Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Dariusz, Katowice 14.09.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Hotel blisko plazy
Hotel blisko plazy Kleopatry i to moim zdaniem jedyny atut tego hotelu. Transfer lotniskowy prawie 4 godziny. Pokoje hotelowe a szczególnie łazienki wymagają kapitalnego remontu .Standard nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki, basen niewielki ale o tym wiedziałem, a siłownia , kiepsko działający atlas do ćwiczeń i kilka dodatków, średnio i kiepsko funkcjonujących ciężko to nazwać siłownia . Poza tym czystość średnia, zreszta jak prawie całego hotelu. . Obsługa hotelu, z wyjątkiem sympatycznych barmanów, bar przy basenie, to tak jakby byli tam za kare. Jedzenie tez nie najlepsze, mały wybór i smak poniżej przeciętnej, nie wspomnę już o napojach, kawa z automatu obrzydliwa , inna płatna i to drożej niż w Starbaksie obok, wybór napojów w All słaba . Wifi bezpłatne tylko w lobby, tak to płatne 2 euro za dzień i tez nie zawrotna prędkość. Innymi słowy nie polecam tego hotelu
3.0/6
Sylwester Maciej, Wiechutki 29.08.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Hotel Sułtan Sipahi Resort - wrażenia
Pokoje pozostawiają wiele do życzenia - brudna i niesprawna klimatyzacja, łazienka o niskim standardzie, niezbyt czyste lokum.
3.0/6
Tomasz, Płock 22.07.2024 Termin pobytu: lipiec 2024
Pobyt w hotelu Sultan Sipahi
Niestety duże rozczarowanie, hotel nie spełnia norm hotelu nawet 2 gwiazdkowego, pokoje brudne, widać, że dawno nie byly odświeżane, ręczniki w ciągu 7-dniowego pobytu nie wymienione ani raz, w pokoju nie bylo praktycznie w ogóle sprzątane, w korytarzu wieczorem można bylo sie zabić, bo nie bylo światla, na dodatek ostatniego dnia pobytu w pokoju przestała działać klimatyzacja, co zostało zgłoszone obsłudze hotelu, niestety brak jakiejkolwiek reakcji, na tak duży hotel i tylu gości jeden bar i jeden barman, jedyny pozytyw hotelu to dość dobre jedzenie, którego było pod dostatkiem. Ogólnie jak na standardy tureckich hoteli to hotel bardzo słaby, nie polecam.
3.0/6
Jacek w sierpniu 08.09.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
pluskwy, brudne łazienki, smród z rur
Mam wrażenie że hotel wiedział przy przydziale pokoi, że grupa z Raibow jest na "last minute", bo przydzielił najgorsze pokoje w najgorszej części hotelu. Pokój 2-os był jak hotel robotniczy z min. miejsca na poruszanie się. Walizki musiały wylądować na brudnej, okurzonej szafie pamiętającej lata 90-tą. Sejf miał wyważone dzwiczki, co nie zachęcało do użytku, okno balkonowe miało uszkodzoną klamkę, więc zamykanie i pozostawianie cennych przedmiotów było bez sensu. Z ubikacji ciągle wydobywał się zapach szamba z rur, więc zalewaliśmy odpływ wodą z mokre ręczniki. Kibelka nie umyto z zielonego nalotu przez cały pobyt. Reklamacja nic nie dała. Innym Polakom bo "grubej kłótni" z menadżerem przydzielono lepsze pokoje w prawdopodobnie wyremontowanej części hotelu. 4* to raczej za posiadanie w hotelu atrakcji typu spa, bo zdecydowanie nie za jakość pokoi. Wyżywienie było ok, choć brak wody i dostępu do wina na stołowce to mega żenada, że trzeba stać w kolejce to jedynego punktu poza stołówką. Skoro last minut w Raibow=dostajesz"the worst of the rest".