Opinie o Sunrise Resort Hotel

5.5/6 (228 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
228 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Opinia

    Kiepska komunikacja.zero angielskiego.zakwaterowanie bungalow 3 gwiazdki max

    Malgorzata, Gorzow Wielkopolski - 26.07.2018  | Termin pobytu: lipiec 2018

    11/22 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    sunrise resort hotel

    Jakość i komfort pokoju zaważyły na ocenie całości pobytu również bezradność rezydenta w tej sprawie

    Piotr, Rydułtowy - 29.07.2019

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Pobyt rodzinny 2+4

    Niestety tym razem pobyt w Turcji był dla mnie rozczarowaniem. Sunrise i starlight jako Kompleks uważam na duży plus. Mnóstwo basenów( chociaż w niektórych basenach odpadały pod wodą kafelki o dzieci kaleczyły nogi), atrakcji dla dzieci aqua park(na bańce do skakania były metalowe elementy uwaga bo można się skaleczyć )blisko plaża, animacje- codziennie cos się dzieje. Dodatkowo piękny ogród i zieleń dookoła. Rosną na drzewach limonki i Granaty, oleandry i mnóstwo innych krzewów, kwiatów itp. Plaża kamienista i niestety dzieciakom to nie pasowało, ale bardzo ładna i zadbana. Ostatnio pozytywną opinię jaką mogę dodać to rezydentka Pani Zuzanna bardzo konkretna i rzeczowa, ale przy tym bardzo pomocna i życzliwa. Cały Resort wymaga remontu szczególnie pokoje i w budynku głównym i w domkach rozlokowanych w ogrodzie. Chociaż Panie sprzątały codziennie to niestety ogólne wrażenie było słabe. Kolejna rzecz Chyba na palcach jednej ręki można policzyć osoby które mówiły po angielsku i które cokolwiek rozumiały. Odnosiło się wrażenie że inni goście szczególnie nasi sąsiedzi ze wschodu są lepiej traktowani. Załatwienie sprawy w recepcji niestety albo graniczyło z cudem albo trwało wieki. A odnośnie jedzenia - fakt myślę że każdy znajdzie coś dla siebie ja niestety odniosłam wrażenie że jest codziennie to samo, przede wszystkim zimne i niezbyt podane. Byłam z czwórką dzieci i niestety był problem aby znaleźć coś smacznego. Z hotelu spacerkiem 5 min i można dojść do bazarku w gdzie można kupić wszystko, pamiątki i podróbki;) Mieliśmy przygody związane z zatruciem dzieci wymiotowały, ale nie widzę tu związku z hotelem jednak był to nasz ostatni wyjazd do Turcji. Jak dla mnie hotel na raz.

    Zofia, - 04.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Pięć gwiazdek to przesada

    Witam, Nie spodziewałem się, że w hotelu zastanę złote klamki lub sedesy z chińskiej porcelany, ale także nie spodziewałem się, że standard apartamentu typu Club Begonvil będzie tak niski. W pokojach nie było żadnego stolika, ani jednego krzesła, a w szafkach nie było półek, na których możnaby było ułożyć swoje ubrania/bieliznę. Pierwsze lokum o numerze 3103 (trudno to nazwać apartamentem), jakie otrzymałem po przylocie, praktycznie nie nadawało się do zamieszkania: drzwi główne miały ślady albo włamania albo traktowania "z buta". Drzwi wewnętrzne do łazienki nie dało się zamknąć/otworzyć bez używania siły i trzaskania nimi co powodowało wieki hałas. Wewnątrz cuchnęło stęchlizną albo jakimś innym, nieprzyjemnym zapachem (smrodem). Po interwencji w recepcji zmieniono nam w drugim dniu pobytu na apartament 3111. W lokalu tym klimatyzacja praktycznie tylko mieliła powietrze zamiast je także schładzać i działała tak głośno, że przeszkadzało to w odpoczynku. Zrobiłem nagranie oraz pomierzyłem poziom hałasu aplikacją na moim telefonie. Wykazało to 80 decybeli! Po kolejnej interwencji w recepcji hałas usunięto, ale chłodzenia nie przywrócono. Innym problemem jest obsługa rezydencka, która praktycznie sprowadziła się do ofertowania/sprzedaży wycieczek. Większość gości hotelu stanowili Turcy (ok 50 %), drugą grupą byli Rosjanie (ok 30 %), ale trzecią Polacy (ok 15 %). Niestety nie dało się tego zauważyć na imprezach dla gości. Konferansjerka była po turecku (OK), po rosyjsku (także OK) , a także po niemiecku i angielsku. Niemiecko mówiących gości naliczyłem 2, angielsko 3. Coś jest nie tak. Myślę, że to niewłaściwa praca rezydenta. Jednak pogoda, miła obsługa i infrastruktura hotelowa (baseny i aquapark) wpłynęły na to, że główna ocena nie jest negatywna.

    Miroslaw, --- - 19.08.2021

    17/23 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem