzień) - reczniki nie wymieniane - woda nie uzupełniana Hotel obłożony jest Ruskimi wszędzie wrzaski krzyki i pełno ich wszędzie. Obsługa w rejestracji i przy rejestracji....nie mam im nic do zarzucenia ocena dla nich 6

    GRAZYNA, Warszawa - 30.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem