Opinie o Kleopatra Micador

4.6/6 (134 opinie)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
134 opinie
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    wakacje 2021

    Hotel czysty. Niestety zarówno osoby w recepcji jak i obsługa (kelnerzy,barmani, osoby z obsługi pomocniczej) bardzo ponurzy, przez okres 8 dni ani razu nikt nie odpowiedział na powitanie. podziękowania za posiłek, brudne ręcznik rzucone na podłogę w czwartek (wyjazd w sobotę późnym popołudniem) zostały podniesione i przewieszone przez poręcz balustrady balkonowej bez wymiany pomimo zaznaczenia o sprzątaniu. Na szczęście należymy do osób spędzających minimum czasu w hotelu inaczej depresja murowana. Hotel nastawiony na turystów ze wschodu. Polacy to tylko dodatek. Jeszcze nigdy ne spotkała się z zdejmowaniem opasek po przekazaniu bagażu. Ogranicza dostęp do baru, lunch a przecież było to opłacone. Pierwszy raz byłam poza UE i ostatni. Bardzo cenie sobie wyjazdy z Waszą firmą ten był udany ale zawdzięczam to mojemu towarzystwu. Woęnie do wybranych sklepów to pewnie Państwa polityka

    Mariola, Warszawa - 13.10.2021

    13/14 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    opinia Hotel Kleopatra Micador

    Położenie hotelu bardzo dobre, jedyny minus to, że przy otwartym balkonie było głośno - pokój od ulicy. Obsługa hotelowa bardzo uprzejma. Czyste pokoje. Wyżywienie bardzo monotonne. Bardzo mało owoców- były tylko jabłka, gruszki, nektarynki, na 7 dni jeden raz były morele. Nie było żadnych świeżych soków, tylko miejscowe napoje. Po gości hotelowych przy wyjeździe przyjechał sam kierowca, pół godziny przed umówioną godziną odbioru gości z hotelu, który wymieniał tylko jedno imię - Pani Wanda, gdyby nie zainteresowanie Pani z recepcji, która wzięła telefon kierowcy i zaczęła wyczytywać imiona, to pewnie wszyscy by zostali i nie pojechali na lotnisko. Przy wylocie Pani Rezydentka pojawiła się gdy praktycznie połowa pasażerów była już odprawiona. Po planowym przylocie Warszawa Okęcie o godz. 21:40, bagaże wyjechały dopiero po interwencji pasażerów, ok. godz. 23:25

    A., Warszawa - 21.05.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    nie polecam

    mój pokój ok niektóre z pleśnią na ścianach, obsługa super basen porażka mały dzieci się w nim pluskały, ale najgorsze było jedzenie nie do przełknięcia , przekąski to 3 rodzaje ciastek kruszonych,.

    Monika, Olsztyn - 04.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    MASAKRA !!!!

    Po pierwsze kto dał temu hotelowi 4 ? , dla mnie to góra 2,5 gwiazdki . Wiem co mówię bo mam porównanie z innymi hotelami 4 gwiazdkowymi . To jest hotel przeznaczony typowo pod ruskich . Barman to chyba za karę tam pracuje jak i reszta obsługi . Piwo rozcięczone , wódka to samo . Jedzenie paskudne , tam nic się nie marnuje! co nie zjedzone to zmielone i na nowo ulepione !! Wiele ludzi miało problemy żołądkowe . Leżaki przy basenie brudne . Pokoje czyste .

    LESLAW, Jaworzno - 07.09.2023

    5/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem