Opinie o Xperia Grand Bali Hotel

4.9/6 (70 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
70 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Tak dla lubiących zwiedzać, nie dla lubiących siedzieć w hotelu

    Jeśli hotel ma służyć tylko jako miejsce noclegu i stołówka to polecam to miejsce, bo mają świetną lokalizację na czym nam bardzo zależało. My uwielbiamy eksplorować nowe miejsca, więc w hotelu spędzaliśmy bardzo mało czasu. Natomiast jeśli ktoś nastawia się na super wakacje all inclusive i okupowanie strefy basenowej to zdecydowanie odradzam ten hotel. Strefa basenowa jest bardzo mała i nieatrakcyjna co zresztą widać na zdjęciach. Opcja all inclusive też mizerna w porównaniu do innych hoteli, w których gosciliśmy. Ogólnie hotel nie zasługuje na 4*, według mnie to słabiutkie 3*. Polecam wycieczkę do kanionu Tazi (jeep safari + rafting) - świetne widoki i przeżycia. Byliśmy również na wycieczce w Zielonym Kanionie, widoki fajne, ale ogólnie wycieczka słabsza pod względem atrakcji. Koniecznie trzeba zobaczyć port nocą, to zaledwie 10 minut spacerem z hotelu.

    Paulina - 03.08.2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Obiektywna opinia

    Z Plusów: Miejsce i Hotel Minusy: transfer począwszy od lotu opóźnienie prawie 3h, brak zapewnienia posiłku i napojów, transfer z lotniska do hotelu z rezydentem który nie mówił w języku polskim i sam nie wiedział kto gdzie ma wysiąść. Do hotelu dotarliśmy o 5 rano i otrzymaliśmy inny pokój niż w rezerwacji tylko po to aby następnego dnia być zmuszonym do zmiany pokoju o 11,40 a następnie czekać na wizytę rezydenta o 13 także jeden dzień wakacji spędzony częściowo na walizkach i uziemieni w hotelu. Transfer na lotnisko to katorga, brak rezydenta w autokarze, kierowca nie mówił w innym języku niż Turecki. Małe dzieci musiały do toalety a kierowca przez 1,5h nie raczył się zatrzymać, Dzieci aż płakały. Ogólnie polecam Miejsce i Hotel ale NIE Z RAINBOW Niestety ale pierwszy dzień który miał być na transfer przedłużył się i to znacząco.

    Marek, Zimnice Małe - 07.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Początek okropny reszta OK

    Pierwsza noc koszmar. Wywieziono nas do innego hotelu : Otel Hotel. Drzwi się niedomokały, na balkonie miauczące koty, klaustrofobicznie mały pokój, trudność w zgaszeniu światła w toalecie. Poprostu koszmar. Nazajutrz po interwencji rezydenta dostaliśmy pokój około 12. Początek straszny reszta ok. Ale niewiem czy przez ten początek byli wszyscy dla nas mili czy tak tam jest.

    Aldona, Wrocław - 23.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Xperia Grant Bali Hotel

    Hotel w centrum Alanyi. Jedzenie dobre. Drinki niestety podają ciepłe, jedynie piwo i cola są chłodne. Nie trzymają się ustalonych terminów wymiany pościeli i ręczników

    Edyta, Rumia - 23.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem