Opinie o Hesperia Isla Margarita

4.1/6 (24 opinie)
4.1/6
24 opinie
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
5.1
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.5/6

    Unikać, unikać, unikać

    1. Bardzo zniszczony hotel, w łazience rdza, pajęczyny.... standard motelu 2. Obsługa mówi tylko po hiszpańsku, zero angielskiego, dodatkowo nie rozumieją co to klient, mają gdzieś 3. Room service fatalny, codziennie musieliśmy się prosić o ręczniki 4. Jedzenie bardzo monotonne, ale nie najgorsze 5. W jadalni i na tarasie mnóstwo much, obrzydliwe 6. Klimatyzacja tylko w pokoju, reszta pomieszczenie niestety nie, ale bez możliwości sterowania, w nocy marzliśmy, śmierdziała stęchlizną 7. Sprzęt na plaży był ale mocno wysłużony 8. Plusy to duży pokój, pole golfowe przy hotelu choć w słabej kondycji 9. Ogólnie - unikać, a szkoda bo jest potencjał 10. Bardzo dobra pomoc rezydenta

    wodnik74@gmail.com - 06.01.2025

    10/13 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Omijać ten hotel

    Nie polecam pobytu, hotel bardzo zaniedbany, to nawet nie 2 gwiazdki. W pokoju czuć stechlizną, wszędzie pleśń, łazienka brudna, armatura zardzewiała. Jedzenie codziennie to samo, brak owoców morza, przez 3 dni podawali nam to co zostało po kolacji wigilijnej. Kawą tylko rano, w barze non stop uszkodzony ekspres. Plaża zaniedbana basen zaniedbany, brak animacji, snack baru, głośna muzyka w holu w nocy ciężko zasnąć. Pobyt miał być allinclusive a było 3 posiłki i napoje od 11. Autobus który nas odwoził na lotnisko miał usterkę hamulce.

    Luk tom - 19.01.2025

    5/8 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Masakraaaaa

    Hotel fatalny. Brudny, śmierdzi stęchlizną, pleśń na ścianach pokoju, jedzenia wprawie nie ma. Rainbow sprzedaje to jako 4 gwiazdki, a na skargę odpowiedział, że to mój problem ze hotel nie spodobał się i jest dobry. Pani pilot byla miła i probowala pomóc, ale trudno cokolwiek zrobic kiedy cały Hotel jest w takim stanie. Sama mieszkała w pokoju w którym woda ciekła z sufitu. Tez psują się toalety i woda wycieka na korytarz. Ale fajna plaża, mało ludzi i ptaki śpiewają.

    Olesia, - 21.03.2025  | Termin pobytu: grudzień 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Totalna Porażka

    Po przyjeździe potwierdziły się wyrażane przez nas wątpliwości związane ze standardem hotelu (po otrzymaniu aktualizacji na miesiąc przed wyjazdem). Zostaliśmy świadomie wprowadzeni w błąd przez Rainbow. Hotel Hesperia jest co najwyżej 2 gwiazdkowy. Nie spełnia wymogów all inclusive. Jest to hotel stary, nieodnowiony, śmierdzący, zagrażający bezpieczeństwu turystów: otwarte przyłącza elektryczne i zepsute gniazdka; powybijane szyby, rozsypujące się balustrady. Recepcja - brak obsługi w jeżyku angielskim, komunikacja poprzez tablet, ale bez efektu i trzeba było kilkakrotnie prosić o to samo, np. domagać się wymiany ręczników. Pokój - zużyty sprzęt, zagrzybiona klimatyzacja bez włączonej funkcji osuszania, dlatego skroplona woda na lustrach i podłodze, zimna woda w kranach, internet dostępny w holu głównym; brak sejfu, mimo kilkukrotnej interwencji, także przez rezydenta 1 restauracja – ze skrajnie ograniczonym i bardzo słabym ilościowo i jakościowo menu, np. 2 razy w czasie tygodnia były banany!!, skrajnie rozcieńczone lub zepsute soki Kawiarnia - brak; Bar – serwowane były tylko podróbki Otoczenie hotelu - rozsypujące się elewacje, śmieci w workach powyrzucane wśród drzew i krzewów; brudne, zardzewiałe i rozpadające się krzesła Plaża - mała ilość starych leżaków, brudne materace, wałęsające się i agresywne psy Generalnie załączony na stronie Rainbow opis hotelu nawet po aktualizacji nie jest zgodny z prawdą.

    Izabela, Warszawa - 30.03.2025  | Termin pobytu: grudzień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem