4.8/6 (266 opinii)
4.0/6
Generalnie hotel spełnia warunki 3 gwiazdek. Głównym mankamentem był brak czajnika w pokoju. Na dole co prawda był dostępny dystrybutor z gorącą wodą, ale np. zaparzenie ziół, które powinnam pić co wieczór już sprawiało problem. Basenik nieduży i zlokalizowany przy stolikach restauracyjnych nie zachęcał do pływania w obecności ludzi siedzących przy stolikach. Nie skorzystałyśmy ani razu. Jedzenie generalnie dobre, spory wybór i można było wybrać to co się lubi. Niedogodnością była jedna maleńka (3-osobowa) winda, co powodowało czasem dosyć długie czekanie na wjazd czy zjazd. Mimo, iż termin wyjazdu był przed wysokim sezonem to było ok. 40 stopni i klimatyzacja w pokoju nie dawała rady. Obsługa sympatyczna. Czy pojechałabym po raz drugi do tego hotelu? Chyba nie :)
4.0/6
Piękne miejsce, super plaża, hotel skromny, ale czysty i przyjemnie można odpocząć , jedzenie urozmaicone, korzystaliśmy również z wycieczek fakultatywnych , polecam
4.0/6
Prawie 8-dniowy pobyt w tureckiej miejscowości Alanya był bardzo wartościowym przeżyciem. Turcja zaoferowała wiele niezapomnianych atrakcji, sporo ciekawych opcji odpoczywania, rozwoju i wiele, gorącego, południowego słońca. Miałem w czasie tego pobytu okazję zobaczyć piękno tego regionu, bogactwo wspaniałego kraju. Nie mogę też narzekać na transport. Zarówno loty liniami Smartwings, jak i przemieszczanie się po tureckich drogach autokarami, między atrakcjami, miastami były doskonałe. Szybkie i sprawne. Wróciłem z tego wyjazdu w bardzo dobrym humorze, pełen energii na nowe, czekające mnie wyzwania w ojczyźnie. Bogatszy o wiele wrażeń i opinii. Jedna tylko sprawa zaważyła na mojej finalnej ocenie. Zakwaterowany byłem w trzygwiazdkowym hotelu Kleopatra Melissa Hotel. Nie mam zastrzeżeń do tego obiektu i do jego usług. Jest to poprawne miejsce na bazę noclegową. Co prawda w pokoju, w jakim miałem zakwaterowanie, nie działał zamek drzwi balkonowych i drzwi pokojowej lodówki były zepsute, to nie były to poważne utrudnienia. Z lodówki nie korzystałem. Oferta gastronomiczna (śniadania, obiady i kolacje) była na bardzo przyzwoitym poziomie. Jednak miało miejsce jedno wydarzenia, które zaważyło na mojej ocenie hotelu i w sumie całego wyjazdu. W nocy z dnia 24 na 25 września 2024 r., na pierwszym piętrze tego hotelu, między godziną 22:30 a 1:55 inny turysta z Polski katował (użyję tak mocnego słowa) innych zakwaterowanych muzyką. Grał ją z premedytacją przez głośnik i towarzyszyły temu zajściu protesty innych gości. Wśród poszkodowanych był turysta z innego kraju. Pamiętam wymianę zdań prowadzoną w obcym języku na korytarzu. Niestety obsługa hotelowa nie zareagowała, a przynajmniej nie odnotowałem takiego działania. Kiedy opuszczałem ów hotel następnego dnia, nie była także w stanie udzielić mi odpowiedzi na pytanie: co zaszło feralnej nocy? Poskarżyłem się na recepcji na zaistniałą sytuację. Aby nadać kontekstu, trzeba wiedzieć, że do 23:00 w barze obok hotelu grano głośno muzykę na żywo (typowa rozrywka nocna plażowego miasta). Efektem tych ekscesów był fakt, że nie mogłem poprawnie przespać tej nocy. Zarazem zwrócę uwagę, że następny dzień, do godziny 12:00, musiałem się wymeldować, a lot do kraju miałem późno następnej nocy. Było to wysoce niekomfortowe. Brak rezydenta w czasie odbierania mnie z hotelu i podróży do Antalii na lotnisko uniemożliwił złożenie poprawnej skargi na hotel. Rezydentkę spotkałem dopiero w czasie odprawy samolotowej (blisko 24 h później) i nie była to osoba, jakiej mogłem złożyć oficjalny protest. Nie sądzę też, aby mogła realnie wyciągnąć konsekwencje wobec winnych zaistniałej sytuacji. Stąd pozostawiłem wyłuszczenie swego żalu na ocenę w kraju. Co właśnie czynię. Na co chcę zwrócić uwagę, to fakt, że do tego zakłócenia ciszy nocnej doszło z winy hotelu i z winy biura podróży. Nie wywiązały się (ani hotel, ani biuro) z obowiązku zapewnienia klientowi poprawnych warunków nocnego wypoczynku. Uważam go za kluczowy dla dobrego i owocnego wykorzystania wycieczek turystycznych oferowanych, jako "bezrtoski" relaks. Poważnie zastanawiam się, czy: - po pierwsze - nie zgłosić się z reklamacją w związku z zaistniałą sytuacją, - po drugie - nie zrezygnować w przyszłości z Państwa usług. Opisywana wycieczka do tanich nie należy. W roku 2024 jej koszt oscylował w granicach od 5 000 do 6 000 zł. W tej cenie oczekiwałbym wywiązania się z tak podstawowego elementu, jakim jest cisza KAŻDEJ nocy w hotelu. Tylko ona gwarantuje każdemu poprawny wypoczynek, potrzebny w dniach wycieczek fakultatywnych, jakie potrafią być wymagającym elementem całej imprezy. I potrzebnej w czasie podróży z miejsca docelowego do kraju. Proszę uwzględnić tę ocenę na przyszłość w doborze hoteli i postawić na takie, jakie potrafią od awanturujących się i niedostosowanych turystów egzekwować spokój. Dziękuję.
4.0/6
Jak na hotel 3 gwiazdkowy to nieźle. Drzwi kabiny prysznicowej uszkodzone, brak mydła. Wejście do morza utrudnione przez duże płyty kamienne.