Kategoria lokalna 5
5.0/6
Wyjazd zaliczam do bardzo udanych, córka tez zadowolona. wszystko było Ok poza jednym , dostaliśmy najgorszy pokój z możliwych z widokiem na płac budowy i amfiteatr sąsiedniego hotelu wiec codziennie program animacyjnych do 24 na cztery fajery… 😖. Reszta super.
Waldemar, Łódź - 31.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
5/5 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Byliśmy w tym hotelu 11 dni od 6 do 16 października z synem 1.5 roku. Jesteśmy bardzo zadowoleni , pokoje ładne i czyste , regularnie sprzątane , do jedzenia zawsze kazdy coś dla siebie znajdzie . Plaża praktycznie przy hotelu, miniklub dla dzieci , fryzjer , sklep i masaże na terenie hotelu. Wieczorami codziennie animacje ,po za niedzielą - codziennie coś innego . W ciągu dnia przy basenie najróżniejsze gry i konkursy . W pobliżu sklepy, a do centrum Oba blisko , do centrum Alanya kilka przystanków autobusem . Okolica sokojniejsza ale nie jest to odludzie gdzie nie ma zupełnie nic . Bary , kawiarnia , apteka , małe sklepiki i market migros praktycznie obok hotelu. Obsługa bardzo miła i pomocna .
Samanta, Poznań - 20.12.2024 | Termin pobytu: październik 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Do hotelu Grand Uysal przybyliśmy koło 1 w nocy, więc pomimo dosyć długiej podróży nie otrzymaliśmy żadnego posiłku. Zakwaterowanie przebiegło szybko i sprawnie. Hotel czysty i zadbany. Pokoje codziennie sprzątane. Śniadania dosyć nudne ale obiady i kolacje bardzo zróżnicowane. Obsługa miła, ale zdecydowanie nastawiona na obsługę klientów z innych krajów i napiwki ;) do plaży bliziutko, dojście jest z samego terenu hotelu, więc to na plus. Plaża czysta, strzeżona, leżaków i parasoli wystarczało dla wszystkich. Kątem oka widzieliśmy, że przy basenie od samego otwarcia panowała rezerwacja leżaków. W bliskiej odległości od hotelu można znaleźć markety oraz sklepiki z odzieżą i pamiątkami. Jeśli chodzi o obsługę ze strony Rainbow to na plus zdecydowanie wypada pani Ola, która była pilotem wycieczki. Natomiast pani, która była na wizycie w hotelu we wtorek 18.07 na ogromny minus. Opryskliwa, nieprzyjemna i to nie tylko w stosunku do nas ale i pozostałych wczasowiczów, co mogliśmy usłyszeć stojąc w kolejce. Na wycieczce zorganizowanej przez Rainbow okrutnie się struliśmy. Nasz błąd, bo nie dzwoniliśmy po lekarza, ale postanowiliśmy, że zgłosimy to rezydentce, żeby chociaż biuro miało to na uwadze dla dobra pozostałych wczasowiczów. Wystarczyło powiedzieć, że biuro przeprasza za zaistniałą sytuację i że będą się starali niedopuścić do następnej. Wystarczyło? Nie. Pani najpierw bardzo cynicznie podsumowała, że nie ma protokołu od lekarza więc skąd pewność, że taka sytuacja miała miejsce i próbowała nam wmówić, że to od zmiany odporności i pogody 🤦🏼♀️Na lotnisku w drodze powrotnej nie było nikogo z biura. Jedynie pan kierowca powiedział nam łamaną angielszczyzną, do którego terminala mamy się udać. Tak więc. Hotel piękny i wygodny, ale to nasze ostatnie wakacje z Rainbow. A szkoda.
Anna, Świętochłowice - 23.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023
20/21 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Wakacje bardzo udane !!!! Hotel , pokoje, jedzenie obsługa wszystko na 5 gwiazdek , naprawdę polecamy !!!! Mamy nadzieje ze sie jeszcze raz spotkamy !!!! Dziekujemy. Holidays very successful !!!! Hotel, rooms, kitchen, service all 5 stars, we really recommend it!!!! We have a chance to meet again!!!! Thank you.
Paulina, Żnin - 26.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
2/2 uznało opinię za pomocną