Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety ale oferta dotyczaca powyższego hotelu jaką otrzymaliśmy przez biuro podróży nie pokrywała się ze stanem faktycznym. Decydujac sie na ofertę Ultra All Inclusive w moim przekonaniu ma ona zawierać coś ekstra, coś co nie jest dostępne w niższych pakietach. Niestety ale po przyjezdzie podczas otrzymywania opasek Pan na recepcji powiedział że nie oferuja czegos takiego jak Ultra All Inclusive tylko All Inclusive co rowniez w mojej opinii nie miało miejsca (dania były w wiekszosci te same, dodatkwoo jeżeli np na kolacje przyszlo sie godzine później to większości dań juz brakowało, na co biuro odpowiedziało, że najprawdopodnbiej były juz przygotowywane nowe- nie prawda, ponieważ do końca kolacji nowe, ciepłe dania się nie pojawiły, alkohole/drinki to również pomyłka, chyba że dopłaciło się w dolarach- raczej nie po to wybiera się pełny pakiet aby jeszcze dopłacać,koty spacerujace po restauracji). Ponadto (sytuacja ktora najbardziej nami wstrząsnęła) na miejscu podczas zameldowania otrzymaliśmy kartę do pokoju w którym ktoś spał (było ok. 4.30 czasu polskiego), czyli równie dobrze do (nastepnego) pokoju który otrzymaliśmy w każdym momencie ktoś inny mógł dostać kartę. Biuro oczywiście odrzuciło reklamacje, m.in. odpowiadając że przecież nic takiego się nie stało. Zdecydowanie nie polecam!
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Absolutnie odradzam. Jedzenie nie do przyjęcia. Wszystko skwasniale i ohydne. To co nie zjedzone na śniadanie podano na obiad. W restauracji brud i smrod. Przez tydzień na obiad zupa lura. Pokoje w miarę ok.Od rana muzyka przy basenie tak głośna że glowa chciala odpaść. Wnętrze hotelu bez klimy w windzie można było dostac zawału.Pseuda przekąski przy basenie gorsze niż dla trzody chlewnej.Kawy nie dało się wypić. Brak miejsc do prasowania. Ubrania prasuje się w recepcji na blacie szafki, która służy za deskę do prasowania.PRZENIGDY TAM NIE WROCIMY.Odradzam wszystkim. Każdy turysta stołował się praktycznie codzien w centrum miasta.Natomiast właściciel siedział całe dnie i noce w lobby i wszystkich skrzętnie inwigilował.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szanowni Państwo, z całą stanowczościa nie polecam ani tego hotelu, ani biura Rainbow. Wycieszke kupilismy kilka miesiecy przed planowana impreza, wszystko oplacone, sprawdzone i z niecierpliwoscia wyczekujemy wyjazdu, tego jednego, raz w roku. Hotel wybieralismy posrod roznych ofert, zarowno tego organizatora jak i innych. Mialam zaufanie, poniewaz dwa lata wczesniej rowniez lecialam z tym biurem podrozy. Natomiast ten byl ostatni. Po przybyciu do Turcji, linia lotnicza Enter Air zniszczyla moja walizke. Udalam sie od razu na lotnisku do punktu reklamacji, aby spisac formularz. Zajelo to okolo 15min. Po tym udalam sie do stanowiska Rainbow znajdujacego sie poza lotniskiem, przedstawilam sie. Moje nazwisko Pani z puntu nie interesowalo, warknela "ktory hotel". Oznajmilam "Seaphoria Beach Resort". Pani w pierwszej kolejnosci nieuprzejmym tonem oznajmila," ile mozna czekac, jestesmy ostatni!" (Nie interesowalo jej, ze moja walizka jest zlamana w pol, i chce zlozyc reklamacje.)Pani oznajmila nam, ze nie jedziemy do tego hotelu, poniewaz maja overbooking. Zapytalam zszokowana jak to mozliwe, ze dowiadujemy sie o tym w obcym kraju? Ogrom czasu spedzilam na wyborze idealnego miesjca na urlop. Pani stwierdzila, ze pewnie TAM TEZ SIE NAM SPODOBA... Rezydenta na miejscu brak. Pani z punktu nie jest w stanie mi pomoc. Nie moge zadzwonic ani wyszukac hotelu, poniewaz w Turcji sa kosmiczne rachunki za samo wlaczenie pakietu internetowego, jedziemy w nieznane. Hotel do ktorego przyjechalismy wygladal jak kloc, nie mial nic wspolnego z kameralnym hotelem ktory wybralismy. Jak zobaczylam pokoj, dostalam takiego cisnienia, ze nie spalam cala noc oczekujac na spotkanie z rezydentka rano. Pokoj obskurny, pamietajacy lata 2000. Zdarte tapety, grzyb, plesn, brudne szklanki, odchody ptakow na balkonie w zatrwazajacej ilosci, gniazdo ptakow na balkonie, ktorego oczywiscie nie mozna sie pozbyc. Mialy to byc wakacje ultra all inclusive, a w lodowce zastalismy kilkumiesieczny szron, i tylko tyle. Nastepnego dnia okazalo sie, ze nie jestesmy jedyni w tej absurdalnej sytuacji. Lacznie z nasza para w takiej sytuacji hotel Seaphoria urzadzil 19 osob. Od rezydentki dowiedzilismy sie, ze turcy obchodza jakies lokalne swieto, wiec nasze miejsca sprzedali drozej innym turkom i dowiedzieli sie o tym w dniu naszego przylotu. Jako zadoscuczynienie, rezydentka zaproponowala nam DARMOWY SEJF XDDDD oraz polgodzinny masaz. Jesli ktos z Panstwa tu dotarl, prosilabym, aby sie Panstwo zastanowili, czy to uczciwa rekompentasa. Po 4 z 7 dni rezydentka nagrala nam wiadomosc na whattsapp, ze turcji juz poswietowali, wiec moga nas przywrocic do hotelu, ktory wykupilismy (ubrala to ladnie w slowa, powiedziala, ze biuro bardzo mocno walczylo, abysmy mogli sie tam przeniesc). Juz nam bylo wszystko obojetne, bo co nam z dwoch dni wakacji w pierwotnie wybranym hotelu. Dla jasnosci, odmowilismy tego fantastycznego zadoscuczynienia twierdzac, ze napiszemy reklamacje. I teraz uwaga szanowni Panstwo, bo okazuje sie, ze ***** sloneczek ktore sobie Rainbow przy danym hotelu oznacza, ze to nie sa gwiazdki. To jest prywatna ocena Rainbow. Wiec taka mila zmylka, zeby sobie nabic wiecej klientow. Zlozylam reklamacje, na ktora wg ich prawa, nie polskiego, czyli po 30 dniach odpowiedzieli na reklamacje. Dokladnie ostatniego mozliwego wg ich regulaminu dnia o godzinie 15. Dostalam odpowiedz odmowną, mimo ze zalaczylam zdjecia tego brudu i grzyba, i stwierdzili, ze przeniesli nas do lepszego hotelu. Takze hotel, przy ktorym wlasnie widza Panstwo piec sloneczek, nie oznacza liczbe gwiazdek, to sprytne oszustwo. Hotel oficjalnie w google widnieje jako 5*, w booking jako 5*, na wakacje.pl 5*, ale Rainbow twierdzi, ze hotel jest 4* i odszkodzowanie sie nam nie nalezy. Sprawe zglaszam do rzecznika praw konsumenta, a sama firma to zart.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Higiena i czystość w tym hotelu nie obowiązuje. Nie jesteśmy jako rodzina zadowoleni.Nie życzę nikomu takich przygód.Pokoj pełen ubytków,łazienka nie domyta.Brak animacji.Mały basen zewnętrzny.Siłownia pamięta 2 gą wojnę światową. Nie polecam ,to były nasze najgorsze wakacje.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szczerze nie polecamy tych wakacji nikomu! Brudno, okropne jedzenie, syfiasty basen, tragiczna okolica! Te wakacje to była jedna wielka pomyłka, jest nam bardzo przykro że trafiliśmy na tą ofertę. Obsługa hotelowa bez zębów, nie potrafiąca ani słowa po angielsku, widać że po prostu biedni ludzie. Jedzenie- TRAGEDIA! Codziennie było to samo! To co się nie zjadło na śniadaniu można było spotkać na obiedzie bądź kolacji. Poważnie, była pizza z jajecznicą. Zero świeżych owoców, lody które były podawane na basenie były zrobione z 90% z wody. Drinki- cóż tego nawet tak nie można nazwać. Pani przy basenie obrażała się jak mówiliśmy że chcemy więcej alkoholu. Animacje- bardzo słabe. Jeden Pan animator który dawał z siebie bardzo dużo ale to by było na tyle. Obok hotelu aż strach chodzić. Plaża hotelowa nic specjalnego. A i co już na początku okazało sie koszmarem, transport z lotniska do hotelu ledwo przeżyliśmy, pan to chyba prawka nie miał. Jeszcze jedno- są dwie windy w hotelu które non stop nie działają, a jak już niby działają to strach jechać. Ciągle się zacinają i są niebezpieczne. Było parę przypadków gdzie musieliśmy chodzić pieszo na 8 piętro. Czystość w pokoju oceniam na 5/10. Grunt że pościel była czysta i to by było na tyle. Omijajcie ten hotel szerokim łukiem.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłem w Turcji już kilka razy na różnych wyjazdach typu all inclusive, więc mam dobre porównanie, jak powinien wyglądać standard w tego typu hotelach. Niestety muszę stwierdzić, że ten hotel to największe rozczarowanie i najgorsze miejsce, w jakim kiedykolwiek byłem. To, co przeżyłem, trudno nazwać wakacjami – bardziej stratą pieniędzy i nerwów. Jedzenie i napoje: • Frytki serwowane są dosłownie na każdy posiłek – od śniadania, przez lunch, snack bar, aż po kolację. • Śniadania monotonne i powtarzalne, dzień w dzień to samo. • Kawa to najgorsze „coś”, co kawę tylko udaje. Herbaty pitnej nie ma wcale. • Desery pięknie wyglądają, ale smakują fatalnie – ciężkie, mdłe, kompletnie nietrafione na lato. • Z owoców jedynie arbuz, w dodatku gorszy niż w polskich marketach. O melonie, mango czy innych owocach można zapomnieć. • Jogurty zepsute, kwaśne i powodujące problemy żołądkowe. • Ultra All Inclusive? Totalna kpina – od 16:00 do 19:00 nie ma nic do jedzenia. Alkohol? Poza Wyborową praktycznie brak sensownych opcji, reszta to lokalne „podróbki”. Nawet do mojito nie ma limonki ani cukru trzcinowego. • Co chwilę brakuje lodu, alkoholu albo napojów gazowanych (które i tak są odgazowane). Obsługa i organizacja: • Pokoje sprzątane tylko po proszeniu się kilka razy, a i tak widać brud, zacieki i niechlujstwo. • Na start dostałem pokój, w którym o 2:00 w nocy serwis naprawiał prysznic – łazienka była brudna i zaniedbana. • Kiedy zabrakło papieru toaletowego, trzeba było iść samemu po resztkę rolki, nowej nikt nie wydał. • Obsługa nie mówi po angielsku, komunikacja wygląda tak, że dają telefon z włączonym tłumaczem. • Rezydentka z biura podróży (Rainbow) na wszystkie uwagi odpowiadała: „ja takimi rzeczami się nie zajmuję”. Hotel i udogodnienia: • Basen zdecydowanie za mały w stosunku do liczby gości. Leżaki brudne, a żeby w ogóle jakiś znaleźć, trzeba wstawać o 5 rano. • Woda w basenie to gorąca zupa – zamiast orzeźwienia, jest kąpiel w nagrzanej cieczy. • Klimatyzacja cieknie, ściany mokre, czasem działa, czasem nie. Dodatkowo klimatyzacja jest zagrzybiała i wydziela nieprzyjemny, duszący zapach. • Windy to koszmar – teoretycznie 5-osobowe, w praktyce ładowane po 8–9 osób, hałasują i sprawiają wrażenie, jakby miały się zaraz rozpaść. • Koty chodzące po stołówce i po stołach, liżące sztućce, to absolutny skandal higieniczny. Podsumowanie: Ten hotel to kompletna porażka i kpina z gości. Brud, chaos, brak profesjonalizmu i podstawowych standardów. Reklamowanie go jako 5 gwiazdkowego obiektu Ultra All Inclusive to jawne oszustwo – i to w wykonaniu biura podróży Rainbow, które pozwala sobie na takie naciąganie klientów. Hotel na miejscu okazało się, że ma 4 gwiazdki, a RAINBOW REKLAMUJE, że ma 5 Wakacje kosztowały prawie 10 000 zł i czuję się oszukany. Fair by było, gdyby Rainbow zwróciło chociaż część pieniędzy, bo to, co oferują, absolutnie nie odpowiada ani standardowi, ani temu, co reklamują. Jestem z tych wakacji BARDZO niezadowolony i stanowczo odradzam ten hotel każdemu oraz BIURO PODRÓŻY RAINBOW.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niesty zawiozłam się bardzo ,pojechaliśmy 4 osobowa rodzina , moje dzieci czekały uwaga....2 dni na pokój spały z nami na łóżkach polowych w pokoju 2 osobowym , masakra jakaś, rezydentka wzruszała tylko ramionami i stwierdziła , że ten hotel tak ma....bez komentarza , sala fitness o ile można ją tak nazwać zasyfiala grzyb na scianach, basen wewnątrz mikroskopijny i aż strach do niego wejść też zagrzybialy, zero animatowor przez cały tydzień odbyła się jedną wieczorna atrakcja- bingo....z tego co się zorientowałam kiła polskich rodzin było niezawoloweni , jeden Pan poszedl nawet na skargę do szefa i spytał na jakiej podstawie mają oni 5 gwiazdek , nic się nie dzieje , w hotelu obokntetnilo życie aż żal było u tutaj nic nudddda