Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Północna część Egiptu niema nic do zaoferowania turystom oprócz piramid w Gizie i Sakkarze. Jeden dzień wycieczki ciekawy a reszta to strata czasu.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie odradzam - zwłaszcza w tej cenie. W praktyce jedzie się połowę dnia po to, żeby godzinę obcować z zabytkami. Luksor w godzinę! Sfinks ogrodzony i można popatrzeć jedynie z daleka. Godzina na Muzeum Egipskie:-( Wioska Beduinów - pseudoatrakcja opierająca się na metalowych rurkach:-) Śmieszne wizyty w "zaprzyjaźnionych" sklepach: perfumeryjnym, z papirusami i w pracowni alabastru. Szkoda czasu. Wszędzie syf! W pokoju w hotelu Sunny Days nie można spać, gdyż klimatyzator ma prawdopodobnie wyciek chłodziwa (wyje i bulgocze), a za oknem umieszczone są wielkie agregaty odpowiedzialne z lobby. Hałas niemiłosierny:-( W opisie wylot "w godzinach południowych", a w praktyce wykwaterowanie o 1.40 w nocy. Zabrano nam połowę zapłaconego dnia:-( Brak pokwitowania za fakultety opłacane na miejscu u przewodnika (nie wiadomo, ile co kosztuje) - okazało się, że przepłaciłem kilkadziesiąt dolarów.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka udana z dwoma wyjątkami. 1. Zwiedzanie Muzeum Wojny i cmentarza to porażka biura podróży i kompromitacja. Przyjechałam do Egiptu, żeby zwiedzać zabytki starożytności. Ten jeden stracony dzień można było spędzić w Kairze i zwiedzić np. Muzeum Koptyjskie lub iść na słynny stary targ kairski. 2. Pilot. Wyjątkowo niekompetentna osoba jeśli chodzi o wiedzę na temat zabytków i sztuki starożytnego Egiptu. Mało zaangażowany.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki zdecydowanie wskazuje że warto zobaczyć najważniejsze miejsca starożytnego Egiptu . Natomiast realizacja samej wycieczki pozostawia wiele do życzenia . Bardzo mało czasu na zwiedzanie poszczególnych miejsc np. Dolina Królów 2 godziny , wczesne powroty do do hoteli około 16-17 z niewiadomych powodów (czas który można było wykorzystać na zwiedzanie), ukryte opłaty za wszystkie atrakcje - tak naprawdę podwoiły cenę wycieczki oferowanej przez biuro , myślę że Rainbow powinno zainteresować się bardziej zasadami współpracy z lokalnymi przewodnikami , tak naprawdę nie wiadomo było za co płacimy , zaplanowanie jednego dnia na cmentarze wojenne z II wojny światowej zdecydowanie nie pasuje do programu W Delcie Nilu , bardzo słabe śniadania w formie suchego prowiantu . Podsumowując - miejsca starożytne do zwiedzania TAK , w takiej formie organizacji NIE - złe rozplanowanie czasu ( opłata za wycieczkę to praktycznie 50 % kosztów wycieczki zorganizowanej bardzo słabo , reszta to opłaty właściwie nie wiadomo za co - NIE POLECAM !!!! , wizyty w zaprzyjaźnionych perfumeriach i wytwórniach papirusu , sprzedaż różnorodnych pamiątek przez przewodnika lokalnego - chyba nie taki cel ma taka wycieczka
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szkoda mi czasu na opisanie tego wszystkiego ale skoro muszę napisać minimum sto znaków. Beznadziejny pilot. Oszust. Kłamcą. Imię to samo co pewien były piłkarz realu Madryt i reprezentacji francji. Dobrze że nam z dyski nikt tam nie przywalił. To i fakt że wróciliśmy to jedyne plusy tej wycieczki. Rainbow nigdy więcej. Egipt to dno. Bród smród naciągacze i lenistwo
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W słowniku osób kulturalnych nie ma dostatecznie obelżywych słów żeby opisać poziom organizacji tej wycieczki. Miejscowy rezydent, Egipcjanin zainteresowany był jedynie zbiórką pieniędzy poza tym mówił po polsku jak ja po mongolsku. Program bardzo fajny, zwiedzane obiekty i atrakcje rewelacyjne ale na tym koniec. Nie będę się rozpisywał, podam tylko niektóre przykłady fatalnej organizacji. Po objazdówce wracamy z Kairu do Hurghady, śniadanie o 6 rano i cały dzień zwiedzanie i jazda autobusem bez obiadu i możliwości kupienia czegokolwiek do jedzenia. O 22 przyjazd do hotelu Stella Garden w Hurghadzie. Po kłótni udaje nam się załatwić że dostaniemy kolację. Okazuje się że po ok 15 minutach czekania dostajemy resztki które zostały z kolacji. Wracamy do recepcji gdzie okazuje się że pokoje dla nas nie są jeszcze przygotowane, znowu po awanturze ok 23 dostajemy pokoje po czy okazuje się że karty do pokoi które otrzymaliśmy nie działają. Powrót do recepcji, kolejna awantura i ok 23.30 udaje nam się dostać do pokoi. Następnego dnia pobudka o 4.00 na wyjazd do Luxoru. Pomijam już fakt że wycieczka do Luxoru miała kosztować według planu wyjazdu który otrzymaliśmy pierwszego dnia 115 dolarów ale właśnie w dniu zapisów na wyjazd zdrożała do 125.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na lotnisku we Wrocławiu nie było mnie na liście pasażerów . Czekałam godz na p z Rainbow. W hotelach dostawałam pokój jako ostania bo też nie było mnie na liście. Wyjazdy na zwiedzanie o 3.45 w nocy - żeby o 14-15 kończyć zwiedzanie. Chyba tylko po to żeby pilot wycieczki mógł skończyć pracę o 15. Pilot koszmarny bez zaangażowania bez wiedzy. W dniu wylotu na lotnisku okazało się że jako jedyna nie mam @ z nr lotu i pan nie chciał mnie wpuścić na teren lotniska. Rainbow nie wysłał mi nr lotu. . Czekalam godz w stresie że zostanę tam sama . Ogólnie najgorsze wakacje w życiu .