Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka sama w sobie miała ciekawy program i atrakcje, które w większości były w porządku, jednak niestety całościowy odbiór mocno zepsuła organizacja oraz dobór hoteli. Odnosimy wrażenie, że Rainbow bardzo oszczędziło na noclegach kosztem komfortu uczestników. Już pierwszego dnia plan wycieczki nie przewidywał żadnego programu, a miejscowość, w której się zatrzymaliśmy, była znacznie oddalona od Neapolu i pozbawiona atrakcji – praktycznie nie było tam co robić. Kolejny dzień również w dużej mierze straciliśmy na dojazdy, co odbiło się na zwiedzaniu. Przez cztery dni byliśmy zakwaterowani w domu pielgrzyma, warunki były naprawdę nieprzyjemne. Pani przewodniczka obiecywała, że zostanie nam to wynagrodzone i będziemy pozytywnie zaskoczeni doborem innego hotelu ale w praktyce wyglądało to inaczej – po kilku godzinach jazdy okazało się, że autokar nie może wjechać od jednej strony i musieliśmy zawracać, tracąc czas. Ostatecznie trafiliśmy do sanktuarium (kościoła), co było kolejnym rozczarowaniem. Dodatkowa wycieczka do Sorrento również nie spełniła oczekiwań – w praktyce sprowadziła się do 1,5 godziny samodzielnego chodzenia po sklepach, bez oprowadzania czy przewodnictwa. Nikt nas wcześniej nie poinformował, że tak to będzie wyglądać, a w efekcie szkoda było pieniędzy. Osobnym rozczarowaniem było jedzenie. Zdecydowaliśmy się na dopłatę do obiadokolacji, co okazało się błędem – chleb był zepsuty (znaleźliśmy w nim robaki), a po zwróceniu uwagi nie otrzymaliśmy już innego. Potrawy były bez smaku i praktycznie cała grupa była z nich bardzo niezadowolona. Większość osób czuła się zrezygnowana z powodu kiepskiego jedzenia i hoteli. Oczywiście można było ratować się restauracjami na mieście, ale nie tego oczekiwaliśmy, decydując się na wykupienie obiadokolacji. Podsumowując – same wycieczki były interesujące i dobrze zaplanowane, ale fatalna logistyka, przyoszczędzenie na hotelach i niska jakość posiłków sprawiły, że całościowy odbiór wyjazdu jest niestety negatywny.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam byłam w czerwcu 2025 r. korzystałam z objazdu i nie polecam wyjazdu. Jestem niezadowolona, wyżywienie okropnie tego nawet koty nie chciały jeść, zakwaterowanie w takich miejscach, że nie jesteście sobie tego wyobrazić. Mieszkaliśmy w Domu Pielgrzyma, gdzie były karaluchy, brudna pościel, brak ręczników, suszarka do włosów popsuta, smród fekalni niedoniesienia. Brak telewizora, klimatyzacji. Pokoje wyglądały jak cele. Łóżka piętrowe po 5 sztuk w pomieszczeniu. Generalnie brudno, brak standardów jakichkolwiek. Obsługa niemiła wręcz arogancka. Kradzieże po sprzątaniu pokoju. Nie polecam wyjazdu z tego biura.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Warunki hotelowe jak dla zwierząt. 4 noce w hotelu w budowie Brud,syf, brak klimatyzacji o lodówce nie wspomnę, porcje i jakość jedzenia tragiczna. Pilot p. Ania obrażona od spotkania na lotnisku. Mało profesjonalna, zero zaangażowania, zeto opowieści tylko suche fakty. Ponadto nie odbierała naszych telefonów. Część grupy zostala zakwaterowana w innym hotelu ktory był nieczynny.Po awanturze z większością grupy (49 osób) straszyła nas swoim prawnikiem.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
OMIJAJCIE BIURO SZEROKIM ŁUKIEM , sprawdzajcie czy przypadkiem pilotem nie będzie p. Ania bo to gwarantuje PORAŻKĘ. Zmarnowany czas i pieniądze .Nigdy nie byłam na tak niedbale zorganizowanej wycieczce . Biuro zgarnęło kasę i zostawiło turystów z chamską pilotką p. Anią ( umordowaną życiem , turystami i wyborem swojej pracy.Codziennie jeździliśmy autokarem w CISZY . Pilotka z 30 letnim stażem nie wydobyła z siebie ANI JEDNEGO ZDANIA O WŁOSZECH . CISZA -CISZA-CISZA. Info tylko dokąd dziś jedziemy . Zero informacji o zwiedzanym kraju , miejscach , obyczajach itp. Hotele uwłaczające ludzkiej godności . Na zgłaszane problemy w pokojach - brak wody pod prysznicem , braki ręczników , zagrzybiałe pokoje, odpadające tynki - odpowiedź PILOTKI : co ja mogę , pretensje do biura podróży. Gdyby pilotka nie wsiadła któregoś dnia do autokaru na pewno nikt by tego nie zauważył. Turyści zostawieni sami sobie . Poproszona wieczorem o zostanie po pseudo kolacji bo grupa chce porozmawiać , uciekła jak szczur do swojego pokoju i wyłączyła telefon . Turystką potrzebującą pomocy zaopiekował się inny turysta lekarz. Liczne telefony na infolinię o pomoc i interwencję też na niewiele się zdały . Brak pomocy ze strony REZYDENTKI i KOORDYNATORA wyjazdu Rano usłyszeliśmy ironiczne stwierdzenie że co wydzwaniało się na infolinię , oraz informację że wieczorem rozładował jej się telefon . I najlepsze stwierdzenie - że może nam umilić tą wycieczkę . No już bardziej zepsuć wyjazdu się nie dało . Świadczy to o biurze podróży RAINBOW , że nie stara się o zachowanie standardów i opinii renomowanego biura podróży ( dopchać 49 osób usadzając turystów nawet na całej tylnej kanapie , szkoda że nie ustawiono jeszcze taborecików między siedzeniami .)Złapać głupiego turystę wyciągnąć kasę , wynająć byle jakiego pilota -na sztukę i mieć w nosie skargi. Myślę , że turyści czytając ten mały skrawek opinii zastanowią się nad swoim wyborem . Dlaczego biuro współpracuje z takim pilotem jak p. Ania. Kobieta o niskiej kulturze osobistej ( nieznane słowo DZIEŃ DOBRY , do widzenia, - mruk i gbur), nie wywiązująca się z obowiązku pilota wycieczki . Miałam wrażenie że jest naszym pilotem ZA JAKĄŚ KARĘ . RAINBOW - WSTYD, WSTYD . Właśnie mieliśmy rezerwację jeszcze nie zaliczkowaną dla 8 osób na Peru , no na pewno nie RAINBOW .