Opinie klientów o Grand Seker Hotel

5.4 /6
112 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Violeta, Warszawa 21.08.2019

Głośna okolica, zła obsługa i marne jedzenie

Jeśli cenisz sobie dobra jakość odpoczynku, jedzenia i obsługi, to nie polecam tego hotelu, ani tej miejscowości, ani podróżowania do Turcji. Dlaczego? Bardzo proszę o przeczytanie poniższych bardziej szczegółowych komentarzy.

2.0/6

Aga, Kraków 09.07.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Tragedia - wakacje czerwiec 2018

Nasz pobyt byl z malym dzieckiem. W momencie meldowania sie w hotelu, odrazu poprosilismy o cichy pokoj, na uboczu.Nie wazny byl dla nas widok, jedynie spokoj. Manager powiedzial ze dostalismy "very nice room". Po zaprowadzeniu nas do pokoju okazalo sie, ze znajduje sie on zaraz przy basenie gdzie codziennie wieczorem odbywaly sie dyskoteki. Muzyka byla tak glosna, ze trzesly sie szyby w oknach. Imprezy trwaly do polnocy.Na drugi dzien odrazu udalam sie do managera aby prosic o zmiane pokoju ale tego nie bylo w pracy a pozostali pracownicy nie byli w mocy, zmiany naszego pokoju. Kazali podejsc nazajutrz. W trzeci dzien naszego tygodniowego pobytu, poszlam kolejny raz do managera, ten zgodzil sie zmienic nam pokoj za doplata ale powiedzial, ze zwolni sie dopiero jutro.Tak wiec w czwartym dniu pobytu poszlismy kolejny raz, zadowoleni ze w koncu sie wyspimy. Manager poinformowal nas, ze jest za pozno i ze pokoju dla nas juz nie ma. Po czym odwrocil wzrok do komputera i udawal, ze nie ma nas w pokoju. Na moje pytanie jak moze nasz zostawic z malym dzieckiem w takiej sytuacji, odebral telefon i przestal patrzec w nasza strone.W zyciu nie spotkalam sie z takim traktowaniem.Glosna muzyka nie byla jednak jedynym problemem. Pokoj w ktorym zostalismy zakwaterowani, okazal sie byc duzym dwupokojowym apartamantem oddzielonym zwyklymi pokojowymi drzwiami, zastawionymi biurkiem.W nocy slyszelismy absolutnie wszystko, co robili i mowili znajdujacy sie w pokoju obok wczasowicze.Obsluga w hotelu bardzo obojetna i smutna. Mile byle jedynie panie sprzatajace.Plus to jedzenie i duzo zieleni.Plaza piekna i piaszczysta, ale wcale nie tak blisko jak to w ofercie bylo opisywane. Najgorsze wakacje w naszym zyciu. Nie spalismy caly tydzien.

1.5/6

Tadeusz, Stryków 27.08.2019

Alicja i Tadeusz Klimczak

ciasnota, hałas, brak leżaków, fatalne ręczniki

0.5/6

ANETA, KRAKÓW 23.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

omijajcie ten hotel

Po przyjeździe do hotelu z lotniska okazało się że hotel zrobił overbooking i nie ma dla nas pokoju, musimy spędzić noc w innym hotelu, przez całe zamieszanie nie zjedlśmy w tym dniu zapłaconej kolacji. Cała sytuacja pokrzyżówała nam bardzo plany ponieważ następnego dnia rano mieliśmy udać się na wycieczke a nie marnować całe popołudnie na przeprowadzkę. Po powrocie następnego dnia do Grand Seker otrzymaliśmy pokój ale z zepsutą klimatyzacją, o zamianie na inny mogliśmy zapomnieć ponieważ w hotelu dalej brakowało wolnych pokoji, czekająć na naprawę klimatyzacji zmarnowaliśmy kolejne godziny. Po pierwszej nocy spędzonej w grand seker poprosiliśmy o zmiane pokoju na inny ponieważ położony on był w skrzydle w którym do 2 w nocy odbywało się disco - pokoje ani drzw nie są wygłuszone, w pokoju nie dało się wytrzymać z powodu głośnej muzyki a co dopiero mówić o spaniu! Na następny dzień odmówiono nam zamiany pokoju tłumacząc że w hotelu niema dalej wolnych pokoji. Cały wyjazd uważam za zmarnowany z powodu hotelu, nie orzespaliśmy tam dosłownie żadnej nocy z powodu hałasu, obsługa fatalna, ludzie bardzo niemili, barmani robiący drinki z łaski, nieuprzejma recepcja, praktycznie nikt nie mowi po angielsku. Godziny posiłków to kpina - godzine przed planowaną porą zakończenia kolacji kelnerzy zabierali potrawy, jedzenie mało smaczne, niedoprawione. Dodatkowo nie polecam biura podrózy rainbow które dopuściło do całej syuacji, pomocy ze strony Pani rezydent praktycznie nie mieliśmy żadnej - bo ona tylko rozkładała ręce że nic nie może. Odradzam wszytkim ten hotel.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem