Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Higiena i czystość w tym hotelu nie obowiązuje. Nie jesteśmy jako rodzina zadowoleni.Nie życzę nikomu takich przygód.Pokoj pełen ubytków,łazienka nie domyta.Brak animacji.Mały basen zewnętrzny.Siłownia pamięta 2 gą wojnę światową. Nie polecam ,to były nasze najgorsze wakacje.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szczerze nie polecamy tych wakacji nikomu! Brudno, okropne jedzenie, syfiasty basen, tragiczna okolica! Te wakacje to była jedna wielka pomyłka, jest nam bardzo przykro że trafiliśmy na tą ofertę. Obsługa hotelowa bez zębów, nie potrafiąca ani słowa po angielsku, widać że po prostu biedni ludzie. Jedzenie- TRAGEDIA! Codziennie było to samo! To co się nie zjadło na śniadaniu można było spotkać na obiedzie bądź kolacji. Poważnie, była pizza z jajecznicą. Zero świeżych owoców, lody które były podawane na basenie były zrobione z 90% z wody. Drinki- cóż tego nawet tak nie można nazwać. Pani przy basenie obrażała się jak mówiliśmy że chcemy więcej alkoholu. Animacje- bardzo słabe. Jeden Pan animator który dawał z siebie bardzo dużo ale to by było na tyle. Obok hotelu aż strach chodzić. Plaża hotelowa nic specjalnego. A i co już na początku okazało sie koszmarem, transport z lotniska do hotelu ledwo przeżyliśmy, pan to chyba prawka nie miał. Jeszcze jedno- są dwie windy w hotelu które non stop nie działają, a jak już niby działają to strach jechać. Ciągle się zacinają i są niebezpieczne. Było parę przypadków gdzie musieliśmy chodzić pieszo na 8 piętro. Czystość w pokoju oceniam na 5/10. Grunt że pościel była czysta i to by było na tyle. Omijajcie ten hotel szerokim łukiem.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłem w Turcji już kilka razy na różnych wyjazdach typu all inclusive, więc mam dobre porównanie, jak powinien wyglądać standard w tego typu hotelach. Niestety muszę stwierdzić, że ten hotel to największe rozczarowanie i najgorsze miejsce, w jakim kiedykolwiek byłem. To, co przeżyłem, trudno nazwać wakacjami – bardziej stratą pieniędzy i nerwów. Jedzenie i napoje: • Frytki serwowane są dosłownie na każdy posiłek – od śniadania, przez lunch, snack bar, aż po kolację. • Śniadania monotonne i powtarzalne, dzień w dzień to samo. • Kawa to najgorsze „coś”, co kawę tylko udaje. Herbaty pitnej nie ma wcale. • Desery pięknie wyglądają, ale smakują fatalnie – ciężkie, mdłe, kompletnie nietrafione na lato. • Z owoców jedynie arbuz, w dodatku gorszy niż w polskich marketach. O melonie, mango czy innych owocach można zapomnieć. • Jogurty zepsute, kwaśne i powodujące problemy żołądkowe. • Ultra All Inclusive? Totalna kpina – od 16:00 do 19:00 nie ma nic do jedzenia. Alkohol? Poza Wyborową praktycznie brak sensownych opcji, reszta to lokalne „podróbki”. Nawet do mojito nie ma limonki ani cukru trzcinowego. • Co chwilę brakuje lodu, alkoholu albo napojów gazowanych (które i tak są odgazowane). Obsługa i organizacja: • Pokoje sprzątane tylko po proszeniu się kilka razy, a i tak widać brud, zacieki i niechlujstwo. • Na start dostałem pokój, w którym o 2:00 w nocy serwis naprawiał prysznic – łazienka była brudna i zaniedbana. • Kiedy zabrakło papieru toaletowego, trzeba było iść samemu po resztkę rolki, nowej nikt nie wydał. • Obsługa nie mówi po angielsku, komunikacja wygląda tak, że dają telefon z włączonym tłumaczem. • Rezydentka z biura podróży (Rainbow) na wszystkie uwagi odpowiadała: „ja takimi rzeczami się nie zajmuję”. Hotel i udogodnienia: • Basen zdecydowanie za mały w stosunku do liczby gości. Leżaki brudne, a żeby w ogóle jakiś znaleźć, trzeba wstawać o 5 rano. • Woda w basenie to gorąca zupa – zamiast orzeźwienia, jest kąpiel w nagrzanej cieczy. • Klimatyzacja cieknie, ściany mokre, czasem działa, czasem nie. Dodatkowo klimatyzacja jest zagrzybiała i wydziela nieprzyjemny, duszący zapach. • Windy to koszmar – teoretycznie 5-osobowe, w praktyce ładowane po 8–9 osób, hałasują i sprawiają wrażenie, jakby miały się zaraz rozpaść. • Koty chodzące po stołówce i po stołach, liżące sztućce, to absolutny skandal higieniczny. Podsumowanie: Ten hotel to kompletna porażka i kpina z gości. Brud, chaos, brak profesjonalizmu i podstawowych standardów. Reklamowanie go jako 5 gwiazdkowego obiektu Ultra All Inclusive to jawne oszustwo – i to w wykonaniu biura podróży Rainbow, które pozwala sobie na takie naciąganie klientów. Hotel na miejscu okazało się, że ma 4 gwiazdki, a RAINBOW REKLAMUJE, że ma 5 Wakacje kosztowały prawie 10 000 zł i czuję się oszukany. Fair by było, gdyby Rainbow zwróciło chociaż część pieniędzy, bo to, co oferują, absolutnie nie odpowiada ani standardowi, ani temu, co reklamują. Jestem z tych wakacji BARDZO niezadowolony i stanowczo odradzam ten hotel każdemu oraz BIURO PODRÓŻY RAINBOW.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niesty zawiozłam się bardzo ,pojechaliśmy 4 osobowa rodzina , moje dzieci czekały uwaga....2 dni na pokój spały z nami na łóżkach polowych w pokoju 2 osobowym , masakra jakaś, rezydentka wzruszała tylko ramionami i stwierdziła , że ten hotel tak ma....bez komentarza , sala fitness o ile można ją tak nazwać zasyfiala grzyb na scianach, basen wewnątrz mikroskopijny i aż strach do niego wejść też zagrzybialy, zero animatowor przez cały tydzień odbyła się jedną wieczorna atrakcja- bingo....z tego co się zorientowałam kiła polskich rodzin było niezawoloweni , jeden Pan poszedl nawet na skargę do szefa i spytał na jakiej podstawie mają oni 5 gwiazdek , nic się nie dzieje , w hotelu obokntetnilo życie aż żal było u tutaj nic nudddda