Opinie o Sultan Sipahi Resort

Kategoria lokalna: 4

4.6/6
(155 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.5
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Miejski hotel dla niewymagających

    Dominika, Kaleń- Towarzystwo 02.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel miejski, położony w samym centrum Alanyi, tuż przy plaży Kleopatry. Idealnie sprawdzi się jako baza wypadowa dla niewymagających albo osób, które po prostu do hotelu wracają tylko spać. Jedzenie bardzo słabe, na śniadanie po prostu nie ma co jeść, kolację lub lunch lepsze, ale praktycznie to samo. Pokoje dramat, jak nad Bałtykiem w latach 90, łazienki brudne, chociaż codziennie obsługa wymienia ręczniki i zmywa podłogę, to na plus. Pobyt w tym hotelu nie zepsuł nam wrażenia ogólnego, piękne miasto,pl dluga, piaszczysta plaża, błękitna woda. Wspaniali ludzie, obsługa hotelu bardzo miła i pomocna.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    średnia

    Katarzyna, Gorzów Wielkopolski 21.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    hotel na plus lokalizacja w samym centrum do morza 1 minuta jedzenie ogólnie smaczne dania tylko tureckie . na minus obsługa w hotelu na każdym kroku kasowanie klientów za wszystko internet w pokoju płatny 3 euro od jednego numeru telefonu. dużym plusem jest lokalizacja. do minusów na balkonie nie da się powiedzieć bo nadmuch z klimatyzacji dmucha ciepłym powietrzem. na plaży leżaki płatne 9 euro za dzień

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Szczerze nie polecam

    oilonsia, Śląskie 05.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel stary i zapuszczony. Po korytarzach biegają koty, które załatwiają swoje potrzeby pod drzwiami pokojów. Śniadania słabe, trochę więcej było na obiad i na kolację, ale wiele potraw przerobionych z tego co zostało z poprzednich dni. Na stołówce koty biegały po stolikach. Obsługa jeździ miedzy stolikami z umorusanymi wózkami i zgarnia resztki z talerzy tuż przy Twoim z którego jesz. Atrakcji żadnych. Wieczory tureckie trafiły się 2. Bez szału. Jedyny plus to widoki, plaża i lokalizacja.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Dla mało wymagających

    DANIEL PAŁKA 22.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Hotel zaniedbany, brudno, obsługa , kelnerzy nie ogarniają kwestii porządkowych. Bar hotelowy serwował piwo, wino i wódkę .W pokojach wyrzucane tylko śmieci. Z uzupełnianiem mini baru było różnie. Obsługa na plaży w miarę miła jak się zamawiało drogie drinki. Plusem jest położenie hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Brud i rozczarowanie

    Szymon 10.09.2024

    Wybierając ten hotel nie spodziewaliśmy się wiele, ponieważ widzieliśmy kilka negatywnych opinii, więc staraliśmy się utrzymać nasze oczekiwania na niskim poziomie. Nawet mimo tego byliśmy rozczarowani. - stary i zaniedbany. - pobierają opłatę 3 EUR za dzień i za urządzenie za Wi-Fi poza lobby. Więc jeśli masz smartfon i laptopa, będziesz musiał zapłacić 6 EUR za dzień, aby korzystać z Wi-Fi w obu urządzeniach. - brak klimatyzacji na korytarzu. - sprzątacze zostawiali puste talerze i kubki na korytarzu obok schodów na kilka godzin. Przypadkowo nadepnęliśmy na naczynia, ponieważ ich nie widzieliśmy i nie spodziewaliśmy się ich tam. - jedyną zaletą jest lokalizacja, która pozwala cieszyć się miastem i spędzać jak najmniej czasu w hotelu. Nie polecam i zdecydowanie radzę wybrać inny hotel w centrum miasta, jeśli masz taką możliwość.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Urlop wrzesień 2024

    Katarzyna, ŁÓDŹ 09.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Trudno w kilku słowach opisać rozczarowanie hotelem i organizacją Rainbow. Początek to szereg nieprzyjemnych sytuacji związanych z opóźnionym wylotem o 2 godziny, oraz ponad 2 godzinnym transferem busem bez klimatyzacji. Sam hotel nie należy do najnowszych i wg opinii sprawiał pozytywne wrażenie ale prawda okazała się sporym rozczarowaniem. Pokoje małe z głośną klimatyzacją i małą szafą. Sprzątanie fatalne, piasek przyniesiony z plaży pozostał z nami kilka dni. Jedzenie to kolejny zawód, śniadania składały się głównie z zimnych potraw, przekąski i obiady w miarę ok., ale kolacje można powiedzieć skromne. Brak wieczorów tematycznych i potraw przygotowywanych na bieżąco. Lokalne alkohole to gównie wódka z dodatkami i piwo. Mieliśmy to "szczęście" trafić na grupę Rosjan, którzy co wieczór urządzali głośne libacje trwające do 24 a nawet dłużej. Jedyny plus to bardzo blisko do plaży ale hotel nie zapewnia leżaków i parasoli więc trzeba albo płacić albo organizować inną formę "leżakowania". Blisko do centrum miasta ze wszystkimi atrakcjami.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Hotel blisko plazy

    Dariusz, Katowice 14.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel blisko plazy Kleopatry i to moim zdaniem jedyny atut tego hotelu. Transfer lotniskowy prawie 4 godziny. Pokoje hotelowe a szczególnie łazienki wymagają kapitalnego remontu .Standard nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki, basen niewielki ale o tym wiedziałem, a siłownia , kiepsko działający atlas do ćwiczeń i kilka dodatków, średnio i kiepsko funkcjonujących ciężko to nazwać siłownia . Poza tym czystość średnia, zreszta jak prawie całego hotelu. . Obsługa hotelu, z wyjątkiem sympatycznych barmanów, bar przy basenie, to tak jakby byli tam za kare. Jedzenie tez nie najlepsze, mały wybór i smak poniżej przeciętnej, nie wspomnę już o napojach, kawa z automatu obrzydliwa , inna płatna i to drożej niż w Starbaksie obok, wybór napojów w All słaba . Wifi bezpłatne tylko w lobby, tak to płatne 2 euro za dzień i tez nie zawrotna prędkość. Innymi słowy nie polecam tego hotelu

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Brudno i nie uprzejma obsługa

    Izabela 09.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Po nocnym locie pokoje nie były przygotowane na nasz przyjazd musieliśmy czekać a była szósta nad ranem. Oferta Al Inclusive miała obejmować posiłki oraz przekąski między posiłkami ani razu nie były dostępne przekąski. Zagrzybiałe Łazienki i Kupa pod drzwiami co drugi dzień to taki standart. Jedyny atut tego hotelu to położenie w ścisłym centrum.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wszystko ok

    MACIEJ 22.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Miejsce bardzo dobrze zlokalizowane , Czyste i zadbane, standard pokoi bliżej 3 gwiazdek Jedzenie - duży wybór, ale przeważnie, na wszystko co dobre trzeba stać w kolejce.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Cena nieadekwatna do jakości

    Marta, Gorzów Wielkopolski 31.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel dość stary, zniszczony. Pokoje i łazienki wymagają remontu, a klimatyzacja wymiany na nowszą. W częściach wspólnych gorąco i duszno, brak klimatyzacji. Jedzenie bardzo monotonne, codziennie to samo i długo trzeba było czekać na sztućce czy talerze. Po pierwszej godzinie posiłki nie były dokładane i był bardzo mały wybór, a jeżeli przyszło się wcześniej, to nie było miejsca, aby usiąść i zjeść. Przy barze duże kolejki. Pokoje nie były sprzątane, ręczniki nie były wymieniane- dokładano jedynie papier toaletowy i wodę. Przy basenie bardzo mało miejsca, a leżaki od samego rana pozajmowane ręcznikami i klapkami. Baseny bardzo małe. Lokalizacja jest największą zaletą hotelu- plaża i okolica bardzo piękne.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem