Opinie klientów o Wypoczynek na Goa i Złoty Trójkąt

3.5 /6
13 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
3.8
Plaża
5.1
Pokój
3.3
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
3.1
Wyżywienie
3.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Mariusz, Piła 01.02.2020

Hotel 2 **

Przestrzegam! Hotel stary,25 -letni.W pokojach brud,smierdzi stechlizna,lazienki skandaliczne -na suficie grzyb.Tylko dla ludzi o malych wymaganiach.

3.0/6

Maciej z gastronomika 27.02.2020

nie mają pojęcia co to znaczy all inclusive

To nie powinno mieć oznaczenia 5*. Lokalny hotel, który oddaje najgorsze pokoje (nazwane o zgrozo! - superior) dla gości Rainbow. Pokoje z balkonem. Nie powiem, że czyste, bo za każdym razem się można do czegoś przyczepić. Sprzątają nie kobiety tylko młodzi chłopcy, których podejrzewaliśmy o niepełnoletniość, chociaż się nie przyznali. Prysznic ogólnie beznadziejny. Łazienki małe. Jeśli masz więcej niż 175 cm wzrostu będzie ciasno nawet jednej osobie. Obsługa bardzo miła, ale najczęściej są to chłopaki na praktykach (za miesiąc ciężkiej dostają wyżywienie i nocleg i 60 zł kieszonkowego - liczą na każdy napiwek ale nie są nachalni), którzy nie mają pojęcia o tym co robić. Managerowie zamiast ich uczyć to ich opierdzielają za zbitą szklankę albo inne pierdoły. Uczyliśmy ich jak podawać wino w czystych szklankach, jak myć szkło, jak obsługiwać gości itd. chłopaki są naprawdę mili ale potrafią mało. Jedyny bar all inclusive znajduje się w najbardziej oddalonym od plaży i basenów miejscu - nad lobby w głównej części hotelu - kilkaset metrów od plaży. Bar nie ma bieżącej wody. Podejrzewaliśmy, że szklanki są myte w pobliskiej toalecie. Ciągle brakuje szklanek na posiłkach. Nie mówiąc o kieliszkach do wina, czy koktajli. Bar all inclusive otwarty jest od 11 (ale bywa, że otwierają go później) do 22:30. Nie możesz wynieść drinków i napojów do swojego miejsca przy basenie, bo jest zakaz. Musisz wypić na miejscu... z plusów - zainstalowali w barze wi-fi ale przy dużym obłożeniu słabo chodzi. Piękny park i roślinność w całym hotelu. Można wykupić lepsze pokoje. Jedzenie - 99% indyjskie i vegańskie. Z europejskich - jajecznica, parówki, fasola i owsianka. Dużo potraw wegańskich - 14 wielkich pojemników bardzo aromatycznych i pikantnych potraw. z mięsnych - 1 x ryba. 1 x jajko na twardo w sosie, 1 x kurczak (zawsze z kośćmi). 2 zupy. Desery: niezbyt smaczne torciki, 3 rodzaje owoców (ananas, papaja i arbuz) i coś na ciepło - najczęściej słodki ryż na mleku - pyszny. Po 5 dniach dostaliśmy wstrętu na indyjską kuchnię. Wszystkie inne bary i restauracje płatne - nie jest tanio - kawa to 12 zł. Właśnie! Kawa - ogólnie problem na całym Goa z kawą z ekspresu. Nie liczcie na nią w barze - przywieźli ekspres ale nie podłączyli przez cały pobyt. Kawa jest tylko przy śniadaniu. na obiad możesz sobie załatwić jak dasz chłopakom napiwek. W basenie najbliższym od hotelu mętna woda i na dnie piasek i glony. BRUDNO. W kolejnym czyściej. Ładne SPA - ale w siłowni stary sprzęt. Ogólnie przyroda wynagrodziła wszystko. Plaża cudowna ale nie ich. Czysta. Ocean cudowny - można obserwować delfiny jak się wynajmie łódkę. Gdyby nie to, że byłem z małżonką na 20 rocznicy ślubu to bym wyzywał na całego...

1.0/6

Artur 05.02.2020

Koszmar

Ekskluzywny hotel dla wymagających gości - to hasło okazało się pułapką dla wielu z naszego wyjazdu zaś stwierdzenie "wyśmienita kuchnia" ogromnym nieporozumieniem. Ten hotel to koszmar jakich mało. Obsługa okropna, olewająca każdą prośbę, traktująca gości głupim uśmieszkiem i nonszalanckim podejściem. Pokoje nieprzygotowane, brudne, śmierdzące grzybem. Pierwszy dzień pobytu to wiele godzin oczekiwania (8 godz) na przygotowanie pokoju, awantury w recepcji i nieustanna gorąca linia z rezydentką, niestety nieobecną na miejscu. Dopiero po 6 dniach udało się zamienić pokój na taki, w którym dobrze działała klimatyzacja. W pokoju dla gościa jeden ręcznik, do końca pobytu nie udało się wywalczyć dwóch. W barach codziennie problem z brakiem szkła, z brakiem alkoholu, coli itd. Cztery osoby - każda dostawała tego samego drinka w innej szklance: kieliszku, szklance lub koniakówce.... ale może przesadzam albo jestem zbyt wymagający jak na ten ekskluzywny hotel. Wyśmienita kuchnia w formule all inclusive to wyłącznie pikantne dania indyjskie - w formule "wszystko na jedno kopyto". Osobiście zawsze szanuję kulturę, tradycję, jedzenie miejsca do którego podróżuję. Nie wybrałbym jednak tego hotelu gdyby było napisane że kuchnia jest wyłącznie indyjska, z prostego powodu - mój żołądek nie wytrzymałby tego. Zamiast pięciu gwiazdek ten hotel powinien mieć pięć prusaków - bo te urocze owady były nam wierne na co dzień. Wędrowały rano po ekspresie do kawy. Ekskluzywność ma przecież dla każdego inny wymiar. Wycieczki lokalne? Szkoda czasu i pieniędzy. Nie ma co oglądać i nie warte to kilkugodzinnej podróży, o dolarach nie wspominając. Byliśmy na dwóch - bez sensu wydane pieniądze.

0.5/6

Daniel, Warszawa 07.01.2020

max 3*

Ten marny hotel nie przypomina nawet hotelu 5*. Brudne pokoje, słabe jedzenie, w większości wegetariańskie. Plaża brudna z krowami i bezpańskimi psami.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem