Kategoria lokalna 5
5.0/6
Super pobyt, bardzo miła obsługa hotelowa. Jedyny minus to pokój z zawilgoconymi ścianami. Ewidentnie jest jakiś problem z przesiąkaniem wody z basenu na niższe piętro. Czułam dyskomfort wiedząc że najprawdopodobniej tylko nasz pokój tak wyglądał, mokra tapeta i odpadający tynk ze ściany na korytarzu. Poza tym bardzo nowoczesny hotel, nie za duży, nie było nigdy problemu z leżakami przy plaży bez względu na godzinę zawsze były jakieś wolne.
Agnieszka, Długołęka - 21.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Idealny hotel do spokojnego wypoczynku, z wydzieloną strefą 16+ (leżaków jest mało, więc trzeba być rannym ptaszkiem). Motyw minimiasteczka, oddzielającego hotel od plaży jest świetny. Zapewnione jedzenie i napoje (w postaci kebaba, pieczonych ziemniaków i Starbucksa) na duży plus. Biorąc pod uwagę, że hotel jest nowy jest z 2021 roku, naprawy w hotelu nie zostały jeszcze wykonane - basen na strefie +16 ma popękane kafelki, co stanowi zagrożenie dla ludzi. Jedzenie bardzo dobre, lecz delikatnie powtarzalne (cykl tygodniowy - a nasz pobyt trwał 10 noclegów). Układ lotów powoduje utratę całego jednego noclegu (pomimo ujęcia w ofercie 11 noclegów). Rezydentka nie była poinformowana, o tym, kto jakie zamawiał wycieczki. W naszym przypadku rezerwowaliśmy wycieczki fakultatywne ponad miesiąc przed wyjazdem i pomimo tego nasz hamam odbył się z 4 dniowym opóźnieniem, względem pierwotnie ustalonego terminu. Transport z lotniska trwa ponad 2h.
Kamil, Tychy - 28.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Byliśmy z żoną 11 nocy, dziś wróciliśmy. Hotel całkiem niezły jak za te pieniądze. Z plusów: - fajny teren hotelowy jest gdzie pochodzić - nielimitowany starbucks -oryginalne alkohole i napoje w puszkach typu fanta, cola, red bull -spoko drinki barmani wiedzą co robią -basen 16+ otwarty do 1 w nocy - fajne molo z barem na końcu -dobre ciasta i słodycze -stanowiska z kebabem, gozleme, sokami i kartoflem z pieca -dobry snack bar przy plazy -falochron chroni przed falami i dośc długo jezt płytko -całkiem dobra restauracja a la carte -wygodne łożka i "menu" poduszek -usterki szybko usuwane - obsługa rozmawia w j. angielskim i jest bardzo sympatyczna -ochrona na obiekcie -duzo leżaków na każdym kroku -kącik dla dzieci z jedzeniem i animacjami -reczniki można wymieniać ile razy potrzeba -sporo basenów -uzupełniany minibarek w pokoju -calkiem nieźle posprzątane pokoje i obiekt -uzupełniane żele pod prysznic szampony itp -dobrze działające wifi minusy: -średnie jedzenie w restauracji głownej -najwiekszy minus to zimne potrawy ktore powinny być ciepłe np jajecznica -nie dorabiają np jajek sadzonych tylko dopiero jak sie skonczą i ludzie sie dopytują -ciasny basen główny -odpadające kafelki na basenie 16+ -plaża żwirowo kamienista raczej buty do wody bedą potrzebne -przez falochron nie miesza sie dobrze woda i sporo zanieczyszczeń pływa w wodzie -słabej jakości wędliny -masa różnych niedoróbek wykończeniowych ale tak to w turcji wygląda nam tak bardzo to nie przeszkadza ale może komuś bedzie - najlepsze animacje tylko w pojedyncze dni reszta słabe
Krystian, Malbork - 16.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel na prawdę godny 5 gwiazdek, czysto schludnie obsługa zawsze służy pomocą. Pokój zawsze wysprzątany dołożone nowe kosmetyki wymienione ręczniki. Jedzenie pyszne lecz często jedno i to samo. Drinki pyszne, robione na oryginalnych napojach. Mnóstwo dodatków jak lody, kawiarnia, stoisko z kebabem itp
BARTLOMIEJ, BRZYSKA - 21.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
0/0 uznało opinię za pomocną