Opinie o Hesperia Isla Margarita

Kategoria lokalna: 5

4.2/6
(26 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.3
Intensywność programu
1.0
Obsługa hotelowa
4.8
Pilot
1.0
Plaża
5.2
Pokój
3.7
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
4.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.4
Transport
2.0
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
2.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Masakraaaaa

    Olesia, 21.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Hotel fatalny. Brudny, śmierdzi stęchlizną, pleśń na ścianach pokoju, jedzenia wprawie nie ma. Rainbow sprzedaje to jako 4 gwiazdki, a na skargę odpowiedział, że to mój problem ze hotel nie spodobał się i jest dobry. Pani pilot byla miła i probowala pomóc, ale trudno cokolwiek zrobic kiedy cały Hotel jest w takim stanie. Sama mieszkała w pokoju w którym woda ciekła z sufitu. Tez psują się toalety i woda wycieka na korytarz. Ale fajna plaża, mało ludzi i ptaki śpiewają.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Totalna Porażka

    Izabela, Warszawa 30.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Po przyjeździe potwierdziły się wyrażane przez nas wątpliwości związane ze standardem hotelu (po otrzymaniu aktualizacji na miesiąc przed wyjazdem). Zostaliśmy świadomie wprowadzeni w błąd przez Rainbow. Hotel Hesperia jest co najwyżej 2 gwiazdkowy. Nie spełnia wymogów all inclusive. Jest to hotel stary, nieodnowiony, śmierdzący, zagrażający bezpieczeństwu turystów: otwarte przyłącza elektryczne i zepsute gniazdka; powybijane szyby, rozsypujące się balustrady. Recepcja - brak obsługi w jeżyku angielskim, komunikacja poprzez tablet, ale bez efektu i trzeba było kilkakrotnie prosić o to samo, np. domagać się wymiany ręczników. Pokój - zużyty sprzęt, zagrzybiona klimatyzacja bez włączonej funkcji osuszania, dlatego skroplona woda na lustrach i podłodze, zimna woda w kranach, internet dostępny w holu głównym; brak sejfu, mimo kilkukrotnej interwencji, także przez rezydenta 1 restauracja – ze skrajnie ograniczonym i bardzo słabym ilościowo i jakościowo menu, np. 2 razy w czasie tygodnia były banany!!, skrajnie rozcieńczone lub zepsute soki Kawiarnia - brak; Bar – serwowane były tylko podróbki Otoczenie hotelu - rozsypujące się elewacje, śmieci w workach powyrzucane wśród drzew i krzewów; brudne, zardzewiałe i rozpadające się krzesła Plaża - mała ilość starych leżaków, brudne materace, wałęsające się i agresywne psy Generalnie załączony na stronie Rainbow opis hotelu nawet po aktualizacji nie jest zgodny z prawdą.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem