Opinie o Hesperia Isla Margarita

Kategoria lokalna: 5

4.2/6
(26 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.3
Intensywność programu
1.0
Obsługa hotelowa
4.8
Pilot
1.0
Plaża
5.2
Pokój
3.7
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
4.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.4
Transport
2.0
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
2.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    2 tygodniowy wypoczynek

    WIOLETTA, Świerklany 24.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    piękne miejsce do wypoczynku cisza i spokój jak ktoś czegoś takiego szuka ,kilku gości ,ale przez to właśnie za małe obłożenie to problem z wyzywieniem bardzo mało skromnie i na 2 tygodniowym pobycie zmiana z formy all inclusiv na a la carte wszystkie posiłki basen wew nieczynny,brak spa -nie było wody w jacuzzi 2 basen zew.nieczynny pokoje wielkie i owszem ale zaplesniałe zasłony ,moim zdaniem przy tak małym obłożeniu można zrobić pare dobrych pokoi opis na stronie mocno sie nie zgadza ze stanem faktycznym

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mocne 2 lub 3 na szynach

    Jakub 18.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Minusy: Hotel jako budynek jest spektakularny, ale nadgryziony zębem czasu, do porządnego odświeżenia . Czuć w nim taki vibe dawnego splendoru. W pokojach czuć nieco stęchlizną, można spotkać pleśń na ścianach, w łazience a nawet na zasłonach, co było zaskoczeniem. Wysłużone sprzęty w łazience i na plaży. Room service do poprawy - codzienna prośby o czyste i SUCHE ręczniki (ze względu na wilgoć ręczniki nigdy nie wysychały). Jedzenie bardzo proste, ale nie ma mowy, że czegoś brakuje i ktoś będzie głodny (pamietajmy też w jakim kraju jesteśmy). Obsługa hotelu nie mówi w większości po angielsku (goście to głównie osoby z kraju lub sąsiednich krajów), ale stara się jak może. Plusy: plaża, która była w zasadzie na wyłączność gości; lokalizacja hotelu - zero sąsiedztwa, spokój totalny; hotel jest wielki i w ogromnej części pusty wiec tłoku nie było (grudzień 2024). Trzeba zrozumieć, że zarówno ten hotel, jak i cała wyspa a nawet cały kraj dopiero wracają do turystyki dla gości z naszej części świata i jak się to zaakceptuje a koszt wycieczki tygodniowej (wypoczynek) oscylować będzie w okolicach 6 tys. ( lot + pobyt) w czasie polskiej zimy to warto rozważyć . Słońce wszędzie jest takie samo, a to bardzo ciekawy kierunek, rzekłbym otwierający oczy. Można wziąć udział w kilku ciekawych wycieczkach z przewodnikiem, co w zasadzie gorąco polecam.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Unikać, unikać, unikać

    wodnik74@gmail.com 06.01.2025

    1. Bardzo zniszczony hotel, w łazience rdza, pajęczyny.... standard motelu 2. Obsługa mówi tylko po hiszpańsku, zero angielskiego, dodatkowo nie rozumieją co to klient, mają gdzieś 3. Room service fatalny, codziennie musieliśmy się prosić o ręczniki 4. Jedzenie bardzo monotonne, ale nie najgorsze 5. W jadalni i na tarasie mnóstwo much, obrzydliwe 6. Klimatyzacja tylko w pokoju, reszta pomieszczenie niestety nie, ale bez możliwości sterowania, w nocy marzliśmy, śmierdziała stęchlizną 7. Sprzęt na plaży był ale mocno wysłużony 8. Plusy to duży pokój, pole golfowe przy hotelu choć w słabej kondycji 9. Ogólnie - unikać, a szkoda bo jest potencjał 10. Bardzo dobra pomoc rezydenta

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Omijać ten hotel

    Luk tom 19.01.2025

    Nie polecam pobytu, hotel bardzo zaniedbany, to nawet nie 2 gwiazdki. W pokoju czuć stechlizną, wszędzie pleśń, łazienka brudna, armatura zardzewiała. Jedzenie codziennie to samo, brak owoców morza, przez 3 dni podawali nam to co zostało po kolacji wigilijnej. Kawą tylko rano, w barze non stop uszkodzony ekspres. Plaża zaniedbana basen zaniedbany, brak animacji, snack baru, głośna muzyka w holu w nocy ciężko zasnąć. Pobyt miał być allinclusive a było 3 posiłki i napoje od 11. Autobus który nas odwoził na lotnisko miał usterkę hamulce.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem