Opinie o Fergus Cactus Garden (ex. Lemon & Soul Cactus Garden)

Kategoria lokalna: 4

5.2/6
(252 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.8
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Lemon & Soul? Cytryna była, ale zabrakło Duszy.

    Maciej, Łódź 20.07.2021

    Największym atutem hotelu poza jego lokalizacją oczywiście są pracownicy, którzy pomimo niewielkich zasobów starali się wykonywać swoje obowiązki sumiennie i z uśmiechem, który pomimo maseczek na twarzach dało się dostrzec w oczach ;) Nie był to mój pierwszy wyjazd podczas pandemii Covid-19 na Wyspy Kanaryjskie, więc mam pewne rozeznanie jak funkcjonują hotele w tym czasie, i muszę przyznać, że protokół sanitarny w tym obiekcie był dosyć nietypowy. Zacznę od kosza na śmieci w pokoju, którego brak tłumaczono protokołem właśnie, dlatego albo śmieci wyrzucano do kosza na korytarzu który szybko się zapełniał, albo do papierowej torby po zakupach, którą pani sprzątająca opróżniała co kilka dni. Kolejnym rozwiązaniem, które nie do końca się sprawdzało był system turnusów na posiłki. Po pierwsze czas na posiłki wyznaczony przy zameldowaniu nie był przestrzegany przez gości którzy przychodzili kiedy im się podoba, po drugie nie był egzekwowany przez załogę, dlatego podczas posiłków potrafiło zrobić się tłoczno. Jednak to co najbardziej mnie zdziwiło, to że większość sztucy serwowano na gołym stole, bez żadnej podkładki choćby papierowej! Jedzenie jak to w opcji all inclusive jest raczej powtarzalne i tak było i tutaj. Mimo to posiłki były odpowiednio przyprawione, choć niewielki wybór dań szczególnie deserów sprawiał, że szybko wkradła się monotonia. Na szczególną uwagę zasługuje bar sałatkowy, gdzie wybór był naprawdę solidny i ciekawie podany. Kawa miała raczej specyficzny smak, co nie oznacza, że była niedobra. Czego nie można powiedzieć o winie z nalewaka, którego po prostu nie dało się wypić. Pokoje czyste i bardzo minimalistyczne, tylko podstawowe wyposażenie, w szafie trochę za mało półek jak na dwie osoby. W pokoju nie ma zestawu do parzenia kawy i herbaty, coś co w innych hotelach o tym standardzie jest w cenie, tutaj wypożyczanie samego czajnika elektrycznego wiązało się z dzienną opłatą - oczywiście kawa i herbata we własnym zakresie. W pokoju bardzo słabe wifi, jedynie przy drzwiach do pokoju łapało zasięg, a i tak połączenie było niestabilne i co kilka minut rozłączało. Jedynie przy recepcji dało się korzystać z internetu bez utrudnień. Basen raczej kameralny, nieproporcjonalny do ilości gości jaki jest w stanie obsłużyć ten hotel. Bliskość baru jest pewną zaletą, niestety także i wadą gdyż dym papierosowy skutecznie zniechęcał do korzystania z okolicy basenu. Na szczęście na dachu są dwa tarasy z mnóstwem wolnych leżaków, gdzie poza fantastycznym widokiem na ocean można było zrelaksować się w jakuzzi, co prawda z zimną wodą. Podsumowując, nie był to najlepszy hotel w jakim byłem, ale nie był też najgorszy. Raczej dla niewymagających, jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy. Powracającym, którzy znają już wyspę i chcą się jedynie "zresetować" w tej lokalizacji, sugeruję wybrać inny hotel z oferty Rainbow np. SBH Maxorata, który oferuje znacznie lepsze doświadczenie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Agnieszka&Marcin

    Aga&Marcin 19.01.2019

    Jak dla mnie hotel i czystośc na 4 ,plaża i okolica na 5

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Poprawnie

    Łukasz, Warszawa 21.11.2018 | Termin pobytu: listopad 2018

    W tej cenie do polecenia. Jedzenie znośne, nie spodziewałem się fajerwerków po all inclusive, posiada wady i zalety kuchni uszytej dla klientów z Europy Zachodniej i naleciałości lokalnej. Wybór przy każdym posiłku jest bogaty. Hotel odnowiony, zasadniczo czysty (codziennie oczyszczane i kontrolowane jacuzzi oraz niecka basenu). Pokoje czyste i duże, chociaż w naszym przy zamkniętych okna był nieprzyjemny zapach z kanalizacji, nie usuwalny bo wynikał z partactwa instalacji. Przy otwartym oknie niewyczuwalny. Siłownia jest mała, ale dobrze wyposażona. Ze SPA, animacji oraz wycieczek fakultatywnych nie skorzystaliśmy. W pobliżu jest kilka sprawdzonych wypożyczalni samochodów, duża oferta handlowa i gastronomiczna.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Pierwszy raz na Fuerteventurze

    Marta, Warszawa 10.06.2021

    Byliśmy w tym hotelu przez tydzień, na początku czerwca. Pogoda była piękna, okolica zadbana, czysta i bezpieczna. Po 4* hotelu spodziewaliśmy się jednak czegoś więcej. Bylo czystto, lecz w pokoju czuć było zapach wilgoci, natomiast basen pozostawiał wiele do życzenia - był bardzo mały i nie nadawał się do rekreacji. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta i pomocna. Jedna z Pań mówiła po polsku. Resturacja czysta, z różnorodnym jedzeniem, choć bardzo słabo przyprawionym. Przez okno w pokoju htelowym widzieliśmy ogromną plażę z funkcjonującą nadal latarnią morską. Bardzo długie deptaki i ścieżki dla rowerów.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    ok ale zimno i najlepsze pokoje dla Niemców

    Anna z partnerem 06.05.2018 | Termin pobytu: maj 2018

    Pobyt ogólnie ok. Jedzenie dobre, smaczne. Raczej takie 3 gwiazdki a nie 4. Polacy dostaja najgorsze pokojnie mimo, że połowa hotelu ledwo obłożona. Jak na Kanary było zimno. Podczas zakwaterowania nie było rezydenta. Atutem hotelu jest położenie- jest gdzie wyjść

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Słońce, plaża, all inn i 2kg mniej

    Anna, Chorzów 29.12.2018

    Spędziliśmy razem z mężem święta Bożego Narodzenia w Hotelu Lemon & Soul Cactus Garden. Hotel, pokoje i personel oceniamy bardzo dobrze, lokalizacja super i zgodnie z ofertą.Mieliśmy szczęście ponieważ pogoda dopisała. Miły personel, ale poza recepcją trudno się porozumieć po angielsku. Pokoje bardzo ładne, czyste, nowoczesne, super wygodne materace. Piekny widok z tarasu na ostatnim piętrze. Jeżeli ktoś jest nastawiony na pływanie w basenie hotelowym i korzystanie z animacji, to nie polecamy tego hotelu w sezonie, basen jest mały. Niestety jakość wyżywienia na wielki minus. Nie wierzyłam w negatywne opinie, ponieważ zawsze się pojawiają a nigdy wcześniej nie narzekaliśmy na wyżwienie w żadnym z hoteli 4 gwiazdowych. Faktycznie bardzo mały wybór potraw, jedno mięso (na 7 dni 6 razy wieprzowina) i jedna ryba na główne danie, jeden typ warzyw na ciepło. Codziennie ten sam bufet sałatkowy, często nadgniła sałata i nieświerze psujące sie owoce. Pierwszy raz krażylismy po restauracji nie mając co zjeść... Zupy okropne, nic nam nie smakowało, nic nie było nawet troche smaczne,nawet ryba i warzywa były niedobre, w naszej ocenie pizza była kiepska, ale czesto ratowała nasz posiłek. Desery: chemiczne ciastka i czesto psujące sie owoce, plus za lody z goffio. Napoje do posiłków: pilismy tylko wodę z pomarańczą lub cytryną - smakowała nam najbardzie ze wszystkiego. Wina faktycznie nie do wypicia. Okropne naleśniki, gumiaste i twarde bez smaku, chyba z samej wody i mąki, byłam w szoku, jak można zepsuć naleśniki... Niedosmażone jajka, niedosmażone filety z kurczaka i ryba (surowe)! Zatruliśmy się na urlopie, pierwszy raz nas spotkało coś takiego. Może coś komuś nie smakować, ale nie powinno mu zaszkodzić. Kolacja świąteczna została przeniesiona na 25.12 pod klientów niemieckich. Kolacja była pieknie przygotowana i nagle był dyży wybór jedzenia, ale nie mogliśmy praktcznie niczego zjeść ze względu na zatrucie porkamowe. Pierwszy raz straciłam na urlopie all inclusive 2kg a to były Święta Bożego Nardzenia. W zeszym roku byliśmy w innym hotleu sieci Labranda na Fuerteventurze i jedzenie było przepyszne, wina do obiadów również były bardzo smaczne, czyli wszystko zależy od pracowników. Uwaga dla osób, które chcą odwiedzić Oasis Park, jeżeli byliscie już w Lorro Parku na Teneryfie, to porównajcie oferty w necie zanim pojedziecie do parku. My byliśmy bardzo rozczarowani, ponieważ rezydent zapewniał, że to jest lepszy park od Lorro Pakru, ale żałowalismy dnia wakacji na jego zwiedzanie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Max 2 gwiazdki

    Arkadiusz, Kalisz 12.08.2022

    Wg mojej opinii hotel kompletnie nie spełnia standardu 4 gwiazdek zwłaszcza w poziomie wyżywienia a już kompletnie bar.Jeden bar czynny przy basenie od rana do do nocy.Bar w lobby i na górnym tarasie z pięknym widokiem na ocean nieczynny wogole.Poziom alkoholi piwo wino i lokalne szajs najgorszy i prawie cały czas kubki papierowe.Jedzenie monotematyczne np makrela z grilla codziennie makaron nie zawsze i rozgotowany pizza z mrożonego ciasta. Jedyny plus pokoje czyste sprzątane starannie.Jeden mały basen więc ciasno i głośno.Osobiscie nie polecam.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt luty 2022

    Hanna 16.02.2022

    Hotel położony jest w dobrej części wyspy, przy promenadzie. pokoje duże , dobrze wyposażone, czyste, sprzątane 3 razy w tygodniu-poniedziałek, środa,piątek. Łóżka wygodne, klimatyzacji nie używaliśmy więc nie wiem jak działa. Basen bardzo mały. Najgorzej w mojej ocenie wypadają posiłki. Może w czasach przed pandemia były lepsze, jak wynika z opinii, natomiast na obecną chwilę

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel okej jednak jedzeniem jestem rozczarowana

    Emilia 04.07.2021

    Co mogę powiedzieć? może zacznę od dobrych stron. Hotel sam w sobie jest bardzo w porządku.Obsluga bardzo miła w recepcji jest pani która mówi po polsku po angielsku po niemiecku i po hiszpańsku - robi to wrażenie generalnie obsługa jest na wysokim poziomie interesują się gośćmi zawsze uśmiechnięci i pomocni .tak samo obsługa sprzątająca zawsze uśmiechnięta zawsze witają się z gośćmi i dobrze wykonują swoją pracę . Ale teraz złe strony..Zla strona niestety jest jedzenie. Przyjeżdżając do hotelu z 4 gwiazdkami oczekiwałam że restauracja również będzie na tym poziomie. Jak bardzo się zawiodłam! Śniadania są bardzo monotonne codziennie to samo.. obiady i kolacje podobnie. Można powiedzieć że fajnie że można spróbować owoców morza.. ale nie w takiej formie.. krewetki nie były wypatroszone z żyłek.. mule i podobne muszlowe stworzenia okropnie wysuszone . Pomarszczone.. ryby suche albo rozgotowane.. mięso często gumowate, makaron dzień w dzień rozgotowany.. Mąż uwielbia bekon do śniadania. Niestety ten nie przechodził przez gardlo.. ciągnący się gumowy W żadnym stopniu nie był chrupiący. Wszystkie potrawy były okropnie tłuste.. ociekające tłuszczem.. kocham warzywa jestem bardziej wegetarianką niż mięsożerca.. niestety warzywa też pozostawiały wiele do życzenia. Miałam wrażenie że wszystkie produkty które tam były , były bardzo niskiej jakości wręcz marketowej... Wszystko mdłe.. jakby nie były używane przyprawy i nie mówię tu o soli i pieprzu bo w ten sposób każdy może doprawić pod siebie. W hotelu 4 gwiazdkowym to nie do przyjęcia. Sama pracowałam w niejednym hotelu na wysokim poziomie i w żadnym coś takiego nie miało miejsca. Wiem że jedzenie z bemarow nie będzie tak dobre jak jedzenie przygotowywane w tej chwili i podane na talerzu. Jednak da się to pogodzić aby wszystko współgrało i nie można zwalać winy na bemary. Niestety jedzenie pozostawia wiele do życzenia a jest to ważny aspekt dla osób które biorą all inclusive . Owszem nie było tak że nie zjedliśmy tam nic. Ale takie jedzenie na siłę psuło tylko cała atmosferę. Ile można jeść frytki i pizzę? I pizza również była dobra tylko w momencie kiedy wyszła dopiero z pieca. Ale to akurat normalne. Dodam jeszcze mała uwagę aby obsługa restauracji sprawdzała dobrze sztućce które kładzie na stół. Zdarzało się że były brudne a szklanki często były popękane . Jednak kelnerzy również spełniali moje oczekiwania. Nie mam im nic do zarzucenia. Widać że starali się dobrze wykonywać swoją pracę. Byli mili grzeczni i mało widoczni co jest ogromnym plusem. Chciałabym lepiej ocenić ten hotel naprawdę .. bo pracują tam ludzie którzy zasługują na pochwałę. Ale nie mogę właśnie przez aspekt jedzeniowy.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Przeciętny hotel

    Jacek 14.11.2018 | Termin pobytu: październik 2018

    Nie wiem dlaczego hotel posiada tak dobre opinie. Jest to zupelnie przecietny hotel na Fuerteventura. Nic szczególnego. Hotel nie posiada zielonego terenu na zewnątrz, pozostaje tylko sztuczna trawa na dachu budynku i płytki ceramiczne przy basenie, który jest bardzo mały. Jedzenie przeciętne, wybór skromny. Przy pobycie dłuższym niż 7 dni może się znudzić. Brak mi było szynki hiszpańskiej jamon, którą tej klasy hotele serwują na wyspach. Nie było też owoców morza. Jednego dnia podano shusi ,ale było okropne. Ale można było się najeść, nikt głodny nie chodził, poza tym, że późna kolacja czy wczesne śniadanie to kpina z klienta, puste stoły ! Animacje okropne. W jeden wieczór pewne dziewczę fajnie pośpiewało, a że wszyscy byli po drinku, to się podobało, chociaż dla mnie za mało piosenek hiszpańskich. Nie jestem malkontentem, byłem w różnych hotelach, ale ten mnie rozczarował. Być może za dużo sobie obiecywałem, po przeczytaniu opini o tym hotelu. Pani rezydent z Rainbow to totalna porażka. Być może kobieta zmęczona jest pobytem na wyspie, nie kojarzy faktów, jest mało pomocna. Przestrzegam przed nią, trzeba uważać.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem