Opinie klientów o Hesperia Playa el Agua

4.3 /6
59 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
4.2
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.1
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

M i A 19.02.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Dobry hotel

Hotel dla mało wymagających. W pokoju czuć wilgoć. Jedzenie bardzo monotonne. Wszystko podobne w smaku. Na plus- rewelacyjna i uśmiechnięta obsługa obsługa, która dwoi się i troi, żeby sprostać wymaganiom klienta, mało gości, spokój i cisza nad basenem, przepiękna plaża Playa del Aqua wystarczy przejść przez ulicę, dojrzałe soczyste papaje do każdego posiłku, kolacja zawsze z drinkiem powitalnym, pyszne ciasta, organizowane wieczory tematyczne, panie sprzątają codziennie, zachowane standardy bezpieczeństwa dniem i nocą., teren wokół hotelu bardzo zadbany. Dla nas 4 z plusem. Jeśli podciągną jedzenie oczko wyżej.

4.5/6

Inez, Warszawa 20.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Egzotyka Light

Margarita to urokliwa i ciekawa wyspa, cieszę się, że ją odwiedziłam. W związku z tym, że kierunek dopiero się otworzył po wielu latach miejscowi bardzo się cieszą z turystow (mam nadzieję, że nadal tak będzie;). Mili i uśmiechnięci ludzie, piękne widoki - plaże, porośnięte zielenią góry, różnorodna roślinność i ciekawa fauna- ptaki, legwany, optymalna pogoda. Hotel Hesperia - ciężko jest mi jednoznacznie go ocenić biorąc pod uwagę to, że dopiero od niedawna wyspa otwiera się na nowo dla turystów. Mam nadzieję, że w miarę upływu czasu hotel będzie wykorzystywał swój potencjał i starał się oferować lepszej jakości usługi. Jak na razie takie solidne 4 na 6. Cześć hotelu jest nieczynna - stoją tam zniszczone budynki i sprawia to nieprzyjemne wrażenie. Położenie hotelu dobre- przy plaży Playa el Agua, kilka basenów - w tym takie kameralne usytuowane między bungalowami. Nie byłam zakwaterowana w bungalowach tylko w części nowszych budynków zaraz przy wjeździe do hotelu. Poza brakiem ciepłej wody (2 razy była letnia) to nie ma się za bardzo do czego doczepić jeśli chodzi o pokoje, których standardy różnią się od europejskich. Wyżywienie - takie sobie, niczego szczególnego tam się nie zje ale jedzenie jest świeże - to na plus.Restauracja podobno oferuje kolacje tematyczne- mieli nawet wysłać wiadomości o temacie i o oferowanych animacjach - nie zrobili tego ani razu:) Jedzenie jest nudne i codziennie na kolacje jest kurczak oraz ryba, kawa- bardzo słaba i niesmaczna, soki- niestety rozcieńczają je wodą, jest duży problem z herbatą - najczęściej jej nie ma, bardzo skromny wybór owoców. Na terenie hotelu są 3 bary otwarte w różnych godzinach - i tu nie ma na co narzekać, drinki dobre, piwo bardzo dobre- butelkowane. Obsługa hotelowa bardzo miła i pomocna. Cześć objazdowa- czyli Egoztyka Light- to nic innego jak 3 faktultatywne wycieczki. Generalnie nie polecam- najlepiej jest kupić na spotkaniu wycieczki. To co na początku mi nie odpowiadało to zmiana planów - w ofercie jest napisane ze pierwsze 3 dni są objazdowe, a w rzeczywistości pierwszy dzien jest wolny i jest spotkanie z rezydentem. I tutaj zaskoczenie bo daty wycieczek się nie pokrywały z tym co było dołączone do pakietu powitalnego. A przez to, że w ten pierwszy dzień nie zrealizowano żadnej wycieczki nie mogłam skorzystać z tych które mnie interesowały- np. wyspa Coche, Cubagua. Jedyne co udało mi się zrealizować to faktultatywna wycieczka do Caracas z czego bardzo się cieszę. I tutaj też pojawił się zgrzyt bo okazało się, że nie należy mi się gratisowa wycieczka- a taka promocja byla przeznaczona dla tych którzy kupili ją na miejscu. Dlatego nie polecam kupowania “egzotyki light”, podejrzewam, że wyszło drożej niż gdybym to kupiła na spotkaniu, a dni realizacji wycieczek i tak się ustala na miejscu. Po drugie pojawił się problem z organizacją jednej z wycieczek- dostałam voucher i na nim konkretną godzine- 8:25 - czekałam ponad godzinę pod hotelem i nikt się nie pojawił. Dodzwoniłam się do rezydenta i okazało się, że wycieczka przecież jest o 13:30 i zdziwnienie ze nikt nas nie powiadomił i że sprzedał tą wycieczkę z taką godzina. I tym sposobem straciłam czas i możliwość zaplanowania sobie innych aktywności. Co do oceny samych wycieczek: Margarita w pigułce - bardzo przyjemna wycieczka i naprawdę dobrze zorganizowana. To jest też dobra okazja do zakupu pamiątek - rękodzieła np. w La Asunción, biżuterii - zaraz po rejsie. Zachód słońca w Juan Griego naprawdę robi wrażenie, mimo że nie jestem fanką zachodów słońca, polecam też napicie się tam popularnego drinka z cocady - coco loco Jeep Safari - też bardzo fajna wycieczka, mankamentem jest jednak to, że większość trasy pokonuje się po asfalcie i bardzo wieje. Jest tam przewidziany lunch (przy jednej z dwóch odwiedzanych plaż) i tam zjadłam najpyszniejszą rzecz na całej wycieczce- rybę. Shopping - to nawet nie jest wycieczka. Nie polecam - zakupy zrobić lepiej w innych miejscach:) - odwiedza się opustoszały były hotel- tam sklep z czekoladą (calkiem dobra), sklep z kawą i alkoholem oraz możliwość kupienia biżuterii. Wszystko jest jednak droższe. Potem ma się 2 godziny w centrum handlowym, które jest w połowie opustoszałe(Ale jak ktoś ma ochotę to można pochodzić po supermarkecie i kupić alkohol, kawę czy inne takie w normalnych cenach). Wycieczka fakultatywna do Caracas - tu bardzo polecam, szczególnie osobom, które interesują się historią Ameryki Południowej. Miasto robi wrażenie i zmusza do refleksji. Miałam obawy co do bezpieczeństwa - rozwiały się one przez pilota i przez obstawę policji w części wycieczki. Myślę, że dużą rolę w ocenie wycieczki odegrał pilot - Aleksander - jego sposób przekazywania wiedzy, jego sposób bycia i poczucia humoru bardzo mi odpowiadał i przez to z zaciekawieniem odwiedzało się te “obowiązkowe” miejsca. Ciekawostki o których opowiadał pozwalają inaczej spojrzeć na życie ludzi, szczególnie tych którzy zamieszkują barrios. Samą wizytę w jednej z nich ciepło wspominam. Podsumowując Margaritę polecam, Egzotykę Light - nie. Co do hotelu - w zasadzie polecam mniej wymagającym klientom. Inne: -Polecam też zabieranie ze sobą do autokaru, ewentualnie do samolotu jakiejś ciepłej bluzy z kapturem. Jest rozkręcona klimatyzacja, w samolocie dodatkowo wiało, a szkoda być chorym w karaibskim klimacie. - rzeczy/prezenty dla miejscowej ludności, o których pisze też Rainbow - można przed wylotem zostawić u pilotów, którzy np. jeżdżą w okolice Orinoko. Oprócz tych przedmiotów, które wymieniło biuro warto wziąć też środki do dezynfekcji skóry- takie większe np.250 ml (Kodan) i może jakieś opatrunki,plastry. To oprócz podstawowych leków na pewno się przyda. - Pewnie powiedzą Wam o tym rezydenci ale pieniędzy nie powinno się dawać dzieciom, (czasem ciężko jest się powstrzymać…) w przyszłości nie będziemy ich uczyć żebrania i nie narazimy się ich rodzicom. - Wtyczka - przejściówka typu amerykańskiego natomiast warto pozbyć się trzeciego bolca- uziemienia(otworzyć, rozkręcić i wyjąć)- w przeciwnym razie nie bedzie pasować do gniazdka. - Ludzie nie są przyzwyczajeni do napiwków ale w związku z tym, że zarobki są bardzo niskie, warto zostawiać napiwki, chociażby w hotelu czy u kierowców. - Gotówka - naprawdę najlepiej kupić w Polsce jak najmniejsze nominały USD - te 1 $ przydadzą się na pewno, czasem nawet z 10$ czy 20$ jest problem żeby wydać resztę, a o wyższych już nie wspomnę. - Hotel Hesperia jest wolny od dymu tytoniowego - Wylot- zbiórka jest 6 godzin przed wylotem, potem od razu odprawa i w związku z tym dość dużo czasu się spędzi na lotnisku. Jeśli ktoś pali - na samej górze jest restauracja i tam przy kasie mozna za 2$ kupić opaskę dla palacza i iść zapalić:)

4.0/6

Slawomir 06.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Fajnie ale za tą kasę średnio

Bez szału mocno podrasowany marketing całego kierunku nie tylko hotelu (hotel 4*np bez cieplej wody )

4.0/6

Joanna Katarzyna, Bogatki 29.01.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Margarita- piękna wyspa

Teren hotelu piękny, roślinność cuda, kilka fajnych basenów. Kort do tenisa nieczynny. Hotel stary ale takie są uroki na razie tego kraju. Turystyka dopiero się tu odradza. Można powiedzieć ze nie widać w ogóle turystów, trochę dziko i karaibsko. Plaża przy hotelu obłędna ale bardzo duże fale, nie da się pływać. Obsługa hotelu przyjazna. Jedzonko bardzo słabe. Mały wybór i monotonnie. Pokoje dla klientów mało wymagających. Opieka rezydenta super jak i wycieczki po wyspie. Wycieczki na kontynent uważam, że bardzo drogie także nie skorzystałam.
1891015
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem