Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeśli jeszcze nie wiesz czym jest prawdziwe dolce vita to powinieneś wybrać się w tę podróż! Rejsy po lazurowych wodach wokół Capri i wybrzeża amalfitanskiego, romantyczne spacery po gwarnym Neapolu i bajecznym Bari, odkrywanie historii w kamiennej Materze, Alberobello i Pompejach na długo pozostaną w Twojej pamięci. Spróbuj koniecznie neapolitańskiej pizzy, aromatycznego espresso i lodów w cytrynie! Ich smak będziesz wspominać w długie jesienne wieczory. Zatem pakuj walizkę i razem z Rainbow zakuć w Italii 'O sole mio!'
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo fajna wycieczka i słabe wyżywienie , pierwszego i ostatniego dnia w katalogu śniadanie - natomiast w rzeczywistości suchy prowiant w reklamówce w postaci małego soczku i dwóch ciasteczek , w jednym z Hoteli w te dni jeszcze czarna kawa gratis , mleczko do kawy 2 Euro . Piękne miejsca ,ale sam program bardzo drogi , ale mimo to było warto .
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo ciekawa wycieczka, w trakcie której można poznać mniej znane regiony Włoch, kryjące wiele niespodzianek, zarówno jeśli chodzi o miejsca, jak i samych ludzi.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka dość atrakcyjna pod względem miejsc do zwiedzania. Natomiast fatalnie zorganizowana pod kątem przylotu i transferu do hotelu. Przylot do Catanii na Sycylii, a potem przejazd prawie 300 km do hotelu, to zupelne nieporozumienie. W dniu transferu na pobyt przejazd jest natomiast przez lotnisko, gdzie oczekuje się na podróżnych przylatujacych do Włoch na pobyt. I mimo że można godziny załatwić w godzinę, to trwa cały dzień, gdyż czekamy na samolot.... Zdaje się że Rainbow traci swoje zainteresowanie klientami podchodząc do nich zbyt nonszalancko.