5.0/6
Hotel jak na Wenezuelę ok polecam bungalowy bo pokoje premium są nie warte dopłaty Plaza piękna okolica hotelu raczej spokojna jedzenie ok pamietajmy że to Ameryka Południowa najsłabszy wybór na śniadaniach Personel pomocny WiFi jest bary mają dobre drinki piwo dobre pokoje sprzątane codziennie sejf jest
Rafał Adam, Łaziska Górne - 16.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025
0/0 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Zarówno Wenezuela jak i hotel Hesperia Playa El Aqua mają duży potencjał tylko trzeba im dać trochę czasu. W hotelu każdego dnia było widać zmiany na lepsze. Ale potrzebują jeszcze nieco czasu i pieniędzy. Personel stara się jak może. Jeśli chodzi o jedzenie to chyba nikt nie chodził głodny, ale śniadania słabe, obiady lepsze a na kolacje zdecydowanie najwięcej jedzenia. Najlepiej przychodzić na posiłki na początku, bo później raczej już nie dokładają jedzenia. Czynna tylko jedna restauracja, mimo, że w opisie hotelu była informacja o 3 restauracjach. Pokoje codzienne sprzątane, ręczniki wymieniane- z daleka wyglądają na białe, ale są raczej szaro-bure i nie należą do nowych. Usterki (liczne) naprawiane na bieżąco. Niestety moim zdaniem na dzień dzisiejszy hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki, co najwyżej na 2,5. Hotel wymaga kaucji zwrotnej 20 dolarów za pilota do klimy, TV oraz ręczników plażowych. Plaża piękna i szeroka, ale utrudniona kąpiel w morzu z powodu dużych fal. Polecam skorzystać z wycieczki „Margarita w pigułce”- fajna, nie męcząca i można dużo zobaczyć i sporo dowiedzieć się od pilota o Wenezueli i wyspie.
globtroter - 20.12.2023
32/35 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Wyjazd bez problemów, wyloty o czasie.Wycieczki fakultatywne to trochę naciągane, tam nie ma ciekawych zabytków.
Szymon Ptakowice - 08.04.2024
4/7 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel przyjemny, zadbany z miłą obsługą. Podczas mojego pobytu był jeszcze w trakcie odmalowywania, ale z dnia na dzień było widać efekty i zmieniał się na lepsze. Uważam, że to taki dobry hotel 3* jeśli miałabym oceniać wg naszej kategorii europejskiej. Dużym plusem były: - ładne duże pokoje - nowa klimatyzacja w pokojach - serwis sprzątający dyskretny - mała ilość turystów - sklepiki na terenie hotelu z pamiątkami - położenie przy pięknej plaży ( przejscie przez ulicę, niezbyt ruchliwą) - baseny z jacuzzi - czysta i ciepła woda w basenach - drinki lane od serca ;) i uprzejmość obsługi na barach - jedzenie smaczne, podstawowe ale zawsze mozna było coś wybrać dla siebie Minusy: - brak klimatyzacji na restauracji -
Ania i Kamil , Jastrzębie-Zdrój - 05.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023
65/71 uznało opinię za pomocną