Opinie klientów o Hesperia Playa el Agua

4.3 /6
59 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
4.2
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.1
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Grzegorz, Solec Kujawski 25.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Powrót na Margaritę po 12 latach

To była nasza druga wycieczka z Rainbow (poprzednia w ub. roku do Dominikany). Zdecydowaliśmy się na ten kierunek ze względu na sympatyczne wspomnienia z poprzedniego pobytu. Poprzednio byliśmy w hotelu bardziej kameralnym Le Flamboyant (obecnie zamknięty jak większość hoteli w Play el Agua). Zacznę od początku wycieczki: -odprawa w Warszawie i wylot zgodnie z planem. Samolot nie miał wbudowanych ekranów w oparciach foteli ale można było korzystać z rozrywki pokładowej podłączając telefon lub tablet do sieci WiFi. Siedzenia był wygodne z wystarczającym miejscem na nogi. Jedzenie w samolocie bardzo słabe. - przylot do Porlamar: na lotnisku powitała nas pani Iza rezydentka, która również w ub. roku nas witała ale w Puerto Plata. Następnie transport do hotelu i zakwaterowanie. Mieliśmy pokój typu holiday village z widokiem na ogród. Niestety (a może na szczęście) w pokoju były zepsute drzwi balkonowe i otrzymaliśmy inny pokój z widokiem na basen, z którego bezpośrednio wychodziło się na basen i do ogrodu. Ten pokój był bardzo dobry. Oczywiście miał drobne mankamenty np. nad łóżkiem dwuosobowym miał tylko jeden wyłącznik światła niedostępny dla drugiej osoby. Cały teren hotelowy jest ogromny, na którym można było się zgubić. Siedząc przed domkiem na tarasie można było obserwować kolibra, który przylatywał codziennie ok. 9.00 i zanurzał swój dziób w kwiatkach żywopłotu. Między 11.00 a 12.00 przychodziły iguany, które "pasły" się na trawie. Czasami szły na basen aby się napić. W okolicy naszego pokoju było ich 5 szt. Jeśli chodzi o obsługę to była bardzo dobra, zarówno podczas posiłków, jak i całego pobytu. Oprócz Polaków, w hotelu byli też Rosjanie. Innych nacji nie było. Wyżywienie nie było wykwintne ale dobre. Zawsze też były owoce i deser. Raz nawet jeden z ogrodników widząc nasze zainteresowanie drzewem z owocami wszedł na drzewo i zerwał dla nas kilka. Były dobre, bardzo słodkie i nazywały się nispero. Pierwszy raz je jedliśmy. Tyle o hotelu. Poza hotelem smutek. Wiele hoteli jest zamkniętych, wiele nowych budów jest wstrzymanych. Bulwar wzdłuż plaży jest pusty. Kiedyś było masę sklepików i kramików oraz turystów z wielu krajów. Teraz jest pusto i smutno a wieczorem niebezpiecznie (o czym uprzedzała nas ochrona hotelu). Plaża bardzo ładna, szeroka i długa i poza sobotą i niedzielą prawie pusta. W sobotę i niedzielę przyjeżdżają miejscowi i tak spędzają wolny czas, co jest charakterystyczne dla mieszkańców Ameryki Południowej. Nie udało nam się odwiedzić znajomych z poprzedniego pobytu, ale mimo to wyjazd był bardzo udany.

5.0/6

globtroter 20.12.2023

Hesperia Playa El Aqua

Zarówno Wenezuela jak i hotel Hesperia Playa El Aqua mają duży potencjał tylko trzeba im dać trochę czasu. W hotelu każdego dnia było widać zmiany na lepsze. Ale potrzebują jeszcze nieco czasu i pieniędzy. Personel stara się jak może. Jeśli chodzi o jedzenie to chyba nikt nie chodził głodny, ale śniadania słabe, obiady lepsze a na kolacje zdecydowanie najwięcej jedzenia. Najlepiej przychodzić na posiłki na początku, bo później raczej już nie dokładają jedzenia. Czynna tylko jedna restauracja, mimo, że w opisie hotelu była informacja o 3 restauracjach. Pokoje codzienne sprzątane, ręczniki wymieniane- z daleka wyglądają na białe, ale są raczej szaro-bure i nie należą do nowych. Usterki (liczne) naprawiane na bieżąco. Niestety moim zdaniem na dzień dzisiejszy hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki, co najwyżej na 2,5. Hotel wymaga kaucji zwrotnej 20 dolarów za pilota do klimy, TV oraz ręczników plażowych. Plaża piękna i szeroka, ale utrudniona kąpiel w morzu z powodu dużych fal. Polecam skorzystać z wycieczki „Margarita w pigułce”- fajna, nie męcząca i można dużo zobaczyć i sporo dowiedzieć się od pilota o Wenezueli i wyspie.

5.0/6

Bytom 08.04.2024

Wczasy w Wenezuelii

Wyjazd bez problemów, wyloty o czasie.Wycieczki fakultatywne to trochę naciągane, tam nie ma ciekawych zabytków.

5.0/6

Ania i Kamil , Jastrzębie-Zdrój 05.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Przyjemny kameralny hotel

Hotel przyjemny, zadbany z miłą obsługą. Podczas mojego pobytu był jeszcze w trakcie odmalowywania, ale z dnia na dzień było widać efekty i zmieniał się na lepsze. Uważam, że to taki dobry hotel 3* jeśli miałabym oceniać wg naszej kategorii europejskiej. Dużym plusem były: - ładne duże pokoje - nowa klimatyzacja w pokojach - serwis sprzątający dyskretny - mała ilość turystów - sklepiki na terenie hotelu z pamiątkami - położenie przy pięknej plaży ( przejscie przez ulicę, niezbyt ruchliwą) - baseny z jacuzzi - czysta i ciepła woda w basenach - drinki lane od serca ;) i uprzejmość obsługi na barach - jedzenie smaczne, podstawowe ale zawsze mozna było coś wybrać dla siebie Minusy: - brak klimatyzacji na restauracji -
156715
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem