Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przyjeździe potwierdziły się wyrażane przez nas wątpliwości związane ze standardem hotelu (po otrzymaniu aktualizacji na miesiąc przed wyjazdem). Zostaliśmy świadomie wprowadzeni w błąd przez Rainbow. Hotel Hesperia jest co najwyżej 2 gwiazdkowy. Nie spełnia wymogów all inclusive. Jest to hotel stary, nieodnowiony, śmierdzący, zagrażający bezpieczeństwu turystów: otwarte przyłącza elektryczne i zepsute gniazdka; powybijane szyby, rozsypujące się balustrady. Recepcja - brak obsługi w jeżyku angielskim, komunikacja poprzez tablet, ale bez efektu i trzeba było kilkakrotnie prosić o to samo, np. domagać się wymiany ręczników. Pokój - zużyty sprzęt, zagrzybiona klimatyzacja bez włączonej funkcji osuszania, dlatego skroplona woda na lustrach i podłodze, zimna woda w kranach, internet dostępny w holu głównym; brak sejfu, mimo kilkukrotnej interwencji, także przez rezydenta 1 restauracja – ze skrajnie ograniczonym i bardzo słabym ilościowo i jakościowo menu, np. 2 razy w czasie tygodnia były banany!!, skrajnie rozcieńczone lub zepsute soki Kawiarnia - brak; Bar – serwowane były tylko podróbki Otoczenie hotelu - rozsypujące się elewacje, śmieci w workach powyrzucane wśród drzew i krzewów; brudne, zardzewiałe i rozpadające się krzesła Plaża - mała ilość starych leżaków, brudne materace, wałęsające się i agresywne psy Generalnie załączony na stronie Rainbow opis hotelu nawet po aktualizacji nie jest zgodny z prawdą.