Opinie o Fergus Cactus Garden (ex. Lemon & Soul Cactus Garden)

Kategoria lokalna: 4

5.2/6
(252 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.8
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Dobrze się zastanów zanim wybierzesz ten hotel

    Krystian, Sosnowiec 31.07.2022

    Wybraliśmy ten hotel korzystając z biura Rainbow Tours i już na wstępie chiałbym uprzedzić wszystkich podejmujących decyzję, że w moim osobistym odczuciu hotelowi bardzo daleko do rzekomych 4 gwiazdek, które posiada. Klienci Rainbow wybierając standardowy pokój dostają oczywiście jedne z najgorzej położonych w całym hotelu z widokiem na ulicę, pobliskie śmietniki lub miejsce przyjęcia dostaw. Lepszy pokój oczywiście oferuje obsługa za dodatkową dopłatą zaraz po przyjeździe. Nam trafił się pokój z widokiem na ulicę który znajdował się bezpośrednio nad restauracją i codziennie wcześnie rano było słychać różne stuki i trzaski kiedy obsługa przygotowywała restauracje do podania śniadania. Pokój jak na 4 gwiazdki czysty, natomiast mimo remontu całego hotelu w 2017r widać już ślady zużycia i nie wszystko działa jak powinno (tragiczne wifi, które nie działało prawie przez cały pobyt, cieknąca woda z pokrętła deszczownicy pod prysznicem, strzelające zawiasy w szklanych drzwiach od łazienki). Przez cały nasz pobyt jedno jacuzzi i jedna winda była nieczynna, jest tylko jeden basen, który jest mały. Hotel podobno posiada 3 bary, ale czynny był tylko jeden ten na basenie, co oczywiście wiąże się z dużymi kolejkami po napoje szczególnie wieczorami bo jeden barman nie wyrabia a na dodatek lata po całym hotelu i robi jeszcze jakieś inne rzeczy. W barze w lobby nie widziałem barmana praktycznie przez cały pobyt, bar Zeus na 9 piętrze przy tarasie widokowym i jacuzzi był zamknięty przez cały pobyt (dopytywałem kilkukrotnie obsługę, twierdzili że mają problemy techniczne ale moim zdaniem poprostu nie mają wystarczającej ilości ludzi do pracy więc cierpią na tym klienci hotelu). Korzystaliśmy z oferty all inclusive i jedzenie było monotonne i szybko się nudziło, duży minus za praktycznie brak miejscowych hiszpańskich potraw. Drinki z oferty all-in barman ma przygotowane wcześniej w dużych butelkach i przelewa je tylko do papierowych kubków lub wieczorem do szklanek z dużą ilością lodu - wszystkie smakują bardzo podobnie i są kiepskiej jakości a np. za Mojito z alkoholem trzeba dodatkowo dopłacić. Obsługa mocno średnia, barmanii ani pracownicy recepcji wchodząc w interakcje z Tobą nie dają poczucia, że jako gość jesteś pod ich dobrą opieką a w moim odczuciu najmilsze były Panie sprzątające pokój. Sumując to wszystko hotelowi daleko do 4 gwiazdek i to chyba jakaś pomyłka. Na koniec przy zdawaniu pokoju zostalismy w recepcji zapytani o zadowolenie z pobytu, przekazałem Pani swoje zdanie po czym odpowiedziała mi że wszystko będzie działać rzekomo za tydzień - tylko co z tego, skoro mój urlop dobiegł już końca. Nie usłyszeliśmy nawet skromnych przeprosin, nie zostaliśmy też poproszeni o wystawienie opinii bo byłaby niewygodna. Czekając na autobus na lotnisko słyszałem jak ta sama Pani prosi o wystawienie opinii osoby, które były bardziej zadowolone z pobytu co raczej nie jest uczciwe i nie daje pełnego obrazu tego hotelu. Uważam, że w tej cenie można znaleźć coś dużo lepszego i o wyższym standardzie z lepszym podejściem do gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    nie polecam

    Jacek, Sosnowiec 17.11.2019

    Ostrzegam ludzi wybierających ten hotel, tak jak ja, po komentarzach w internecie. Mając porównanie, nie wiem skąd aż tak wysokie oceny. Moja sytuacja wyglądała tak, że korzystając z usług "rainbow" dostałem wymieniony w "wadach hotelu"pokój, a od recepcjonistki dowiedziałem się, że ta firma wykupiła tylko i wyłącznie pokoje na pierwszym piętrze i nie ma możliwości jego zmiany, mimo mojej dopłaty do pokoju. Co gorsza, proszę zwrócić uwagę na doby hotelowe: mieliśmy wykupione 7-dniowe wakacje. Na miejsce dotarliśmy po godz 22.00, więc nie należała nam się kolacja, a w dniu wyjazdu otrzymaliśmy jedynie śniadanie(ukłon dla hotelu, ze poczęstowali nas przekąskami, mimo, że kuchnia była już zamknięta. W związku z powyższym dób było co prawda 7, lecz licząc all inclusive zdecydowanie 6.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Lokalizacja i PERSONEL

    Wojtek R. 13.01.2023

    Lokalizacja: perfekt, obsługa: bardzo miła, wyżywienie: (all inclusive) bardzo ograniczony wybór dań, monotonność i poprostu niesmaczne. Napoje alkoholowe i bezalkoholowe ok. Internet wi-fi co chwilę nie działa. Obiektywne, a może bardziej subiektywne wnioski to lokalizacja hotelu ok, i…. i właściwie tyle.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    dobra lokalizacja

    JOANNA , Toruń 11.10.2023

    Hotel średni, ale nie najgorszy. Dobra lokalizacja, wszędzie blisko, śliczna plaża. Chyba jedna z ładniejszych na wyspie. Dla dzieci nie ma atrakcji. Jeżeli ktoś chce się tylko przespać i podziwiać ładne okolice to hotel dla niego. Polecam odwiedzic zoo, znajduje się 30 km od hotelu, jest darmowy bus, bilety można kupić na miejscu albo online. Śliczne miejsce warte odwiedzenia nawet bez dzieci. ( zastanawialiśmy się nad odwiedzeniem zoo, a okazała się to jajfajniejsza wycieczka, byliśmy na lanzarote, cofete, tur po wyspie. Zoo najciekawsze ;)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel na trójkę

    Agata 26.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Atutem hotelu jest jego położenie, blisko plaży, sklepów i deptaka prowadzącego do Morro Jable. Niestety hotel wymaga odświeżenia. Na korytarzu odpadają płaty farby. Pokoje są bardo duże ale źle zaprojektowane. Zamówiłam pokój bez balkonu, a dostałam pokój bez okna. Do pokoju wchodziło się przez oszklone drzwi, które jednocześnie były jedynym źródłem światła dziennego. Ponieważ od strony drzwi był korytarz, którym przechodzili inni goście i pracownicy hotelu , to nie można było pokoju przewietrzyć, bo było się jak na widelcu i cały czas należało mieć zaciągnięte co najmniej firany, co powodowało, że w pokoju było ciemno jak w norze. Wyposażenie pokoi było dość ubogie ale łóżka były bardzo wygodne. Na 6 piętrze jest ładny taras z leżakami do opalania się i z jaccuzzi. Restauracja oferowała głównie warzywa i na ciepło, i na zimno, które były smaczne. Posiłki były raczej dla wegetarian niż dla mięsożernych. Codziennie była smażona ryba (najczęściej śledź) i malutkie kawałeczki kurczaka albo niedosmażonej wieprzowiny. Drinki słabe, soki rozwodnione ze sztucznych syropów, wino z nalewaka nie do wypicia. Bar na dachu nieczynny. W barze przy basenie większość drinków dodatkowo płatnych. Kawa i herbata, poza śniadaniem, dostępna tylko w barze przy basenie w papierowych kubkach. Na koniec miałyśmy niemiłą sytuację, kiedy kierowca autobusu transferowego na lotnisko "za karę" za to, że nie poszłyśmy z walizkami do hotelu po przeciwnej stronie ulicy (musiałybyśmy iść z walizkami stromo pod górę, a potem stromo w dół, ja a 58 lat, siostra 77 lat) , przejechał koło nas i nie zatrzymał się przy naszym hotelu i zostałyśmy z siostrą przed hotelem. Pani rezydent oświadczyła mi, że nie ma numeru telefonu do kierowcy i nie wie jak nam pomóc. Byłyśmy 85 km od lotniska. Na szczęście udało nam się zabrać autobusem Itaki na lotnisko. A pani rezydent, kiedy byłyśmy już w autobusie Itaki oddzwoniła, każąc nam szukać taksówki i dojechać do jakiejś miejscowości na trasie buńczucznego kierowcy, że on nas zabierze dalej. Nie wiem kto miałby ponieść koszt tej taksówki i jak miałabym zaufać takiemu kierowcy, że rzeczywiście by na nas czekał.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel poniżej oczekiwań

    Tomasz 28.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023

    Wybierając hotel Lemon & Soul Cactus Garden sugerowałem się bardzo dobrymi opiniami. Podczas pobytu bardzo się rozczarowałem. Hotel jest mocno wyeksploatowany, pokoje zniszczone - odpadający tynk ze ściany, w łazience wszechobecny grzyb oraz brak wentylacji. Zniszczona elewacja hotelu. Mały basen oraz brak odpowiedniej ilości leżaków. Największy problem stanowiło wyżywienie, które było monotonne. Codziennie to samo: pizza, ziemniaki, frytki, twarde-gumowe mięso. Przez cały tydzień te same desery.Z owoców jedynie: kiwi, jabłka, banany i gruszki. Z plusów: podgrzewana woda w basienie oraz obsługa hotelu. Wg. mojej opinii hotel nie zasługuje na 4*.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    4 gwiazdki to za dużo - naprawdę

    urodzinowi 16.05.2018 | Termin pobytu: styczeń 2019

    Ogólnie ok, ale zawsze jest ok. jak się jedzie spędzić mile czas i spotyka się fantastycznych ludzi. Hotel w tym nie pomagał. Jedzenie słabe, wszystko z bardzo bylejakich prtoduktów, ale pewnie, że nie chodziliśmy głodni, a żeby napić się alkoholu, który nie odtrącał, chodziliśmy do sklepu. Takie to mieszane oceny. Pani Zofia zwana Sophią, prowadząca wycieczkę na Lanzarotte nie do opisania, zakompleksiona pani, której nic nie odpowiada w Polsce i Polakach. Swoimi ciągłymi impertynencjami zepsuła nam wycieczkę- całej naszej grupie, nie udzieliła nam żadnych merytorycznych informacji.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    średnia

    Wiesława, Głuchołazy 05.02.2019

    Hotel dobry, szczególnie podobał mi się taras na 9 piętrze. Natomiast bardzo słaba kuchnia, mały wybór dań, brak dobrego kucharza. Można stwierdzić, że kuchnia była bardzo oszczędna, nie było dań które by zachwyciły.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    urlop w czerwcu

    Rodzina z dzieckiem 17.07.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Faktycznie czysty ale wyżywienie strasznie monotonne, godny polecenia ale za 1200zł za 8dni. Polacy oczywiście w najgorzej położonych pokojach. Do plaży średni daleko, oczywiście leżaki płatne 4,5 Euro plus parasol 6 Euro. Plaża przepiękna, niemieckich nudystów 60+ do bóluuuu. rezydent- przy powrocie na lotnisko oczywiście brak, nikt nie będzie na ciebie czekał, nawet nie sprawdzaja czy ilość osób się zgadza.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Hotel dla niemieckich emerytów

    JAROSŁAW, LIPNICA 26.01.2020

    piękne widoki i okolica, miła obsługa i to by było na tyle jeśli chodzi o pozytywną opinię. ok 90% odwiedzających to niemcy w wieku 65+, na pewno nie poleciłabym go polakom , program, muzyka i animacje - wszystko dla nich , czuliśmy się jak piąte koło u wozu. jedzenie znośne ale cały czas to samo. Pokój ładny ale bardzo zimny bez mozliwości ogrzania, no i ogrmne karaluchy przy windzie i schodach. drinki All inclusive - pierwsze dwa dni ok, lokalnie ale kazdy znalazł coś dla siebie ale trzeciego dnia ograniczyli wybór. Moze ktoś pomyśli ze przesadzam ,ale niedaleko jest hotel maxorata, razem byliśmy na wycieczkach fakultatywnych no i porównaliśmy wrazenia, stąd tez moja ocena.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem