Opinie o Sunrise Resort Hotel

5.5/6 (229 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
229 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    ..........

    Okolica cudowna, dużo zadbanej zieleni, blisko plaża, super baseny, zjeżdżalnie, dużo leżaków. Rewelacyjne jedzonko. Pokój czysty, jednakże z odczuwalnym nieprzyjemnym zapachem; łazienka jak na tyle gwiazdek....raczej wymaga już remontu/odświeżenia. Z obsługą można porozumieć się głównie w języku rosyjskim; odczuwalne było ogromne obłożenie gośćmi wspomnianej narodowości. Wycieczki fakultatywne, w których mieliśmy okazję uczestniczyć, dobrze zorganizowane, ciągły, bezproblemowy kontakt z pilotem.

    IRENA, Łysomice - 12.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Rodzinne Wakacje

    Urlop spędziliśmy w drugim tygodniu września. Cały kompleks składający się z dwóch hoteli oraz domków uważam za całkiem ładny. Ogród w którym znajdują się domki jest śliczny. Jedzenie dobre, dość różnorodne i każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Dość dużym atutem jest mini klub dla dzieci. Codzienne atrakcje i konkursy. Polski animator był na miejscu do 15 września. Wieczorami mini disco oraz przedstawienia w amfiteatrze były całkiem ciekawe i atrakcyjne. Aquapark jest średniej wielkości ale w moim mniemaniu wystarczający. Dość duża ilość basenów (podobnych do siebie) powoduje że nie ma problemu z leżakami. Plaża czysta ale piaskowo żwirkowata. Problematyczne, szczególnie w przypadku mniejszych dzieci jest stromo opadające dno. Już około 5 - 8 m od brzegu głębokość powyżej 1,8 m. Woda w morzu bardzo ciepła ( dużo cieplejsza niż w basenach w których na temperaturę nie można było narzekać). W przeważającej większości goście kompleksu to rosjanie (celowo mała litera). Chociaż oprócz dość dużej ilości konsumowanego alkoholu, są bez problematyczni (większość rodziny z dziećmi). Bardzo dużym minusem jest czystość domków !!!! Sam apartament OK jeśli chodzi o funkcjonalność. Widać że sprzątanie odbywa się po łebkach. Brak wymiany ręczników, czy chociażby dołożenia papieru toaletowego mógłbym jeszcze przemilczeć natomiast nie umycie ani razu podłogi która dosłownie momentami się kleiła uważam za skandal. Generalnie cały bungalow sprawiał wrażenie zapyziałego, niedomytego, wysłużonego itp.

    Krzysztof - 21.09.2023  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    7/8 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    opina pobytu

    łazienki wymagają natychmiastowego remontu, obsługa komunikuje się tylko w języku rosyjskim i tureckim

    MARZENA, Godziszewo - 01.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    pobyt z rodziną

    Plusy- Bardzo dobre, różnorodne jedzenie, duży jego wybór, właściwie można jeść cały dzień. Przeogromny zielony, zadbany teren, hotel powstał dawno, więc rośliny są bujne i duże. Możliwość korzystania z atrakcji oraz kuchni dwóch hoteli. Dużo ciekawych animacji dla dzieci oraz atrakcji dla dorosłych. Duża ilość basenów, bez problemu można na którymś znaleźć leżaki nawet dla 5 osób, nie trzeba ich zajmować rano. Do tego dosyć duży aquapark ze zjeżdżalniami dla osób w każdym wieku. Duża ilość leżaków nad morzem oraz na pomoście (te już trzeba zająć). Mimo ogromnej liczby pokoi w obu hotelach goście ginęli na terenie, można było usiąść sobie w odosobnieniu nawet na basenie. Minusy- mieszkaliśmy w apartamencie w jednym z wielu domków na terenie. Niestety od czasu powstania hotelu nie były remontowane, a zdecydowanie przyszedł na to czas. Były obskurne, na szczęście mało czasu się w nich poza spaniem spędzało. Czystość pokoi też pozostawia dużo do życzenia, a już serwis sprzątający to jakaś parodia sprzątania. Często zabierano nam brudne ręczniki nie przynosząc w zamian czystych albo nie dostawaliśmy papieru toaletowego. Generalnie sprzątanie polegało na przetarciu podłogi. Problemy z komunikacją z obsługą i wśród animatorów (na recepcji jedna osoba mówiąca po angielsku). Jak o coś się poprosiło na recepcji to realizacja tego np.przyniesienie ręczników trwało parę godzin. Gro gości jakieś 90 procent to byli Rosjanie. Podsumowując chętnie wrócę jeśli hotel wyremontuje pokoje.

    Karolina, WROCLAW - 22.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem