Opinie o Hesperia Playa el Agua

4.2/6
(81 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.2
Intensywność programu
1.0
Obsługa hotelowa
5.0
Pilot
1.0
Plaża
5.4
Pokój
3.9
Położenie i okolica
4.8
Program wycieczki
4.0
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.1
Transport
2.0
Wyżywienie
3.3
Zakwaterowanie
2.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Hotel Hesperia Playa el Aqua- Egzotyka Light- Margarita

    Agata Maria, --- 10.12.2024

    Generalnie Wenezuela jest piękna, jednak całkowicie nie przygotowana na przyjazd turystów. Hotel niestety porażka. Zdecydowanie standard nie odpowiada czterem gwiazdkom. Na początek braki prądu. Biuro Rainbow nie raczyło poinformować nas o problemach z prądem ( o których na pewno wiedziało wcześniej od rezydentów), które nie polegały na zdarzających się czasem włączeniach ( jak to jest podane w opisie, ale na codziennych brakach , które początkowo wynosiły 8 godzin co 8 godzin ( czyli prąd 8 godzin był, a następnie 8 godzin go nie było, następnie okresy te ( nieobecności prądu się wydłużały) , były dni, w których prąd występował 2 godziny na dobę. Brak prądu pociągał za sobą brak światła, ciepłej wody i klimatyzacji , co przy temperaturze ponad 30 stopni i wilgotności ok 90% było dużą udręką, zwłaszcza w nocy. Wraz z brakiem prądu zdarzały się też braki wody. Po przyjeździe zastaliśmy w hotelu egipskie ciemności ( całkowity brak prądu) oraz brak wody, w związku z czym po prawie dobie podróży, w środku nocy, musieliśmy się kąpać w basenie. Nie można było też spuścić wody w toalecie. Nie działały też pompy i filtry w basenach, w związku z czym były okresy, że woda w nich była brudna. Jedzenie nie dość że monotonne, to jeszcze bardzo ubogie i zwykle już przestudzone ( poza pałą ilością produktów z grilla) oraz nie doprawione. W całej restauracji jedna solniczka. Czystość trochę wątpliwa, chodzą duże ( ok 4 cm ) karaluchy. Hotel w odległej przeszłości może utrzymywał jakiś standard, jednak obecnie była otwarta tylko mała jego część, nawet nie połowa. Rozrywek, o których pisze Rainbow w opisie nie było wcale. Otoczenie hotelu, jak też baseny ( 2 czynne) były sprzątane jak się komuś przypomniało, w związku z czym w basenach pływały liście, kubki). W recepcji nikt nie mówi po angielsku, a jedynie po hiszpańsku. W zasadzie okolicę broni jedynie przepiękna plaża, ale nie jest to zasługa ani hotelu, ani Rainbow. Jedyny plus dla rezydentek, które codziennie musiały zmagać się z awanturami ze strony turystów. Turyści przebywający w tym hotelu to tylko Polacy ( w ilości 10) , Rosjanie i na weekendy tubylcy. Generalnie mamy, jak zresztą większość turystów, pretensje do Raibow, że zataiło przed nami te wszystkie okoliczności przedstawiając hotel w samych superlatywach. Program zwiedzania, poza rejsem w lasach namorzynowych, mało atrakcyyjny.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    nie ma rewelacji

    Piotr Wojciech, Warszawa 20.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Hotel lata swietnosci ma za soba ,staraja sie jak moga ale z pustego to i salomon nie naleje ,wychodzac z hotelu nie ma nic ciekawego do zobaczenia ,przez dwa tygodnie fale na morzu ,kapiel ograniczona ,mysle ze kierunek dlugo nie przetrwa

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    59

    Reanimacja

    Krzysztof Paterek 04.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    Biuro umieszczając hotel w swojej ofercie podjęło się trudnej sztuki reanimacji umarłego. Hotel w dniu przyjazdu kompletnie nie przygotowany. Brak pokoi lub ich tragiczny stan techniczny. W pokojach wilgoć, popsute zamki, krany, prysznice, sejf, drzwi i ogólnie ich wyposażenie. Oferta kuchni bardzo słaba i monotonna , podobnie bary - soki z koncentratów niewiadomego pochodzenia, alkohol podawany w małych plastikowych kubkach, słabe animacje lub ich brak, brak oferty dla dzieci, słabe wifi , pokoje sprzątane wybiórczo , ogólnie obsługa nie zaangażowania poza kilkoma wyjątkami. Hotelowa plaża brudna niezadbana, brak leżaków i jedyne co jest w nadmiarze to liczba wszelkiej maści sprzedawców i naganiaczy. Osobny rozdział mógłbym poświęcić ogólnodostępnym toaletom ale oszczędzę wrażeń. Jest kilka plusów - niewątpliwie kilka fajnych basenów choć w nie najlepszej kondycji, sala fitness czy ogród o który zaczęto dbać. Nie chcę Państwa zniechęcić ale hotel zasługuje max na pół gwiazdki , a biorąc pod uwagę basen Karaibów ( który dobie pandemii kilkukrotnie odwiedziłem) słabe trzy.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie byłam w gorszym hotelu na wakacjach jak latam od 24 lat 1-3 x w roku

    Aleksandra Ratajewska 22.03.2025

    Nigdy nie byłam w Wenezueli więc skusiła mnie ta oferta. Lubię mieszkać w bungalowach, więc wybrałam Hesperia Playa el Agua. Plaża jest przepiękna, bardzo długa , co istotne w części gdzie byliśmy bardzo czysta, bez zalegających śmieci, prawie zupełnie pusta, bez ludzi co się rzadko teraz spotyka. Plaża i piękna pogoda to to, co było piękne, niezależnie od nikogo i niczego. Niestety, Rainbow na swojej stronie ( i niestety nie tylko on)zamieścił zdjęcia hotelu sprzed kryzysu czyli bardzo dawne.Do obecnego wyglądu niestety nie przystaje ani na grosz. Piękny zielony teren hotelu z licznymi palmami to obecnie-wypalona do gołej ziemi przestrzeń, część palm to tylko pnie.Nie ma leżaków przy małych basenach- przy naszym bungalowie-2 szt na wszystkie domki.Energetyczne kolory w pokojach - bure, brudne pokoje, niedbale sprzątane- bez czyszczenia łazienki, bez mycia na mokro podłogi.Tylko ścielenie łóżka, zmiana ręczników( czasami po zmoczeniu śmierdzących) i butelka wody.Dodam że zn powodu współczucia codziennie był napiwek. W pokoju z widokiem na basen nie daja się otworzyć drzwi balkonowe ( totalnie zardzewiałe- szpara na 2 cm.) Pokoje małe, bez lodówki lub minibaru, bez suszarki do włosów.Mała szafa bez półek, brak jakichś szuflad,masę rzeczy trzeba trzymać na zewnątrz co daje poczucie bałaganu.Zamiast szafek nocnych dwa taborety.Brak oświetlenia do czytania w łóżku. Leżaki na zewnątrz twarde, plastikowe bez materaców, nie do wyleżenia dla nas. W barach są tylko niektóre drinki z tych wystawionych na tablicach, ale barmani się starają jak mogą. Jest na szczęście sklep na terenie hotelu w którym można było kupić świetne rumy i wina w cenie od 20 dolarów za butelkę.Były też znacznie tańsze alkohole od 4 dolarów. Jedzenie słabe, niestety nie mogę pochwalić pani smażącej jajka- sadzone, po smażeniu wrzucała na talerz jak psu do miski- żółtka na dół, albo częściowo do góry.Omlety wychodziły lepiej. Po momencie jak na swoim talerzu zobaczyłam karalucha( w parówkach w plastrach), każdą potrawę której nie dało się dokładnie obejrzeć przestałam jeść.Karaluchy żywe biegały po bufecie z jedzeniem. Cóż, następnym razem znalazłam dużą, muskularną, karaluszą nogę .I na szczęście było to już w ostatnich dniach. Wiem gdzie pojechałam,ale mam żal dla biura podróży że nie przedstawiło aktualnej sytuacji w tym hotelu, ze zdjęciami. Jesteśmy przyzwyczajeni do diametralnie odmiennych standardów naszych wakacji, wiem że Rainbow podwyższa swoje słoneczka, ale czegoś takiego nie spodziewaliśmy się w tak przez was ocenionym hotelu.Nie wiem czy jeszcze kiedyś zostaniemy,waszymi klientami,choć z pewnością macie najlepsze objazdówki ( w opinii naszych przyjaciół i znajomych)ale my preferujemy wypoczynek i mocno wyższe standardy pobytu. Na wasz plus była też możliwość przelotu w " biznes class"za niewysoką cenę ( czyli za możliwość przelotu w pozycji leżącej przez 12-11 godzin lotu. Pomimo wszystko cieszę się że tam byłam, bo to co zobaczyłam uświadomiło mi,że żyję w moim , dobrym świecie. Z rzeczy pozytywnych doceniam niezłe wina do obiadu i kolacji z Chile, bardzo dobry arbuz i papaję

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    styczeń 2025

    EWELINA, ZABKI 16.02.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    hotel na bardzo niskim poziomie. Jeśli chodzi o pozytywy: plaza z pięknymi palmami, ludzi mało w hotelu, także basenik przy bungalowach, bo wyłącznej dyspozycji. wszystko działało, nwi było przerwy wcdostawie pradu, sprzątane codziennie, codziennie dostarczano wodę mineralną. To tyle z pozytywów. pokoje w stylu PRL, biednie wyposażone, sprzęty mocno zuzyte. Jedzenie koszmar, now ma co wybrać, na śniadanie, przez tydzień jadłam tylko omlety, Mięso na obiady i kolacje albo gumowate, albo twarde. Jedynie słodkiego przekąski dobre u hot dogi. Nie ma to nic wspólnego z all inclusive. Rozumiem, zw to kraj w zapaści i kryzysie, ale pozostałe hotele nawet 3 gwiazdkowe oferują lepsza ofertę wyżywienia. Rezydentka nie reagowała na krytyczne opinie i udawała, zw problemu nei ma, mimo, że dużo osób miało problemy żołądkowe. Hotel kiedyś był na pewno super, bo bazę ma, ale większość terenu jest wylaczona , opuszczona. Wybraliśmy go ze względu na położenie i to spełniło oczekiwania, ale oferta restauracji i niski standard psuje cały pobyt, bo chodziliśmy głodni.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Slaba oferta

    Krzysztof, Siemianiowice Śląskie 09.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    hotel.pokoje,jedzenie bardzo slabe,baseny ok ale nie widzialem zeby ktos je czyscil,serwis na plazy ok,obsluga bardzo mila,chociaz slabo znajaca angielski, barmani robiacy dobre drinki.wycieczka po wyspie ok

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Daleko droga ...

    Maciej, 17.03.2024 | Termin pobytu: listopad 2023

    Hotel stary, uruchomiony trochę na siłę, Jedzenie mało urozmaicone, obsługa miła ale bez rewelacji, brak herbaty

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Trzy razy "Ż"-et

    Zbigniew 27.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Spodziewałem się dramatu ( w końcu to kraj podobny do Korei Północnej ) , ale to co od pierwszych minut pokazało to biuro przeszło wszelkie oczekiwania. Lot pokazał, że można ludzi traktować jak bydło. Ośrodek i obsługa to porostu .. no słów brak. Syf, jedzenie nie spełniało żadnych norm ( tylko jeden element w kadzi całego dramatu , który pokazuje jak biuro się ugadało na dziadowskie oszczędności z mafią - zamiast soków - kraj tropikalny- farbki z cukrem. Śmierć dla diabetyków ) . Pokoje to zupełnie nieporozumienie - syf, że Afryka przy tym to klasa . Nigdy więcej z tym biurem. Cały wyjazd można zakwalifikować tylko jednym określeniem - 3xŻ-et: żyg, żałość , żenada.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Słabe jedzenie, Brudny hotel

    Damian, --- 18.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Hotel to jeden wielki brud. Brudne sztućce, talerze pokoje oraz Baseny w których były glony robaki i włosy oraz były zagrzybiale tak jak pokoje. Dużo osób podczas naszego pobytu zatruła się i miała biegunke. Jedzenie np warzywa nie dogotowane ziemniaki to samo, mięso również było często surowe w środku. Przebywające i załatwiające się na stołówce psy koty oraz ptaki nie pomagały! Brak używania rękawiczek ze strony pracowników restauracji podczas robienia posiłków! Prawie nikt z obsługi nie rozumie po ang co jest trochę dziwne biorąc pod uwagę że Europa ma go w ofercie. Przy hotelu znajduje się najpiękniejsza plaża na wyspie. Hotel ma potencjał ale jego połowa jest totalnie zrujnowana, reszta wygląda jak po kataklizmie.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Małgorzata

    Malgorzata, Warszawa 23.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Na pewno hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki. Pokój jaki dostaliśmy był brudny nic nie działało. Spłuczka była zepsuta, drzwi od tarasu nie zamykały się więc pokoj był otwarty, karaluchy chodziły po posadzce. Jedzenie było bardzo monotonne, prawie codziennie to samo. Zmieniliśmy pokoj za dopłatą było trochę lepiej jeśli o chodzi o czystość. W recepcji mało kto mówi po angielsku ale da się dogadać. Obsługa kelnerska i barmańska jest super. Wenezuelczycy robią co mogą i bardzo się starają. Wycieczki fakultatywne były fajne i z tego jesteśmy zadowoleni.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem