Opinie o Fergus Cactus Garden (ex. Lemon & Soul Cactus Garden)

Kategoria lokalna: 4

5.2/6
(252 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.8
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Kaktus klujacy

    Zbigniew w-wa 28.02.2018

    Hotel ma tylko położenie poza tym dobre pokoje dla Helmuty reszta słabizna na2*

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Nie polecam! Ekonomiczne jedzenie / rozcieńczane napoje / zimny basen / zimne jacuzzie

    Monika 22.02.2018 | Termin pobytu: marzec 2018

    Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki. Okropne jedzenie. Byliśmy w wielu hotelach i mamy porównanie, ale ten hotel oprócz ładnego, nowoczesnego wystroju - nie ma do zaproponowania nic pozytywnego. Hotel na wszystkim oszczędza. Typowo ekonomiczne zachowania. Napoje rozcieńczane z wodą, sosy rozcieńczane, basen zimny etc. NIE POLECAM. Pojechaliśmy z okazji 10 rocznicy, o czym hotel był poinformowany, lecz nie mogliśmy liczyć na żadną miłą niespodziankę z tej okazji. - hotel nie odpisuje na e-maile z pytaniami, brak odpowiedzi ze strony recepcji przed - jak i po powrocie,- jedzenie bardzo niskiej jakości, nie jest robione na świeżo,- omlety na śniadanie nie są robione z jaja. O nie! To był koszmar jak to zobaczyliśmy. Wszystko jest przygotowywane wcześniej, byćmoże kupowana jest gotowa masa pod omlety. Omlety są robione z masy jajecznej, która znajduje się w 5 litrowych baniakach. Jest ona przelewana do mniejszego pojemnika i później z takiego oto roztworu, nie wiadomo kiedy przygotowanego - otrzymujemy omlet. (czy tak ciężko byłoby rozbić dwa jajka?)- kucharz przygotowuje niby "na świeżo" makaron na kolację: bolonese/carbonara. I niestety makaron również nie jest świeży. Makaron jest wcześniej ugotowany i przetrzymywany w ogromnych 10 litrowych pojemnikach. Po czym przerzucany jest do mniejszej miseczki, którą widzi gość:) i ugotowany wcześniej makaron jest jedynie na kilka sekund wrzucany do gorącej wody, do podgrzania i gotowe. Jak w miseczce się skończy, to otwierają wielką szufladę z niewiadomo kiedy gotowanym makaronem. Okropne. Skąd mam wiedzieć, ile ten makaron już leży? to ogromna szuflada! Nic nie jest na świeżo szykowane na oczach gościa.- zamiast carbonare - jego ekonomiczna wersja: makaron "solo" czyli mąka z wodą i śmietaną.- zamiast bolonese - jego ekonomiczna wersja: makaron z samym sosem pomidorowym- przy barze ciemnoskóry barman sprawdzał nam opaski all co było nieco niefajne :)- drinki: nie są robione poprzez połączenie soku, napoju, alkoholu. Drinki w tym hotelu podawane są z wielkich dyfuzorów, w których są już gotowe, również niewiadomo kiedy zrobione roztwory. Panowie Barmani dodają tylko kruszony lód. Zdarzało się, że i ten roztwór był bardzo rozwodniony, bez smaku jakiekolwiek soku. Sama woda:)- wino: podawane z dyfuzorów, strasznie kwaśne. Najgorszy był proszek w winie białym. Nie wiem co to było, ale napewno nic dobrego :). Barman Cyril powiedział, że wino domu mają tylko z proszkiem, i zaproponował, że możemy sobie kupić inne poza all inclusive. - cola: rozcieńczana, smakuje jak woda, sok z owoców: rozwodniony, napoje z dyfuzorów: nie nadają się do picia,- ogólny chaos panujący w restauracji podczas posiłków. Głośno, gwarno, kelnerzy biegają po sali. Obsługa często tłucze talerze. Niesprzyjające warunki do miłego zjedzenia posiłku.- na śniadaniu ogromna kolejka do kawę, herbatę- zamiast masła do śniadania - margaryna z masłem,- uciążliwy dla nas, osób niepalących, ciągły smród papierosów utrzymujący się w recepcji i w barze obok recepcji,- mało przekąsek między posiłkami (tylko hot dog, hamburger, kanapka, frytki). Hot Dog... ( w załączniku zdjęcie - smacznego :) )- basen jest - ale zimny. Nikt z niego nie korzystał, mimo, że ma opcję podgrzewania.- jacuzzie jest - ale zimne i niewłączane. (jak zgłaszaliśmy to barmanowi w barze, kazał zrobić kilka przysiadów przed wejściem na rozgrzewkę ;) ) Może i miał rację;)- brak informacji o animacjach, gdzie były prowadzone (np rzucanie kulami?)- woda z prysznica zalewała całą łazienkę oraz przedpokój, ponieważ odpływ był zapchany przez cały tydzień, mimo zgłaszania obsłudze i rezydentce.- Barman na tarasie na 9 piętrze, jak stoją dwie osoby w kolejce, to odgania gości, i każe przyjść za 10minut, żeby nie robiła mu się kolejka. Tak robił non stop.- Maria sprząta na śniadaniu od 9:45 nie można było już zjeść nic na ciepło (jajka etc).- obsługa zna bardzo słabo język angielski- 2 windy. Bardzo długie oczekiwanie na windy, było to nużące. + bardzo miła obsługa w recepcji i sprawny check-in+ piękny taras na 6 i 9 piętrze. Piękny widok Świetna muzyka na tarasie, sprzyja odpoczynkowi+ dużo zieleni w hotelu+ nowoczesne i piękne wnętrza+ świetne położenie+ w hotelu i w pokojach jest czysto

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem