Opinie o Seaphoria Beach Resort

Kategoria lokalna: 4

4.4/6
(94 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam

    Rodzina 2+1 18.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Hotel z pewnością o wiele niższym standardzie, niż nas zapewniano w biurze podróży. Zostaliśmy wprowadzeni w błąd i nastąpiło ogromne rozczarowanie.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    słaby hotel

    słaby hotel 20.08.2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Spędzieliśmy tam tydzień, Hotel jest na 3 gwiazdki, obsługa mało kompetentna. Lekarz - usługa na najwyżsżym poziomie jak masz swoje prywatne ubezpieczenie. Pokój raz sprzątany na cały pobyt, nie ma uzupełnianego serwisu. Lokalizacja nic nie ma w pobliżu hotelu

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nieudane wakacje

    Adam 05.10.2025 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Po trzygodzinnej podróży autobusem z lotniska (przelot z Katowic trwał dwie godziny) dotarłem o czwartej w nocy do hotelu, zakwaterowanie przebiegło dość sprawnie, rano okazało się że hotel wewnątrz nawet przestronny z dużą jadalnią ,dwie windy zwoziły turystów na posiłki. Jedzenia było bardzo dużo ale dziennie to samo, było w czym wybierać, napoje też do wyboru. Na zewnątrz tylko jeden średniej wielkości basen oblegany przez turystów, dalej spory drink bar w którym nie licząc ping ponga i darta nie było żadnej działalności rozrywkowej następnie miejsce które nazywano plażą faktycznie był to wydzielony pas brudnego piachu zmieszanego ze śmieciami i różnej wielkości kamieniami na którym ustawiono blisko siebie rzędy leżaków, ludzie zaglądali sobie gdzie tylko można było i wszyscy wszystko słyszeli co kto mówi, jednym słowem żadnej prywatności. Cały brzeg oraz dno morza pokrywały kamienie sporej wielkości , około metra od wody z gruntu wystawała plastykowa rura niewiadomego przeznaczenia średnicy ok. 30cm. skierowana w kierunku morza. Na wycieczce przewodniczka tak szybko wyprowadziła ludzi z autokaru i bez przeliczenia weszła na teren zwiedzania że ja i żona nie zdążyliśmy razem wejść, facet przy bramie nas nie wpuścił bo myślał że nie należymy do wycieczki i tak to atrakcja która była w cenie poszła nam koło nosa, właściwie to powinienem dostać zwrot należności za niewykorzystaną bez mojej winy imprezę ale przewodniczka nie chciała o niczym słyszeć a ja już nie mam nerwów na dochodzenie do sprawiedliwego zakończenia. Myślałem że jako stały klient zostanę lepiej potraktowany przez RAINBOW ale niema litości tylko kto się raz sparzy ten na zimne dmucha.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Wakacje Turcja Seaphoria Beach Resort

    Anna R. 17.10.2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Niestety ale oferta dotyczaca powyższego hotelu jaką otrzymaliśmy przez biuro podróży nie pokrywała się ze stanem faktycznym. Decydujac sie na ofertę Ultra All Inclusive w moim przekonaniu ma ona zawierać coś ekstra, coś co nie jest dostępne w niższych pakietach. Niestety ale po przyjezdzie podczas otrzymywania opasek Pan na recepcji powiedział że nie oferuja czegos takiego jak Ultra All Inclusive tylko All Inclusive co rowniez w mojej opinii nie miało miejsca (dania były w wiekszosci te same, dodatkwoo jeżeli np na kolacje przyszlo sie godzine później to większości dań juz brakowało, na co biuro odpowiedziało, że najprawdopodnbiej były juz przygotowywane nowe- nie prawda, ponieważ do końca kolacji nowe, ciepłe dania się nie pojawiły, alkohole/drinki to również pomyłka, chyba że dopłaciło się w dolarach- raczej nie po to wybiera się pełny pakiet aby jeszcze dopłacać,koty spacerujace po restauracji). Ponadto (sytuacja ktora najbardziej nami wstrząsnęła) na miejscu podczas zameldowania otrzymaliśmy kartę do pokoju w którym ktoś spał (było ok. 4.30 czasu polskiego), czyli równie dobrze do (nastepnego) pokoju który otrzymaliśmy w każdym momencie ktoś inny mógł dostać kartę. Biuro oczywiście odrzuciło reklamacje, m.in. odpowiadając że przecież nic takiego się nie stało. Zdecydowanie nie polecam!

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje z przygodami

    PRZEMYSLAW, SREM 11.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Po przyjeździe do hotelu okazało się ze niema dla nas pokoju i wywieźli nas dwa kilometry dalej do beznadziejnego hotelu o dużo gorszej kategorii więc jeden dzień w plecy więc urlop już był zepsuty

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    seaphoria neach resort

    KAMIL, STROMIEC 21.10.2025 | Termin pobytu: październik 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    położenie hotelu super, blisko plaża, cisza spokój i tyle plusów. minusy pokoje brudne cały pobyt ani razu nie było sprzątane tylko z koszy opruzniali, brak dokładania papieru toaletowego. pokój szykowany dla 3 osób naszykowany był jeden komplet pościeli i dwa zestawy ręczników, w drugim pokoju 2 osobowy jeden komplet poscieli i ręczników. odpływy w prysznicach zablokowane woda nie spływała, jedzenie monotonne, brak owoców, obsługa jak by za karę tam pracowała

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Brud, syf, kiła i mogiła

    Klaudia 20.10.2025 | Termin pobytu: październik 2025 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Jeśli ktoś chce przez tydzień żyć w brudzie - polecamy. Tam wszystko było nie tak.. wchodząc do hotelu zaczyna ci się uśmiechać twarz bo hol jest ładny, myślisz że to będą dobre wakacje… nie przyzwyczajacie się do tego wrażenia bo niestety z każdym krokiem dalej ten uśmiech zejdzie wam z twarzy. Dostaniecie albo pokój w którym grzeje podłogówka tak że aż sauna w pokoju się robi (i to w jakiejś piwnicy) albo uraczy was winda na wyższe piętra która jest brudna i ma popękaną podłogę. Dalej, same pokoje może i byłyby ok gdyby nie fakt że klima jest skierowana wprost na łóżko a sam pokój brudny jakby nigdy nie sprzątany - lustra, podłogi, łazienka to aż strach. Restauracja - „restauracja”… to chyba najgorszy punkt tego miejsca. Aż ciężko uwierzyć że ten hotel ma 4 gwiazdki!! Jedzenie przez tydzień dokładnie takie samo dzień w dzień, smakiem też nie powala. Dodatkowo osoba z którą podróżowałam zatruła się tutaj. Nigdzie poza hotel do tego czasu nie wychodziliśmy i zaczęło się to od razu po kolacji więc zatrucie definitywnie przez hotel i jedzenie. Obsługa zamiast zebrać naczynia klika w telefonie albo przechodzi sobie koło ciebie 5 razy na pusto. Jeśli ktoś jest kawoszem to kolejny punkt nie do przejścia - kawa ohydna, mleko z proszku i w dodatku blat obklejony przez całe dnie od samoobsługi - nikt nie wpadnie na pomysł bo chociaż raz to przetrzeć ;) Kwintesencją były brudne noże i widelce.. drinki też okropne, chemiczne „soki”. Dla osób niepijących alkoholu, będziecie musiały się zadowolić dwoma drinkami przez cały pobyt bo nikt wam za żadne skarby świata innego nie zrobi. W ofercie pisze plaża piaszczysto-żwirowa. Tego tam nie widziałam ale cała plaża w kamieniach wielkości pieści już tak. Sama okolica też nieciekawa, wszędzie śmieci i smród. Jedyny plus jaki widzę w tym miejscu to opieka medyczna. Reakcja w parę minut i pomoc udzielona na wysokim poziomie. Ale to tyle z plusów :( woda w basenie lodowata a muzyka tak głośna że bębenki rozrywa. ;-) Ogólnie - szczerze nie polecam, lepiej wydać te pieniądze gdzieś indziej.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Nie polecam

    Joanna, Reda 04.10.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Absolutnie odradzam. Jedzenie nie do przyjęcia. Wszystko skwasniale i ohydne. To co nie zjedzone na śniadanie podano na obiad. W restauracji brud i smrod. Przez tydzień na obiad zupa lura. Pokoje w miarę ok.Od rana muzyka przy basenie tak głośna że glowa chciala odpaść. Wnętrze hotelu bez klimy w windzie można było dostac zawału.Pseuda przekąski przy basenie gorsze niż dla trzody chlewnej.Kawy nie dało się wypić. Brak miejsc do prasowania. Ubrania prasuje się w recepcji na blacie szafki, która służy za deskę do prasowania.PRZENIGDY TAM NIE WROCIMY.Odradzam wszystkim. Każdy turysta stołował się praktycznie codzien w centrum miasta.Natomiast właściciel siedział całe dnie i noce w lobby i wszystkich skrzętnie inwigilował.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Seaphoria Beach Resort

    Oni 19.10.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Odradzam i nie polecam Seaphoria Beach Resort. Wystawiając naszą opinię tego hotelu nie mamy zamiaru nikogo obrazić ani urazić, ale chcemy ostrzec potencjalnie zainteresowane osoby aby naprawdę dwa razy się zastanowiły i sprawdziły opinie nie tylko te rewelacyjne. Pokój bardzo mały, widać że przerobiony z pokoju jednoosobowego na dwuosobowy, wysokość pokoju od podłogi do sufitu to 2 metry. W suficie pokoju jakaś klapa rewizyjna lub niedokończona naprawa jakiejś awarii. Łóżko małżeńskie wstawione w miejsce gdzie wcześniej stało łóżko dla jednej osoby, przy łóżku tak ciasno, że przy jednej stronie brak miejsca na stoliczek nocny. Pęknięte lustro, brak szafy, ciasna mała i nie sprzątana łazienka, futryny w drzwiach przegnite. Pierwszy raz spotkaliśmy się też z główną restauracją gdzie cały czas posiłki były zimne lub ledwo ciepłe. Nigdy czegoś takiego wcześniej nigdzie nie widzieliśmy. Plaża w części hotelowej niestety bardzo zaniedbana, wszędzie bardzo dużo porozrzucanych niedopałków papierosów nikt nie sprząta. Fenomenem dla mnie jest że po środku plaży zakopana jest rura którą z lądu codziennie wczesną porą zanim pojawią się plażowicze wypływa dziwnie podejrzana substancja i zaznaczam że nie jest to przezroczysta woda. W ofercie biura podróży Rainbow ten hotel podaje jako atuty oferty jako szczególnie polecany dla rodzin z dziećmi. Szczerze to jest chyba jakiś żart, jeden malutki brodzik i bardzo zaniedbany mały ogrodzony teren pamiętający chyba lata 80- te z jedną zniszczoną zabawką na środku. Ostrzegam też osoby z małymi dziećmi przed plażą hotelową i bardzo stromym zejściu do morza. Porównując do wielu hoteli w jakich przebywaliśmy ten jest najgorszy, niestety wszystkie negatywne opinie okazały się prawdą. Podsumowując hotel Seaphoria Beach Resort każdemu ze szczerym sercem odradzamy. Szczególnie zaniedbaną plażę z rurą odpływową po środku. Czujemy się oszukani ponieważ biuro Rainbow z którego usługę wykupiliśmy ocenia ten hotel na 5 gwiazdek. Gdybyśmy wiedzieli o tylko części warunków jakie zastaliśmy w tym hotelu i na tej plaży to nigdy byśmy tam nie polecieli nawet za darmo.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Biuro na lotnisku w Turcji poinformowało nas, że hotel który opłaciliśmy sprzedał nasze miejsca lokalsom drozej.

    Justyna, 23.08.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Szanowni Państwo, z całą stanowczościa nie polecam ani tego hotelu, ani biura Rainbow. Wycieszke kupilismy kilka miesiecy przed planowana impreza, wszystko oplacone, sprawdzone i z niecierpliwoscia wyczekujemy wyjazdu, tego jednego, raz w roku. Hotel wybieralismy posrod roznych ofert, zarowno tego organizatora jak i innych. Mialam zaufanie, poniewaz dwa lata wczesniej rowniez lecialam z tym biurem podrozy. Natomiast ten byl ostatni. Po przybyciu do Turcji, linia lotnicza Enter Air zniszczyla moja walizke. Udalam sie od razu na lotnisku do punktu reklamacji, aby spisac formularz. Zajelo to okolo 15min. Po tym udalam sie do stanowiska Rainbow znajdujacego sie poza lotniskiem, przedstawilam sie. Moje nazwisko Pani z puntu nie interesowalo, warknela "ktory hotel". Oznajmilam "Seaphoria Beach Resort". Pani w pierwszej kolejnosci nieuprzejmym tonem oznajmila," ile mozna czekac, jestesmy ostatni!" (Nie interesowalo jej, ze moja walizka jest zlamana w pol, i chce zlozyc reklamacje.)Pani oznajmila nam, ze nie jedziemy do tego hotelu, poniewaz maja overbooking. Zapytalam zszokowana jak to mozliwe, ze dowiadujemy sie o tym w obcym kraju? Ogrom czasu spedzilam na wyborze idealnego miesjca na urlop. Pani stwierdzila, ze pewnie TAM TEZ SIE NAM SPODOBA... Rezydenta na miejscu brak. Pani z punktu nie jest w stanie mi pomoc. Nie moge zadzwonic ani wyszukac hotelu, poniewaz w Turcji sa kosmiczne rachunki za samo wlaczenie pakietu internetowego, jedziemy w nieznane. Hotel do ktorego przyjechalismy wygladal jak kloc, nie mial nic wspolnego z kameralnym hotelem ktory wybralismy. Jak zobaczylam pokoj, dostalam takiego cisnienia, ze nie spalam cala noc oczekujac na spotkanie z rezydentka rano. Pokoj obskurny, pamietajacy lata 2000. Zdarte tapety, grzyb, plesn, brudne szklanki, odchody ptakow na balkonie w zatrwazajacej ilosci, gniazdo ptakow na balkonie, ktorego oczywiscie nie mozna sie pozbyc. Mialy to byc wakacje ultra all inclusive, a w lodowce zastalismy kilkumiesieczny szron, i tylko tyle. Nastepnego dnia okazalo sie, ze nie jestesmy jedyni w tej absurdalnej sytuacji. Lacznie z nasza para w takiej sytuacji hotel Seaphoria urzadzil 19 osob. Od rezydentki dowiedzilismy sie, ze turcy obchodza jakies lokalne swieto, wiec nasze miejsca sprzedali drozej innym turkom i dowiedzieli sie o tym w dniu naszego przylotu. Jako zadoscuczynienie, rezydentka zaproponowala nam DARMOWY SEJF XDDDD oraz polgodzinny masaz. Jesli ktos z Panstwa tu dotarl, prosilabym, aby sie Panstwo zastanowili, czy to uczciwa rekompentasa. Po 4 z 7 dni rezydentka nagrala nam wiadomosc na whattsapp, ze turcji juz poswietowali, wiec moga nas przywrocic do hotelu, ktory wykupilismy (ubrala to ladnie w slowa, powiedziala, ze biuro bardzo mocno walczylo, abysmy mogli sie tam przeniesc). Juz nam bylo wszystko obojetne, bo co nam z dwoch dni wakacji w pierwotnie wybranym hotelu. Dla jasnosci, odmowilismy tego fantastycznego zadoscuczynienia twierdzac, ze napiszemy reklamacje. I teraz uwaga szanowni Panstwo, bo okazuje sie, ze ***** sloneczek ktore sobie Rainbow przy danym hotelu oznacza, ze to nie sa gwiazdki. To jest prywatna ocena Rainbow. Wiec taka mila zmylka, zeby sobie nabic wiecej klientow. Zlozylam reklamacje, na ktora wg ich prawa, nie polskiego, czyli po 30 dniach odpowiedzieli na reklamacje. Dokladnie ostatniego mozliwego wg ich regulaminu dnia o godzinie 15. Dostalam odpowiedz odmowną, mimo ze zalaczylam zdjecia tego brudu i grzyba, i stwierdzili, ze przeniesli nas do lepszego hotelu. Takze hotel, przy ktorym wlasnie widza Panstwo piec sloneczek, nie oznacza liczbe gwiazdek, to sprytne oszustwo. Hotel oficjalnie w google widnieje jako 5*, w booking jako 5*, na wakacje.pl 5*, ale Rainbow twierdzi, ze hotel jest 4* i odszkodzowanie sie nam nie nalezy. Sprawe zglaszam do rzecznika praw konsumenta, a sama firma to zart.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem