5.3/6 (135 opinii)
3.0/6
Byliśmy na tej wycieczce w 2012r. w terminie 25.08 - 07.09. nr rezerwacji 1042722 oraz w tym roku w terminie 2023.09.02 -15.09 nr rezerwacji 5795619. Byliśmy bardzo zadowoleni z wycieczki -(programu, hoteli oraz pilotki, która cechował profesjonalizm i pozytywne nastawienie do oczekiwań uczestników ) w 2012r. dla tego zdecydowaliśmy się pojechać na nią jeszcze raz. Niestety w tym 2023 roku bardzo zawiedliśmy się poziomem części hoteli, w których spaliśmy w zakresie czystości pomieszczeń, jakości obsługi i wyżywienia. Dla przykładu bo nie sposób tu opisać wszystkie hotele np. Hotel Venice Venezia Morghera - wszechobecny brud -brudne ściany , brudne zakurzone firanki, cieknąca klimatyzacja, Hotel La Casareccia we Fiuggi - totalny brud w łazience i natrysku grzyb na ścianie, fugach w natrysku , w pokoju na ścianach i suficie robaki (prusaki) - z tego powodu interweniowaliśmy u pilotki, po pokazaniu zdjęć i naocznym stwierdzeniu robaków właściciel hotelu przekwaterował nas do innego pokoju. Na śniadanie w tym hotelu dostawaliśmy suchy chleb, który pozostał z obiadokolacji. Obsługa była bardzo niemiła i nieprzyjazna a w ostatnim dniu byliśmy (cala grupa) nagrywani podczas śniadania przez pracowników stołówki telefonem komórkowym. W hotelu Saint Raphael w Rimini pan z recepcji a zarazem kelner był bardzo niemiły, gburowaty , doszło do awantury z uczestnikiem wycieczki , który chciał dodatkowe naczynie na płatki śniadaniowe. Tylko w 5 hotelach warunki , śniadania i obiadokolacje były na przyzwoitym poziomie. Pilotką wycieczki była młoda pani Karolina K. która przez całą wycieczkę najwięcej uwagi poświęcała konwersacją z kierowcą autokaru. Porównują p. Karolinę do innych pilotek z biura Rainbow a byliśmy z Państwem na 6 innych wycieczkach objazdowych to nie mówiła wcale albo bardzo mało podczas przejazdów pomiędzy regionami o historii, kulturze , zwyczajach , miejscowych potrawach itp jak to robiły inne pilotki. Było to mało profesjonalne . Nie były puszczane żadne filmy w autokarze o tematyce włoskiej ( a w latach wcześniejszych podczas innych wycieczek takich filmów było dużo). Pomimo wielokrotnych próśb wielu osób z wycieczki pani pilot nie wyrażała zgody bo nie ma czasu by zatrzymać się na zakupy włoskich produktów w sklepach czy Autogrilach. A jeśli już doszło raz lub dwa razy do zatrzymania na skutek interwencji to były to prowincjonalne sklepy (złośliwie?) , które wybierała pani pilot z marnym asortymentem i mieliśmy 15 minut na zakupy i dojście do autokaru (kpina). To uczestnicy zapłacili za wycieczkę a pani pilot wogóle nie liczyła się z naszym zdaniem i potrzebami. Natomiast podczas wizyt w zaprzyjaźnionych z panią pilot miejscach, w których były degustacje połączone z możliwością zakupu towarów ( droższych od tych co są w sklepach nawet o 50 % !!!) nie było problemu z czasem ... Można się domyślać dla czego... Reasumując ocenę pilotki w stosunku do pilotek z poprzednich wycieczek to oceniamy ją na 1 w skali 1-5. Generalnie program wycieczki był bardzo ciekawy , dużo można było zwiedzić i zobaczyć. Kilka hoteli o przyzwoitym poziomie a reszta wyżej wymieniona bardzo kiepska, w których byliśmy traktowani nie najlepiej. Poziom pilota wycieczki w zakresie obsługi, interesującego opisu regionów, miejscowych zwyczajów itp. , umilenia podróży bardzo słaby, wręcz beznadziejny.
3.0/6
Wycieczka interesująca ze względu na zakres.Załatwianie formalności i otrzymanie faktury z biura to jakiś armagedon.Ponieważ informacyjnie dzwoniłam na Call Center to pani z biura w Szczecinie odsyłała mnie do Call Center.Poinformowała mnie,że ona tego nie powinna załatwiać/chociaż ja nić nie załatwiałam z C C/.Otrzymanie faktury to następna przeprawa,dzwonienie kilkakrotne, w dniu 10,05,2019 a póżniej dzwonienie 14.05,2019 z trasy wycieczki - odsyłanie mnie do Call Center i odwrotnie - to jakieś nieporozumienie.Zupełny brak profesjonalizmu i zwykłego słowa" Ja to załatwie",przepraszam."Chyba pani z Galerii Turzyn w Szczecinie odstraszyła mnie skutecznie od biura Rainbow.
2.0/6
Wycieczkę do Włoch szlakiem pomarańczy, którą uważałem za spełnienie moich marzeń jako pasjonaty historii sztuki (mgr IH UW) i miłośnika zabytków nie mogę ocenić inaczej jako przykład bardzo poważnego braku odpowiedzialności i nieuwagi ze strony Pani pilot Mirskiej. Pani pilot nie dość że wykazywała się rażącymi brakami w wiedzy historycznej, arogancją w stosunku do pozostałych uczestników wycieczki w tym osób starszych to jeszcze wymusiła na mnie wpłatę 250 złotych za usługę (tj. za wjazd na Etnę)na która nie miałem najmniejszej ochoty. Zostałem po prostu celowo zmylony na terenie stacji kolejki górskiej, dostałem bilet za który rzekomo zapłaciłem (w ramach ceny za pozostałe bilety wstępu). W związku z powyższym moja ocena wspomnianej wycieczki jak się państwo domyślacie jest zdecydowanie negatywna.