Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Większość wycieczki to przemieszczenia się starymi busami. Głównie zwiedzanie świątyń. TRAGICZNE hotele na objazdówce, poza hotelem w Siem Reap ( i wybranym docelowym w Tajlandii, ale za ten była spora dopłata). W porównaniu np. z wycieczką objazdową po Sri Lance, to jednym słowem dramat. Przewodniczka bez jakiejkolwiek ogłady i klasy. To moja pierwsza wycieczka z Rainbow, której nie polecam.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Intensywna, aczkolwiek ciekawa
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fajna pilotka, intensywna przygoda, dobre jedzenie i czyste hotele. Warto dopytać, który hotel jest najczęściej rezerwowany na wypoczynku.Polecam!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
bardzo ciekawa wycieczka z dużą ilością atrakcji w programie podstawowym. sporo poza programem ale to już płatne trochę drożej niż wycieczki kupione na miejscu. ogólnie byliśmy bardzo zadowolenie tajlandia nas zawiodła kambodza urzekła wszystkim a Wietnam zaskoczył na plus. pomimo okresu chłodniejszego, bardzo gorąco 32-35 stopni
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sam w sobie bardzo luksusowy ale jak bym miał określić dla kogo to dla Rodzin z dziecmi i Dziadków brak rozrywek dla osób w przedziale wiekowym 25 - 45 lat. Brak możliwości realizacji wycieczek fakultatywnych z tego hotelu podczas pobytu na wypoczynku szczegolnie do Pataya czy Rewii Transwestytów.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka wspaniała, zabytki, przyroda, lokalne atrakcje to coś co warto zobaczyć i przeżyć, jako azjatycką przygodę. Niestety pozostał niesmak po drobnym incydencie, który mąci ogólnie pozytywne wrażenia - w trakcie przelotu z Wietnamu do Tajlandii na lotnisku w Bangkoku odkryliśmy dwa uszkodzone bagaże, przewodniczka robiła wiele by nas zniechęcić do składania reklamacji, argumentując, że to długo potrwa i wszyscy będą musieli czekać ze względu na nasz kaprys, bo chcemy walczyć o swoje prawa. Ostatecznie wymusiliśmy na niej, że pomogła zgłosić reklamację, wypełniliśmy dokumenty i po 40 minutach ruszyliśmy do hotelu. Niestety po reklamacji wszelki słuch zaginął, dopominaliśmy się już kilkakrotnie, pisałem do biura Rainbow, ale po pierwszym kontakcie nie ma odzewu. Sprawa jest tym bardziej żenująca, że nie chodzi o jakieś wielkie kwoty, by załatwić sprawę polubownie zadeklarowaliśmy, wraz z drugą pokrzywdzoną osobą wartość uszkodzonego bagażu na 100 dolarów, biuro ma odpowiednie ubezpieczenia, więc to drobiazg dla takiego molocha, ale olał sprawę i unika kontaktu, co nie świadczy zbyt dobrze o całej firmie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zbyt długi pobyt w Hanoi.Mozna było to ograniczyć A przez to wydłużyć wypoczynek o jeden dzień .ogólnie wycieczka ciekawa,dobrze zorganizowana
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka fajna,Wietnam, Kambodża super, zabytki świetne natomiast cały wyjazd popsuty przez tragicznego, aroganckiego i nieprofesjonalnego pilota pana Łukasza.Nasz któryś z kolei objazd z Rainbow i takiej porażki jeszcze nie było, hotel na przedłużenie słaby jak na 4*
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dzień dobry, jeśli ktoś z Państwa rozważa tę wycieczkę to musi wziąć po uwagę parę aspektów: 1. Po względem merytorycznym wycieczka jest bardzo ciekawa i trudno byłoby to samemu zaplanować. 2. Zarówno polska przewodniczka jak i lokalni przewodnicy byli mili i kompetentni. Ciekawie uzupełniali naszą wiedzę o zwiedzanych obiektach. 3. Warto było to wszystko zobaczyć i brawa za organizację. 4. Niestety baza hotelowa skandaliczna. Hotele stare, klimatyzacje zagrzybione i śmierdzące. Kładzenie ludzi w tak obskurnych hotelach urąga przyzwoitości! W hotelu w Sajgonie pokoje były pozbawione okien. Szczytem wszystkiego był hotel w Hanoi. Dwie noce spędzone w hotelu z karaluchami i szczurami! Za każdym razem sprawdzałam dostępne w okolicy hotele i zawsze można było znaleść 5 gwiazdkowy piękny, czysty hotel w granicach około 200 złotych. Biorąc pod uwagę potęgę firmy i ilość klientów, można było wynegocjować jeszcze lepsze ceny. To nieprzyzwoite, by firma tak żerowała na ludziach! Uczestnicy nie mają wcześniej żadnego wglądu w hotele. Podczas objazdu dowiadywaliśmy się na krótko przed, gdzie będziemy spać. Szczęśliwy Polak, bo mógł wyjechać z komuny, nie ważne jak i gdzie, dawno się skończył. Żadne „zachodnie” biuro nie pozwoliłoby sobie na takie traktowanie klienta! 5. Jeśli chodzi o autokary, to była to w przeciwieństwie do hoteli, miła odmiana. Nowoczesne, czyste, sprawne z dobrze funkcjonującą klimatyzacją. Tam można było odpocząć . Jeśli firma nie wprowadzi innowacji i nie zaproponuje pakietów np. standard i gold ( dla bardziej świadomych klientów) napewno nigdy więcej nie skorzystam z usług Rainbow. .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
całość oceniam na 3 program przesadzony w opowieści których po godzinie każdy miał dość .. hotele i jedzenie średnie poza tym cała wycieczka klimat Azji kontynentalnej to hałas tłok syf i mało przyjemne „widoki”