Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wspaniała bardzo szeroka i dluga plaża, krystalicznie czysta woda oceanu o lazuorwym kolorze, ktora pozostaje we wspomniach na długo. Odległość 5min od hotelu. I to byłby największy jego atut. W hotelu pokoje czyste, nowocześnie urządzone, codziennie wymieniane ręczniki,a pościel na żądanie. Jednak incydentalnie pojawiały się czarne robaczki. Z umywalki wydobywa sie nieprzyjemny zapach w czasie spuszczania wody. Widok z pokoju na góry i częściowo na ocean, ale pełny widok z wyzszych pięter co wymagało dopłaty ok 150e. Basen mały i mało atrakcyjny, choć lerzaków nie brakowało. Alkohole w opcji All inc. dostępne wybrane, drinki sztuczne z nalewaka. Jedzenie mało urozmaicone głównie pod Niemców i Anglików. Zdarzały się nie świeże produkty zwłaszcza owoce i warzywa, a hitem było sushi z parówką. Potrawy raczej tłuste i nie przyprawione, bez smaku. Sytuację ratowała pyszna kawa. W dniu fakultatywnej wycieczki pomimo prośby przygotowania wczesnego śniadania, spóźniono się i zaserwowano jedynie mortadele, żółty ser, pieczywo tostowe i wybór różnego rodzaju jogurtów z musli. Animacje na niskim poziomie, nie porywające do tańca. Na ostatnim piętrze ładny taras z barem i panoramą na ocean. Plusem aleja handlowa przy hotelu z perfumeriami. W niedalekiej odległości supermarket, apteka, port, kilka restauracyjek i wypożyczalnie samochodów. Leżaki i parasole płatne 13.5e dzień. Na plaży niewielu turystów gdzie można wypocząć i czuć się nie skrępowanym. Ogólna ocena średnia.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
w hotelu byliśmy z rodziną już 3-ci raz ....po za zmianą nazwy od 2 lat nic się nie zmieniło...widać już , że hotel potrzebuje remontu....Tak jak kiedyś (poprzednie 2 razy) posiłki były wręcz wyśmienite to teraz raczej przeciętne.....i to chyba najbardziej zaważyło na mojej ocenie hotelu mimo, że wybraliśmy go świadomie po pobycie w lutym 2023......
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dla pięknej, słonecznej i ciepłej lokalizacji warto tam w styczniu pojechać. Hotel zapewnia nocleg i wyżywienie, ale bez fajerwerków. Zwłaszcza jedzenie monotonne i często przygotowane z niskiej jakości produktów. Nie głodowaliśmy ale zachwyceni potrawami też nie byliśmy. Proszę zwracać uwagę na naczynia i sztućce - zdarzają się dość często niedomyte. Pracownicy w recepcji, restauracji, barze i z serwisu sprzątającego bardzo mili, uprzejmi i chętni do pomocy. Widać, że są zapracowani. Zwłaszcza w restauracji. Transfery do hotelu i na lotnisko dostarczyły najwięcej stresu. Na lotnisku w Puerto Rosario błądziliśmy w gąszczu autokarów aby znaleźć ten, który miał nas zawieźć do hotelu. Zabrakło rezydenta w pobliżu stanowiska odbioru bagażu, który poinformowałby o przystanku autobusu oraz tablicy informacyjnej Rainbow za szybą autobusu. Poruszanie się po dość rozległej hali przylotów z ciężkimi bagażami w poszukiwaniu rezydenta było uciążliwe i irytujące. Podobnie było z powrotem do Polski. Otrzymaliśmy SMS od rezydentki, że mamy czekać na autokar przed hotelem, tymczasem okazało się, że zjawił się na ulicy równoległej oddzielonej skwerem od hotelu. Autobusem kierowała młoda kobieta, która czekała tam przez chwilę następnie przyjechała tam gdzie czekaliśmy, zwolniła przy nas i odjechała bez nas. Według nas to była zwyczajna złośliwość. Nie spodziewaliśmy się, że możemy być tak źle potraktowani. Zaznaczam, że miejsce, w którym oczekiwaliśmy było oznaczone jako miejsce przeznaczone dla autobusów. Na jezdni widniał wyraźny i duży napis BUS, więc autobus mógł się tam zatrzymać. Kilka minut potem zatrzymały się tam autobusy zabierające niemieckich gości oraz z TUI i Itaki. W tym samym miejscu zatrzymywały się autobusy, które zabierały nas na wycieczki fakultatywne oraz autobus, który przywiózł nas z lotniska. Po takim zachowaniu byliśmy w szoku obawiając się, że nie dotrzemy na czas na lotnisko. Rezydentka wtedy doradziła nam abyśmy dogonili autobus taksówką. Miał czekać na nas ok 10 km dalej. Oczekiwanie na taxi trwało ok. pół godziny, co dodatkowo zwiększało nasze zdenerwowanie. Największy stres przeżyliśmy po dotarciu do autobusu. Nie rozumieliśmy, co po hiszpańsku mówiła szoferka. Ale wiemy, że wrzeszczała. I to bardzo długo. Cały urok z pobytu prysł w jednej chwili. Byliśmy z Rainbow na kilku wyjazdach zagranicznych, na Teneryfie i Gran Canarii spotkaliśmy miłych, życzliwych i pomocnych rezydentów. Tym razem bardzo się zawiedliśmy. Mamy jeszcze zarezerwowany wyjazd do Turcji. Oby tam nie spotkało nas to samo.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak na sieć hoteli cactus to standard odbiega od pozostałych hoteli w których bylam. (rodos, fuerteventura). pokoje nadają się do remontu, średnio dbano o czystość, jedzenie malo urozmaicone. plusem to okolica - do plazy blisko ( szeroka, piaszczysta, blisko wydm - mozna bylo gdzie spacerować...)
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu ok , znaczaco zmieniło się wyżywienie
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Największymi problemami całego wyjazdu było jedzenie w tym hotelu oraz Państwa organizacja. Po drodze do hotelu nasz autokar rozwoził innych gości i z innych hoteli (i innych biur podróży). Przez co droga która wg. nawigacji powinna zająć ok 40min zajęła 2 godziny. Nie zdążyliśmy przez to na obiad. Generalnie bardzo słaba obsługa z Państwa strony i porównują co innych biur podróży nie jesteśmy zadowoleni z Państwa organizacji wyjazdu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w tym hotelu w ostatnim tygodniu października. Hotel po kapitalnym remoncie w 2017 roku. Atutem hotelu jest położenie, blisko przepięknej piaszczystej plaży w malowniczym, niewielkim miasteczku, pełnym sklepów, restauracji i całej potrzebnej infrastruktury. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest przepiękny taras z leżakami, barem i jacuzzi na 9 piętrze hotelu. Jedzenie było smaczne, ale monotonne, a wybór niewielki. Pokoje czyste, ładnie urządzone, duży prysznic, codziennie sprzątane. Niestety pokoje promocyjne nie mają balkonów i są ulokowane nad basenem albo z oknem na korytarz ...... najgorsze pokoje w hotelu. Gośćmi tego hotelu są głównie Niemcy po 60. Wieczorem w hotelu wiało nudą. UWAGA !!!! Jeżeli wylot do kraju jest w godzinach popołudniowych lub wieczornych to po zdaniu pokoju o godzinie 12, są odcinane opaski i nie można korzystać z barów i restauracji. Tak więc wylot był o 20.15 a ostatni posiłek w hotelu o 10.00 Mimo interwencji w biurze i u rezydenta - Rainbow ma klientów w głębokim poważaniu. Dodam że większość z nas była kolejny raz na Fuerteventurze i nikt się z taką sytuacją nie spotkał.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel poniżej moich oczekiwań, zasługuje na naciągane 3 gwiazdki. na plus jest lokalizacja bo położony jest w centrum miasta i 5 min spacerkiem do świetnej plaży
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Doskonałe położenie. Czysto. Wybierać pokój piętro 2+. Koniecznie. Uwaga: Pokój promo tragedia. Bez balkonu. Niektóre na 1 nie mają nawet normalnych okien. Jedzenie słabe. Animacji brak. Czyli hotel 3 gwiazdki. Fuerta piękna. pogoda miodzio.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ostrzegam ludzi wybierających ten hotel, tak jak ja, po komentarzach w internecie. Mając porównanie, nie wiem skąd aż tak wysokie oceny. Moja sytuacja wyglądała tak, że korzystając z usług "rainbow" dostałem wymieniony w "wadach hotelu"pokój, a od recepcjonistki dowiedziałem się, że ta firma wykupiła tylko i wyłącznie pokoje na pierwszym piętrze i nie ma możliwości jego zmiany, mimo mojej dopłaty do pokoju. Co gorsza, proszę zwrócić uwagę na doby hotelowe: mieliśmy wykupione 7-dniowe wakacje. Na miejsce dotarliśmy po godz 22.00, więc nie należała nam się kolacja, a w dniu wyjazdu otrzymaliśmy jedynie śniadanie(ukłon dla hotelu, ze poczęstowali nas przekąskami, mimo, że kuchnia była już zamknięta. W związku z powyższym dób było co prawda 7, lecz licząc all inclusive zdecydowanie 6.