Opinie o Kleopatra Micador

4.6/6 (133 opinie)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
133 opinie
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Polecam jedynie osobom niewymagającym

    Plusy: - dobra lokalizacja blisko centrum i plaży Kleopatry - badzo miły i pomocny personel Minusy: - monotonne, słabej jakości jedzenie i napoje - bardzo uboga karta drinków w opcji "all inclusive" (whiskey, kawa po turecku i wszystkie drinki kolorowe dodatkowo płatne 7-8 euro/szt) - na ok. 150 gości hotelowych w jednym czasie przypada jedynie 20 leżaków na terenie obiektu, więc każdy dzień zaczyna się walką o miejsce do opalania - brak jakichkolwiek animacji - niski standard jak na hotel czterogwiazdkowy (w pokojach liczne usterki)

    Tatiana, Słupsk - 05.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    13/15 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Micador

    Holel mieści się w dobrej lokalizacji i to jest oczywiście mega plus. Natomiast jeśli chodzi o wyżywienie to już gorzej, codziennie jest to samo, byliśmy 8 dni i codziennie niestety te same potrawy...W pokojach lodówki niestety nie działały-gdy poinformowałam o tym, Pani poinformowała mnie, że na terenie całego hotelu nie działaja- co jest minusem. Jeśli chodzi o klime to u nas bez zarzutów, ale u znajomych obok już byl problem, bo też nie była sprawna.Obsługa jak najbardziej miła i przyjazna dla gości hotelowych. Podróż z lotniska trwała 5 godzin co jest jakimś koszmarem dla mnie-rezydent wchodził z ludźmi do każdego hotelu i czekał az sie zameldują mimo kolejek... a my siedzieliśmy po 30/40 minut w autokarze czekając aż wroci i ruszymy do kolejnego hotelu zostawić kolejnych ludzi.

    Anita, Bodzanów - 04.08.2021

    15/15 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Ujdzie, ale zawsze moglo byc lepiej

    brud, syf, kiła i mogiła. Waliło szambem co jakiś czas wymiocinami z toalety na cały pokój, pokój klimatyzowany ale w jednym pokoju nie działał jak powinien, albo za mocno chłodził albo za słabo. Internet tylko płatny i to DROGOOO! Mrówki wchodziły do pokoju z balkonu pomimo braku jedzenia. Lepiej nie zostawiać napiwków dla Pań sprzątających wtedy lepiej sprzątają Pozytywy: winda, wc dla niepełnosprawnych, bar do 22:00, duży wybór jedzenia, stały dostęp do wody i soków. Basen, tylko szkoda, że do 17:30 otwarty. Na recepcji mili Państwo, kelnerzy, barmani i kucharze.

    Błażej, -- - 25.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    hotel zaniedbany

    w pokoju śmierdzi kanaliza brudne ręczniki i pościel brak czajnika jedzenie ciągle to samo jedynie położenie ok zimne

    Krystyna, --- - 16.10.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem